Google- ից Ջոն Մյուլլերը ասում է. Դոմեյն անունի հետ հիմնաբառեր անհրաժեշտ չեն

Google- ից Ջոն Մյուլլերը ասում է. Դոմեյն անունի  հետ հիմնաբառեր անհրաժեշտ չեն

Ըստ Google- ից Ջոն Մյուլլերի, դոմեյն անունով հիմնաբառը չի բարձրացնի  կայքի վարկանիշը այդ հիմնաբառի համար:

Google- ից Ջոն Մյուլլերը SEO- ի մասնագետներին և կայքի սեփականատերերին խորհուրդ է տալիս, որ դոմեյն անունով հիմնաբառեր օգտագործելը վարկանիշային որևէ առավելություն չի բերում:

Այս թեման շոշափվեց վերջին տեսանյութում  Google Google Webmasters- ի կողմից, որը հարց ունի հիմնաբառերի վրա հիմնված տիրույթի ընդլայնումների մասին (որոնք կոչվում են նաև բարձր մակարդակի տիրույթներ):

Ահա այն հարցը, որը տեղադրվել է..

Արդյո՞ք Jobs- դոմեյնը  բարելավո՞ւմ է իմ աշխատանքի վարկանիշը Google- ում:

Ի պատասխան ՝ Մյուլլերը դիմեց վերին մակարդակի տիրույթների (TLD) հիմնաբառերին, ինչպես նաև տիրույթում ՝ որպես ամբողջություն, հիմնաբառեր:

Նախ, ահա թե ինչ է ասում Մյուլլերը. Jobs TLDS-ի մասին.«Սա իսկապես տարածված հարց է, որը գալիս է նոր բարձր մակարդակի տիրույթներից:Մի խոսքով, ոչ:

Դուք չեք ստանա նման հատուկ բոնուս, եթե ձեր բարձր մակարդակի տիրույթում նշեք ձեր հիմնաբառը:

Որքան էլ տարօրինակ է դուք դա կարող եք տեսնել ՝ բնականաբար փնտրելով ձեզ հետաքրքրող ամեն ինչ:

Ես ենթադրում եմ  , որ այս հիմնաբառերը վերևի հատվածում չեն վերջանում։

Հաճախ դա ընդհանրապես նույնիսկ URL- ում չէ: Դա արվում է միտումնավոր:

Այսպիսով, TLD- ի հիմնաբառերը վարկանիշային առավելություն չեն տալիս, բայց ի՞նչ կասեք URL- ի ցանկացած վայրում գտնվող հիմնաբառերի մասին:

Դոմեններում հիմնաբառերի չեն ստանում վարկանիշ

Մյուլլերը շարունակում է, որ դոմեյն անունի հիմնաբառը չի խթանի կայքի վարկանիշը այդ հիմնաբառի համար:

«Պարզապես այն պատճառով, որ կայքի տիրույթի անվանում կա հիմնաբառ, չի նշանակում, որ այն ավելի համապատասխան է այդ հիմնաբառին, քան մյուսները:Մի խոսքով, պետք չէ ձեր դոմեյն անունին ավելացնել հիմնաբառեր »:

Սա հակասում է այն բանի, ինչ ասում են որոշ վարկանիշային գործոնների ուսումնասիրություններ տիրույթի հիմնաբառերի վերաբերյալ:

Բայց Google- ի պաշտոնական հայտարարությունները տիրույթում հիմնաբառի մասին չեն ավելացնում կայքի համապատասխանությունը այդ հիմնաբառը պարունակող որոնումների համար:

Այս հաղորդագրությունները գոյություն ունեն առնվազն մի քանի տարի:

Մյուլլերը նույնիսկ առաջարկում է օգտագործել տիրույթի վրա հիմնաբառ, որը կարող է կայքը անբարենպաստության մեջ դնել:

Կայքի համար դժվար կլինի անցնել մեկ այլ որմնանկարի, եթե այն խրվի իր տիրույթի հատուկ հիմնաբառի հետ, ասաց Մյուլլերը:

«Գործնական տեսանկյունից պետք է հիշել նաև, որ բիզնեսը ժամանակի ընթացքում զարգանում է, և դոմենների տեղափոխումը դժվար է:

Հետևաբար, հաճախ իմաստ ունի ընտրել դոմեյն անուն, որը կարող եք օգտագործել երկարաժամկետ հեռանկարում, և պարտադիր չէ, որ այն համապատասխանի այսօրվա առաջարկածին:

Օրինակ, եթե դուք կենտրոնանում եք սառը կապույտ վիդջեթների ստեղծման և BestBlueWidgets.com կայքում ձեր կայքի կառուցման վրա, ի՞նչ կանեք, երբ սկսեք կարմիր վիդջեթներ առաջարկել: «Փոխանակ անհանգստանալու ձեր կայքի դոմենի անունից և այն, թե արդյոք դա կօգնի ձեզ դասակարգվել որոշակի հիմնաբառի համար, կենտրոնացեք այն բանի վրա, թե արդյոք դա կդիմանա ժամանակի փորձությանը:

Տիրույթի անունը, որը կարող է օգտագործվել երկար ժամանակ, անկախ նրանից, թե ինչպես է փոխվում բիզնեսը, ավելի արժեքավոր է, քան տիրույթը, որի մեջ կա հիմնաբառ:

Մյուլլերն այսպես ասաց.

Այսպիսով, ձեր տիրույթի անվան կամ վերին մակարդակի տիրույթի անվան վրա չափազանց շատ ժամանակ ծախսելու փոխարեն, կենտրոնացեք կայքի կառուցման վրա, որը կարող եք շարունակել օգտագործել երկարաժամկետ հեռանկարում:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով