Վեբ-վարպետների կենտրոնում կայացած վիդեո հանդիպման ժամանակ Google- ից Ջոն Մյուլլերը պատասխանեց մի հարցի այն մասին, թե երբ են թարմացվում հղումների ալգորիթմները և որքան ժամանակ է պետք, որպեսզի Google- ի վրա ազդեն հղումները:
Սկզբնական հարցը վերաբերում էր այն ժամանակին, երբ հղումներն ուժի մեջ են մտնում և արդյո՞ք դրանք վերաբերում են վարկանիշի հիմքում ընկած ալգորիթմներին:
Հարցը երկար էր, ստորև ներկայացված է համապատասխան մասը.
«Ինձ հետաքրքրում էր, թե երբ են տեղի ունենում այս խոշոր հայտարարված միջուկի թարմացումները, արդյո՞ք պարտադիր ալգորիթմի որոշ մասեր նույնպես թարմացվում են:
Ջոն Մյուլլերն իր պատասխանը սկսեց նկարագրելով հիմնական ալգորիթմը և նրանից ինչպես է այն բաղկացած է բազմաթիվ ալգորիթմներից, ոչ միայն մեկ հսկա հիմնական ալգորիթմից:
Ահա թե ինչ ասաց Մյուլլերը.
«Ընդհանուր առմամբ, հիմնական ալգորիթմի թարմացումը, ինչպես մենք սահմանեցինք, բավականին անորոշ է:Քանի որ հարցն այն չէ, որ մենք ունենք այս միակ մեխանիզմը, որը հիմնական ալգորիթմն է, և երբ այնտեղ մեկ պտուտակ ենք փոխում, սա հիմնական ալգորիթմի թարմացում է »:
Այնուհետև Մյուլլերը նկարագրեց, թե իրականում ինչ է տեղի ունենում հիմնական ալգորիթմի թարմացման ընթացքում: Նա տեղի ունեցածը բաժանեց երկու տարբեր բաների:
Առաջինը շատ ալգորիթմների էական փոփոխություններն են:
Երկրորդը «մեկնաբանությունների» զգալի փոփոխությունն է, որը կարող է ցույց տալ որոշակի ազդանշանի ուժգնության կամ ընդգծման փոփոխություն:
Մյուլլերը շարունակեց.
«Փոխարենը, մենք ունենք շատ տարբեր ալգորիթմներ, որոնք աշխատում են որոնման մեջ: Եվ երբ դրանցից որոշների մեջ զգալի փոփոխություններ ենք կատարում կամ դրանց մեկնաբանման մեջ զգալի փոփոխություններ ենք կատարում, ապա սա այն է, ինչ մենք անվանում ենք հիմքում ընկած ալգորիթմի թարմացում:
Այսպիսով, այս տեսանկյունից մենք չենք կարող ասել … ինչպես ենք կարգաբերում հղումները, երբևէ փոփոխություններ չեն լինում, կամ ինչպես ենք կարգավորում հղումները, միշտ փոխվում է, երբ թարմացնում ենք հիմքում ընկած ալգորիթմը »:
Մյուլլերը շարունակում է ասել, որ հաղորդակցության ալգորիթմի փոփոխությունը կարող է տեղի ունենալ ցանկացած պահի, ոչ միայն հիմքում ընկած ալգորիթմի թարմացման ընթացքում:
«Այս փոփոխությունները կարող են տեղի ունենալ գրեթե ցանկացած պահի: Եվ դրանք կարող են համընկնել նաև հիմնական ալգորիթմի թարմացումներին »:
Որքան ժամանակ է պահանջվում հղումներից վարկանիշների վրա ազդելու համար
Վերջապես, դա վերադառնում է այն բանի, թե ինչպես են հղումները մշակվում և ընդգրկվում որոնման աղյուսակում: Շատերն ասում են, որ հղման ազդեցությունը կարող է տևել մի քանի օրից մինչև մի քանի ամիս:
Ահա Ջոնի պատասխանը այն հարցին, թե որքան ժամանակ է պետք, որ հղումն ազդի Google- ի վրա.
«Մենք անընդմեջ մշակում ենք հղումները: Այսպիսով, մենք չպետք է որոշակի ժամանակահատված սպասենք ՝ տեսնելու համար նոր հղման էֆեկտը:
Բայց երբ ցանցում տեսնում ենք հղումներ, մենք կարող ենք անմիջապես հաշվի առնել դրանք »:
Հղումների ալգորիթմի թարմաց
ումները և որքան ժամանակ կաշխատեն նրանք
Google Ջոն Մյուլլերը օգտակար տեղեկություններ է տրամադրում հղումների փոխհարաբերությունների և հիմնական ալգորիթմի թարմացման վերաբերյալ:
Նրա հաստատումը, որ հղումները կարող են ուժի մեջ մտնել «գրեթե անմիջապես», ոմանց համար կարող է ապշեցուցիչ թվալ: Վարկանիշի վրա ազդեցությունը տեսնելու համար կարող է տևել շաբաթներ կամ ամիսներ, քանի որ վարկանիշների վրա ազդեցությունը տեսնելու համար կարող է տևել ավելի քան մեկ, հինգ կամ տաս հղում:
Ստուգեք Մյուլլերի պատասխանը հղման ալգորիթմների մասին հարցին և, թե որքան ժամանակ է պահանջվում հղումների ուժի մեջ մտնելու համար.