Instagram Reels- ը, որը Instagram- ի հավելվածի զգալի թարմացում է , կգործարկվի ԱՄՆ-ում հաջորդ ամիս `մրցելու TikTok- ի հետ։
Հաղորդվում է, որ Facebook-ը Օգոստոսին ԱՄՆ-ում պատրաստվում է ներկայացնել Intsagram Reels-ը որպես TikTok-ի մրցակից։
Reels-ը որը բացառիկ է մի շարք երկների համար հաջորդ ամսվանից սկսած մուտք կգործի ԱՄՆ-ի և 50 այլ երկների տարածք։
Instargam Reels-ը TikTok-ի հետ ունի մի շարք նույն գործառույթենր օրինակ՝
- Օգտատերերը կարող են ստեծել և կիսվել 15 վրկ տեսահոլովակներով
- Օգտատերերը կարող են ավելացնել իրենց ձայնագրությունը տեսանյութերում կամ ընտրել երգը արտոնագրված երաժշտության ցանկից:
- Օգտատերերը կարող են այլ տեսանյութերից ստանալ բնօրինակ ձայնագրությունը և ավելացնել այն իրենց սեփական տեսահոլովակին:
- Առավել հայտնի տեսահոլովակները տեղադրվելու են «Ընտրված Reels-ներ» բաժնում:
Instagram Reels- ը առաջին անգամ գործարկել է Բրազիլիայում անցյալ տարվա նոյեմբերին, ապա այս տարվա հունիսին Ֆրանսիայում և Գերմանիայում:
Վերջերս, TikTok- ը արգելելուց ընդամենը մի քանի օր անց Հնդկաստանը հաջորդն էր՝ ով ստացավ Reels- ի թարմացումը:
Հավանաբար, պատահական չէ, որ Reels- ը շուտով կներդրվի ԱՄՆ-ում , քանի որ այս ընթացքում արդեն օրենսդրականները քննարկում են TIkToki-ի հավանական արգելումը ԱՄՆ-ը տարածքում նույնպես։
Իսկ ի՞նչ է Instagram Reels-ը
Ի տարբերություն TikTok- ի, որն ներկայանում է իր սեփական հավելվածով, Reels- ը Instagram- ի հավելվածի ընդլայնումն է:
Reels- ը հասանելի է ներքևի նավիգացիոն ընտրացանկից, ինչպես նաև Stories-ի տեսախցիկից:
Օգտագտատերերը կարող են ստեղծել և խմբագրել Reels տեսահոլովակները անմիջապես Stories -ի էկրանից:
Տեսահոլովակները կարող են հրապարակվել կամ օգտատերերի պրոֆիլներում, կամ նրանց Stroies-ներում: Հասարակական հաշիվ (Public account)ունեցող օգտատերերը կարող են նաև հոլովակներ հրապարակել Explore բաժնում: