Ըստ Google- ից Ջոն Մյուլլերի, դոմեյն անունով հիմնաբառը չի բարձրացնի կայքի վարկանիշը այդ հիմնաբառի համար:
Google- ից Ջոն Մյուլլերը SEO- ի մասնագետներին և կայքի սեփականատերերին խորհուրդ է տալիս, որ դոմեյն անունով հիմնաբառեր օգտագործելը վարկանիշային որևէ առավելություն չի բերում:
Այս թեման շոշափվեց վերջին տեսանյութում Google Google Webmasters- ի կողմից, որը հարց ունի հիմնաբառերի վրա հիմնված տիրույթի ընդլայնումների մասին (որոնք կոչվում են նաև բարձր մակարդակի տիրույթներ):
Ահա այն հարցը, որը տեղադրվել է..
Արդյո՞ք Jobs- դոմեյնը բարելավո՞ւմ է իմ աշխատանքի վարկանիշը Google- ում:
Ի պատասխան ՝ Մյուլլերը դիմեց վերին մակարդակի տիրույթների (TLD) հիմնաբառերին, ինչպես նաև տիրույթում ՝ որպես ամբողջություն, հիմնաբառեր:
Նախ, ահա թե ինչ է ասում Մյուլլերը. Jobs TLDS-ի մասին.«Սա իսկապես տարածված հարց է, որը գալիս է նոր բարձր մակարդակի տիրույթներից:Մի խոսքով, ոչ:
Դուք չեք ստանա նման հատուկ բոնուս, եթե ձեր բարձր մակարդակի տիրույթում նշեք ձեր հիմնաբառը:
Որքան էլ տարօրինակ է դուք դա կարող եք տեսնել ՝ բնականաբար փնտրելով ձեզ հետաքրքրող ամեն ինչ:
Ես ենթադրում եմ , որ այս հիմնաբառերը վերևի հատվածում չեն վերջանում։
Հաճախ դա ընդհանրապես նույնիսկ URL- ում չէ: Դա արվում է միտումնավոր:
Այսպիսով, TLD- ի հիմնաբառերը վարկանիշային առավելություն չեն տալիս, բայց ի՞նչ կասեք URL- ի ցանկացած վայրում գտնվող հիմնաբառերի մասին:
Դոմեններում հիմնաբառերի չեն ստանում վարկանիշ
Մյուլլերը շարունակում է, որ դոմեյն անունի հիմնաբառը չի խթանի կայքի վարկանիշը այդ հիմնաբառի համար:
«Պարզապես այն պատճառով, որ կայքի տիրույթի անվանում կա հիմնաբառ, չի նշանակում, որ այն ավելի համապատասխան է այդ հիմնաբառին, քան մյուսները:Մի խոսքով, պետք չէ ձեր դոմեյն անունին ավելացնել հիմնաբառեր »:
Սա հակասում է այն բանի, ինչ ասում են որոշ վարկանիշային գործոնների ուսումնասիրություններ տիրույթի հիմնաբառերի վերաբերյալ:
Բայց Google- ի պաշտոնական հայտարարությունները տիրույթում հիմնաբառի մասին չեն ավելացնում կայքի համապատասխանությունը այդ հիմնաբառը պարունակող որոնումների համար:
Այս հաղորդագրությունները գոյություն ունեն առնվազն մի քանի տարի:
Մյուլլերը նույնիսկ առաջարկում է օգտագործել տիրույթի վրա հիմնաբառ, որը կարող է կայքը անբարենպաստության մեջ դնել:
Կայքի համար դժվար կլինի անցնել մեկ այլ որմնանկարի, եթե այն խրվի իր տիրույթի հատուկ հիմնաբառի հետ, ասաց Մյուլլերը:
«Գործնական տեսանկյունից պետք է հիշել նաև, որ բիզնեսը ժամանակի ընթացքում զարգանում է, և դոմենների տեղափոխումը դժվար է:
Հետևաբար, հաճախ իմաստ ունի ընտրել դոմեյն անուն, որը կարող եք օգտագործել երկարաժամկետ հեռանկարում, և պարտադիր չէ, որ այն համապատասխանի այսօրվա առաջարկածին:
Օրինակ, եթե դուք կենտրոնանում եք սառը կապույտ վիդջեթների ստեղծման և BestBlueWidgets.com կայքում ձեր կայքի կառուցման վրա, ի՞նչ կանեք, երբ սկսեք կարմիր վիդջեթներ առաջարկել: «Փոխանակ անհանգստանալու ձեր կայքի դոմենի անունից և այն, թե արդյոք դա կօգնի ձեզ դասակարգվել որոշակի հիմնաբառի համար, կենտրոնացեք այն բանի վրա, թե արդյոք դա կդիմանա ժամանակի փորձությանը:
Տիրույթի անունը, որը կարող է օգտագործվել երկար ժամանակ, անկախ նրանից, թե ինչպես է փոխվում բիզնեսը, ավելի արժեքավոր է, քան տիրույթը, որի մեջ կա հիմնաբառ:
Մյուլլերն այսպես ասաց.
Այսպիսով, ձեր տիրույթի անվան կամ վերին մակարդակի տիրույթի անվան վրա չափազանց շատ ժամանակ ծախսելու փոխարեն, կենտրոնացեք կայքի կառուցման վրա, որը կարող եք շարունակել օգտագործել երկարաժամկետ հեռանկարում: