Ցանկանու՞մ եք թարմացնել ձեր կորպորատիվ SEO ռազմավարությունը: Այս վեց կորպորատիվ SEO մարտավարությունը արժե փորձել ձեր սեփական կայքերում կամ հաճախորդների հետ:
Վերջին մի քանի տարիների ընթացքում SEO- ն փոխվել է:
Ավեկին։
Ալգորիթմների առաջխաղացման և որոնման համար մեքենայական ուսուցման ներդրման շնորհիվ SEO- ի բարելավումը դարձել է ավելի բարդ:
Այսպիսով, ինչպե՞ս եք այսօր հաջողակ մնում (կամ դառնում) հաջողակ:
Ահա վեց արդյունավետ կորպորատիվ SEO մարտավարություն և ռազմավարություն:
1․Թիրախային հեռավորության վրա հիմնաբառերի վարկանիշների բարձրացում
Թիրախավորելով հիմնաբառերը, որոնք դասակարգվում են մոտ հեռավորության վրա (այսինքն, հիմնաբառեր, որոնք զբաղեցնում են 11-ից 20-ը կարգերը ) ցածր կախված պտուղ են համարվում և արագ արդյունքներ են բերում ՝ ձեր աշխատանքի էֆֆեկտիվությունը բարձրացնելու համար:

Հեռավորությունից հիմնաբառեր գտնելու գործընթացը պարզ է.
- Ahrefs- ով մուտքագրեք ձեր տիրույթը:
- Նավարկեք կանոնավոր հիմնաբառերի վրա և կտտացրեք դրոշի վրա (օրինակ ՝ ԱՄՆ-ը կամ ձեր նպատակադրած մեկ այլ տարածաշրջան)
- Կտտացրեք դիրքի վրա, մուտքագրեք 11-ից 20-ի միջև և զտեք հիմնաբառերի համար, որոնք դասվում են ըստ հեռավորության:
Ինչու՞ պետք է ապրանքանիշերն անեն դա
Շատ ավելի հեշտ է առաջին էջին մոտ հիմնաբառերը տեղափոխել հենց առաջին էջ։
Մեծ հեռավորությունից դասվող հիմնաբառերի թիրախավորումը լավագույն հնարավորությունները գտնելու ամենադյուրին ճանապարհն է։
Առավելությունները
- Լրացուցիչ Թրաֆիկ:
- Փոխակերպման հնարավոր բարձրացում:
- Ավելի լավ տեսանելիություն:
Արդյունքներ
Հյուրընկալության մեր հաճախորդներից մեկի համար երեք ամսվա ընթացքում 15% -ով ավելացրեցինք թրաֆիկը հիմնաբառի համար ՝ հիմնաբառը 11 դիրքից տեղափոխելով 6-րդ դիրք:
Օպտիմալացնելով ձեր վերնագիրը, բովանդակությունը, կառուցելով հղումներ և ստանալով որոշակի սոցիալական աջակցություն վայրէջքային էջերից, որոնք դասվում են այդ հիմնաբառերի համար, դուք կարող եք բարձրացնել ձեր տեսանելիությունը Էջ 1-ում և, ի վերջո, ժամանակի ընթացքում հայտնվել երեք լավագույն դիրքերից մեկում:
Երբ ձեր հաճախորդները կամ ձեր կայքը հայտնվեն լավագույն 3-ում, կայքը կունենա ավելի մեծ թրաֆիկ և փոխարկումներ, և այն ավելի տեսանելի կլինի ուլտրամրցակցային որոնման արդյունքներում:
Ընդլայնել ձեր բովանդակությունը
Երբ գտնեք հիմնաբառեր, որոնք դասակարգում են միջքաղաքային տարածությունը, և ձեր կայքը համապատասխան է այդ հիմնաբառերին, կարող եք ընդլայնել ընթացիկ բովանդակությունը ՝ վերջնական օգտագործողի մտադրությունը բավարարելու համար և այն դարձնելով ավելի համապատասխան և օգտակար օգտագործողների համար:
Սա հատկապես կարևոր է, եթե ունեք թեթև կամ դատարկ էջեր (էջեր քիչ կամ առանց բովանդակության):
Այդպիսի էջեր գտնելու և բովանդակությունն ընդլայնելու գործընթացը պարզ է․
- Մուտքագրեք ձեր տիրույթը DeepCrawl- ում:
- Անցեք «Բովանդակություն» բաժին և կտտացրեք content > body content > thin pages.»:
- Վերցրեք URL- ը և տեղադրեք այն Ahrefs- ում, տեսեք, թե որ հիմնաբառերի համար է դասվում էջը և գտեք դիրքը:
Եթե հիմնաբառը շատ բարձր դասի է և համապատասխան և կարևոր է, վերանայեք էջը և ընդլայնել բովանդակությունը ՝ ավելի շատ թեմաներ ընդգրկելու, լրացուցիչ հարցերի պատասխանելու համար։
Ինչու՞ պետք է ապրանքանիշերն անեն դա
Էջի ցածր որակը և քիչ բովանդակությունը դժվարանում են դասակարգվել Google- ում ՝ շնորհիվ ալգորիթմի բազմաթիվ թարմացումների:
Չնայած հնարավոր է, դժվար է դասակարգել քիչ բովանդակությունը հիմնաբառերի համար, որտեղ առկա է մեծ մրցակցություն:
Ապրանքանիշերը պետք է օգտվողներին հասցնեն բարձրորակ բովանդակություն:
Գրեթե անօգուտ բովանդակության հրապարակումը երկու վտանգ է պարունակում:
Այն.
- Լավ չի դասվի որոնիչներում:
- Դա կհանգեցնի օգտվողների անհարմարության:
Եթե ցանկանում եք բարելավել ձեր կայքի վարկանիշը, օգտվողներին տրամադրեք օգտակար և իմաստալից բովանդակություն, որոնք նրանք կարող են օգտագործել և օգտակար համարել:
Այլ կերպ ասած ՝ դադարեցրեք վաճառքը և սկսեք օգնել:
Առավելությունները
- Օգտագործողի լավ փորձ:
- Դոմենի ավելի բարձր հեղինակություն:
- Լավագույն ներգրավվածության տոկոսադրույքները:
- Ավելի լավ տեսանելիություն և ավելի շատ թրաֆիկ:
Արդյունքներ
Մենք 6 ամսվա ընթացքում 25% -ով ավելացրեցինք էջի թրաֆիկը մեր B2B հաճախորդներից մեկի համար և վարկանիշում ավելացրած հիմնաբառերի քանակը 1-ից հասցրինք 15-ի ՝ բովանդակությունն ընդլայնելով նոր թեմաներ ընդգրկելու համար և էջի բովանդակության քանակը 100-ից հասցնելով 1200 բառի: …
Ահա քիչ բովանդակությամբ կայքի մի օրինակ, որին Google- ը խառնվեց։

Քիչ կամ դատարկ էջերը մաքրելու մի քանի հեշտ եղանակ կա.
- Այս էջերին ավելացրեք noindex մետա պիտակ և արգելափակեք դրանք robots.txt- ում ՝ կանխելու Google- ի էջերը սողալը:
- Ձեր էջերին ավելացրեք որակյալ, համապատասխան և օգտակար բովանդակություն ՝ տարբեր նպատակների համար (օրինակ ՝ 600 բառ կամ ավելի):
- Ջնջեք էջը և թույլ տվեք, որ էջը ստանա 404 պատասխան կոդ (կամ 301-ը վերափոխել դեպի ավելի լավ, ավելի համապատասխան բովանդակություն):
3. Եղեք բովանդակություն արտադրող մեքենա
Բովանդակությունը չափազանց կարևոր է SEO- ի համար, հատկապես բովանդակության «վաղ իրազեկումը»:
Գրեթե յուրաքանչյուր սպառողական ճանապարհորդություն սկսվում է խնդիրներ և տեղեկատվություն (ոչ թե գործարքներ) գտնելով:
Եթե ապրանքանիշերն ու գործակալությունները պետք է հաջողության հասնեն և շահեն SERP- ներում, ապա նրանք պետք է շարունակեն զարգացնել բարձրորակ բովանդակություն ,օգտագործողի ողջ ճանապարհորդության ընթացքում:
SEO- ների մեծ մասը մի քանի տարի ունենալու դեպքում ոչինչ չի անի իրենց հաճախորդների համար, բայց դուք երբեք չեք կարող դադարեցնել բովանդակության զարգացումը:
Բլոգը հիանալի միջոց է բովանդակություն ավելացնելու համար վաղ և միջին փուլերի գրավման և նույնիսկ գործարքային բովանդակության համար:
Շատերը հարցնում են, թե ինչպիսի բովանդակություն պետք է ստեղծեն:
Պատասխանը։
Բոլոր տեսակները:
Եկեք դադարենք մտածել բովանդակության մասին որպես տեքստ:
Բովանդակությունը կարող է լինել նաև պատկերների և տեսանյութերի տեսքով:
Տեսանյութի բովանդակությունը և պատասխանի դաշտը իդեալական բովանդակության տեսակ են:
Եկեք տեսնենք մի օրինակ [ինչպես տնկել խոտի սերմեր].
Տեսանյութերն ու մանրամասն արդյունքները լավ թաքցնում են այս նպատակը և զբաղեցնում են բարձրակարգ հատկություններ:
Մարդիկ միշտ հարցնում են. «Ի՞նչն է ավելի լավ գործում ՝ կարճ կամ երկար բովանդակությունը»: (Ամբողջական բովանդակությունը պարունակում է ավելի քան 1000-1200 բառ):
Բազմաթիվ փոխկապակցված ուսումնասիրություններ հաստատում են այն գաղափարը, որ երկար բովանդակությունը լավագույնս կատարում է SERP- ները: Օգտագործողները ավելի շատ շփվում են ավելի երկար, ավելի արժեքավոր բովանդակության հետ:
Այնուամենայնիվ, եթե դուք ստեղծում եք կարճ, հնարամիտ բովանդակություն և բավարարում կամ արժեք է հաղորդում օգտագործողին և նրա մտադրություններին, դա նունպես կարող է
աշխատել:
Կախված ձեր լսարանից, ամենալավն այն է, որ ստուգեք և տեսնեք, թե ինչն է ավելի լավ ձեր օգտվողների համար ՝ նրանց լավագույն փորձը ապահովելու համար:
Վերջապես, բովանդակություն ստեղծելիս մենք պետք է դադարենք մտածել, որ պետք է ստեղծենք բովանդակություն ՝ ուղղված մեկ կամ երկու հիմնաբառերի:
Կամ վերաբերվելու եք որոշակի թեմաների և հիմնաբառերի ՝ հիմնվելով օգտագործողի որոնման նպատակների վրա, կամ ՝ ոչ:
Մենք պետք է բովանդակություն ստեղծենք հետևյալը հաշվի առնելով.
- Գրեք բովանդակություն, որը պատասխանում է օգտագործողների հարցերին:
- Ստեղծեք եզակի, առանձնահատուկ, բարձրորակ և յուրօրինակ բովանդակություն, որը օգտվողները կվայելեն։
- Դիտեք և վերլուծեք մրցակցային միջավայրը ցանկացած թեմայի կամ խնդրանքի վերաբերյալ: Որոշեք որոնման մեջ դասակարգելու համար անհրաժեշտ բովանդակության որակի մակարդակը և ներգրավեք ձեր թիրախային լսարանին և օգտագործեք դա որպես ուղեցույց ՝ իմանալու համար, թե ինչի՞ն նպատակադրել:
- Ստեղծեք հետաքրքիր բովանդակություն ՝ ավելացնելով պատկերներ, փաստեր կամ ցուցակներ:
- Եղեք օգտակար և բովանդակալից: Ստեղծեք բովանդակություն, որը ինչ-որ կերպ օգուտ կբերի ձեր օգտվողներին: Օրինակ, եթե նրանք խնդիր ունենան, բովանդակությունը կօգնի նրանց լուծել խնդիրը ապրանքի կամ պատասխանի միջոցով:
4. Ընտրված հատվածների օպտիմիզացում
Առանձնացված հատվածի ռազմավարություն ունենալը կարող է օգնել, որ ձեր կայքը հայտնվի Google- ի լայն արդյունքներում:
Առանձնացված հատվածը ոչ միայն կապված է ձայնային որոնման պատասխանի հետ, այն հայտնվում է սովորական արդյունքներից առաջ, ինչը կարող է ձեզ առավելագույն դիտումներ և թրաֆիկ տալ, քանի որ այն գտնվում է էջի վերևում:
Ինչպե՞ս դասակարգել ընտրված Snippet-ը Ինչպե՞ս դասակարգել ընտրված Snippet-ը Ինչպե՞ս դասակարգել ընտրված Snippet-ը:

Ինչպե՞ս դասակարգել ընտրված Snippet-ը
Որպես հատկանիշ հատված ցուցադրելու համար անհրաժեշտ է.
- Օգտատիրոջ հարցումները առաջին հերթին հասցեագրեք բովանդակության մեջ, հատկապես H1- ում:
- Դրանից հետո օպտիմալացրեք պատասխանը օգտագործողի նախընտրած ձևաչափով:
Ձեր բովանդակությունն ուղղակիորեն պատասխանում է թեմայի վերաբերյալ օգտագործողների հարցերին:
Եթե ոչ, թարմացրեք ձեր բովանդակությունը ՝ համոզվելու համար, որ այն պատասխանում է օգտագործողի հարցին:
Դուք կարող եք օգտագործել այնպիսի գործիքներ, ինչպիսին է SEMrush- ը, ստուգելու համար, թե կա՞ հավանականություն, որ ձեր հարցումը առաջացնի հատված հատված:
Անպայման օգտագործեք ցուցակները, աղյուսակները և պարբերությունները `պատշաճ կառուցվածքային տվյալների մակնշմամբ:
Խորհուրդներ ՝ ընտրված Snippets-ի համար։
- Թիրախավորելու այն հիմնաբառերը, որոնք արդեն ունեն առանձնացված հատված
- Պատասխանեք հարցին հստակ, արագ և ոչ ավելի, քան 100 բառ:
- Համոզվեք, որ օգտագործում եք վավեր և ճշգրիտ տեղեկություններ, որոնք օգտակար կլինեն ձեր օգտագործողների համար:
- Ներառեք համարակալված ցուցակները, աղյուսակները կամ գծապատկերները:
- Համոզվեք, որ մեկ հոդված պատասխանում է նմանատիպ բազմաթիվ հարցերի:
- Մի բացահայտեք բոլոր տեղեկությունները: Օգտատերերին առիթ տվեք այցելել ձեր կայք ՝ ավելին իմանալու համար:
- Փորձեք այն Google- ի արդյունքների հարուստ գործիքի միջոցով:
- Օգտագործեք վերնագրեր ՝ բովանդակությունն առանձնացնելու համար:
- Մի մոռացեք ներառել բարձրորակ նկարներ և տեսանյութեր, ինչպես նաև օգտագործել տեսաձայնային ձայնագրություններ ՝ դրանք տեսահոլովակներում ավելի հեշտ ցուցադրելու համար:
5. Ներքին և արտաքին կապ
SEO- ի մասնագետներից շատերը մոռանում են ներքին հղումների հզորության մասին:
Եթե ունեք նման բովանդակությամբ էջեր, որոնք կարող են միմյանց հղել, ապա պետք է օգտվեք դրանից:
Ներքին հղումները միացնում են ձեր բովանդակությունը և Google- ին և այլ որոնիչներին լավ պատկերացնում ձեր կայքի կառուցվածքը և թույլ են տալիս գտնել ավելի կարևոր էջեր:
Ներքին հղումների լավն այն է, որ դուք կարողանաք վերահսկել, թե որ էջերն են դրանք հղում, և կարող եք նաև վերահսկել խարիսխի տեքստը, որը հղում է դեպի այլ էջ:
Արտաքին և կապված կայքերից բարձր հեղինակություն ունեցող հղումներ ստանալը դեռևս կարևոր է ձեր օրգանական աշխատանքը բարելավելու համար, բայց ինչպես միշտ, շարունակեք կենտրոնանալ որակի վրա `քանակի նկատմամբ:
Բացի այդ, մի մոռացեք օգտագործել սոցիալական լրատվամիջոցները ձեր բովանդակությունը տարածելու համար ՝ ձեր բովանդակության համար ավելի որակյալ հղումներ և առաջարկություններ ստանալու համար:
6. Կառուցվածքային տվյալների օգտագործումը
Կառուցվածքային տվյալները կարևոր են ձեր բովանդակությունը զարդարելու համար, քանի որ դրանք Google- ին օգնում են ավելի լավ հասկանալ ձեր բովանդակությունը:
Սա կբարձրացնի ձեր բովանդակության հարուստ արդյունքներով հայտնվելու հավանականությունը և կստանա ավելի բարձր CTR, թրաֆիկ և այլն:
Չնայած մենք ապրում ենք ավտոմատացման դարաշրջանում, կան նաև որոշ խնդիրներ և ռազմավարություններ, որոնք կարող են ավտոմատացվել, որոնք կարող են ազատել մեր ժամանակը և թույլ տալ մեզ ավելի շատ ժամանակ ծախսել ռազմավարության, վաճառքի և հաճախորդների հետ հաղորդակցության վրա:.
Ամփոփում
Որոնիչների ալգորիթմները դառնում են ավելի խելացի, և էջի 1-ին վարկանիշային պատերազմը դառնում է ավելի մրցունակ:
Ճիշտ մարտավարության և ռազմավարության շնորհիվ դուք կարող եք ժամանակին հասնել որոնիչների վերին մասը:
Չնայած կան այլ ռազմավարություններ (օրինակ ՝ էջի արագության օպտիմալացումը), որոնք կարող են բարելավել ձեր օրգանական աշխատանքը, դրանք նշված չեն այս հաղորդագրության մեջ, սրանք վեց մարտավարություն են, որոնք դեռ աշխատում են ՝ հիմնվելով կորպորատիվ ապրանքանիշերի հետ ունեցած իմ փորձի վրա:
Դրանք արժե փորձել ձեր կայքերում կամ ձեր հաճախորդների հետ: