3 SEO խորհուրդ ՝ ձեր հին բովանդակությունը նորից անվտանգ թարմացնելու համար

3 SEO խորհուրդ ՝ ձեր հին բովանդակությունը նորից անվտանգ թարմացնելու համար

Որոշ կայքեր թարմացնում են հոդվածները (կամ պարզապես ամսաթվերը) որպեսզի իրենց բովանդակությունը թարմ տեսք ունենա  և ավելի շատ քլիքներ  գրավի նրանց համար:

Իմացեք նրա  առավելությունների և հետևանքների մասին  SEO-iի վրա այստեղ:

Թարմ պարունակությունը դեռ հզոր արժույթ է որոնման համար:

Google Freshness- ի թարմացումից ի վեր, որքան բովանդակությունն ավելի նոր և ավելի համապատասխան է, այնքան մեծ են որոնման արդյունքներում վարկանիշավորելու նրա շանսերը:

Ի՞սկ  թարմության «տեսանելիության» հարցը:

Ի՞նչ է տեղի ունենում, երբ որևէ կայք հին բովանդակությունը փոքր-ինչ փոխում է և հոդվածի ամսաթիվը փոխում է 2014-ից մինչև այսօր:

Որո՞նք են SEO- ի առավելություններն ու հետևանքները:

Ամենակարևորը ՝ ինչպե՞ս պահպանել «թարմ բովանդակությունը» ,որը պետք է  դիմանա ժամանակի փորձությանը:

Այս հոդվածում ես կպատասխանեմ այս հարցերին ՝ ուսումնասիրելով, թե ինչպես են SEO- ի և թվային մարկետինգի ոլորտի հիմնական ազդեցությունները կարգավորում ամսաթվերը:

Ես կկիսվեմ նաև հնացած բովանդակությամբ զբաղվելու իմ ռազմավարությամբ:

Ինչու՞ փոխել հոդվածի ամսաթվերը:

Եկեք սկսենք ամենասկզբից:

Նախ, ինչպես բացատրեց Մարտին Սպլիտը Google- ից, նախընտրելի է թարմացնել հին էջը, քան ստեղծել  նմանատիպ բովանդակությամբ նոր էջ:

Բայց բացի վեբ էջի թարմացումներից, ամսաթվերի շահարկումը կարող է լինել SERP- ների վրա ուշադրություն գրավելու բավականին արդյունավետ միջոց:

Ամենապարզ օրինակը. Ինչ-որ մեկը ուղեցույցներ է փնտրում հիմնաբառերի հետազոտության վերաբերյալ:

Նրանք բախվում են որոնման նման արդյունքների:

Ակնհայտ է, որ այստեղ թվարկված հիմնաբառերի հետազոտության ուղեցույցներն ի սկզբանե չեն հրապարակվել 2020 թվականին:

Այնուամենայնիվ, քանի որ հիմնաբառերի հետազոտությունը մեծապես կախված է առկա ամենաթարմ տեղեկատվությունից, օգտվողը, բնականաբար, կձգտի առավել համապատասխան արդյունքների:

Սա նշանակում է, որ բովանդակության կանոնավոր թարմացումներն ունեն երկու առավելություն:

Նախ, օգտվողներին դա դուր է գալիս, քանի որ մենք, բնականաբար, ուզում ենք կարդալ ամենաթարմ և համապատասխան տեղեկատվությունը:

Սա նշանակում է, որ ամսաթվերի թարմացումները մեծացնում են CTR- ն `SEO- ի կարևոր ցուցանիշներից մեկը:

Երկրորդ, կախված մրցակցային ուղղահայացից, որոնիչն ինքնին կարող է հասկանալ, որ կարևորությունն առաջնային է:

Այնուհետև 2015 թվականից ի վեր չթարմացված էջը պարզապես չի հայտնվում որոնման արդյունքներում:

Իհարկե, հենց այն փաստը, որ ցուցադրվող ամսաթվերը կարող են այդքան հեշտությամբ փոխվել, վեբ-վարպետին ստիպում է մտածել, արդյոք դա ինչ-որ կերպ կարող է վնասել դրանց հուսալիությանը:

Արդյո՞ք հոդվածի ամսաթվի փոփոխությունը բացասաբար կազդի SEO- ի վրա:

Երբ մենք խոսում ենք ամսաթվերը փոխելու մասին, մենք պետք է հիշենք ամսաթվերի թարմացման երկու տեսակ

  • Փոխեք ամսաթվերը հենց էջում:
  • Ամսաթվի փոփոխություն կայքի քարտեզում:

Ջոն Մյուլլերի վերջերս արված մեկնաբանությունը, կարծես, ցույց է տալիս, որ նույնիսկ առանձին էջերի մեծ քանակությամբ թարմացման ամսաթվերը բացասաբար չեն ազդի SEO- ի ջանքերի վրա:

Կայքերի քարտեզների համար , Google’s sitemap ձեռնարկում նշվում է, որ էջի <lastmod> արժեքը պետք է ճշգրիտ ներկայացվի:

Հակառակ դեպքում Google- ը պարզապես կդադարի այն կարդալ:

Բացի այդ, ShoutMeLoud- ի վերջերս թարմացված ուսումնասիրության համաձայն, հոդվածի ամսաթվերի լավագույն փորձը `ցույց տալ ինչպես “original published” և “last updated” օրերը։

Եթե թույլ տաք որոնիչներին սկանավորել  ձեր վեբ էջերի հրապարակման ամսաթվերը, ապա գրեթե անխուսափելիորեն կկորցնեք վարկանիշային աղյուսակը:

Բայց եթե ցանկանում եք պահպանել ձեր վարկանիշները, ապա պետք է դրանք ցույց տաք ձեր օգտվողներին:

Ամփոփելով. Եթե մենք խոսում ենք հրապարակման ամսաթվի մասին, որը հարվածում է ձեր իրական էջին, ապա ավելի լավ է այն թաքցնել որոնիչներից:

Բայց օգտագործողներին ցույց տվեք ինչպես սկզբնական հաղորդագրության ամսաթիվը, այնպես էլ վերջին թարմացումը:

Եվ ձեր կայքի քարտեզում միշտ պետք է նշեք հիմնական բովանդակության փոփոխությունները ,որպեսզի խուսափեք տույժերից:

Ինչպե՞ս եք ապահով պահում ձեր բովանդակության թարմությունը:2

Ձեր բովանդակությունը թարմ պահելը ոչ մի կապ չունի ձեր հոդվածի ամսաթվի հետ, գոնե Google- ի տեսանկյունից:

Թարմության վրա ազդում են բազմաթիվ գործոններ, այդ թվում.

  • Ձեր թարմացումների հաճախականությունը:
  • Բովանդակության քանակը փոխվել է:
  • Նոր հղումների աճի տեմպը:

Հոդվածի հրապարակման ամսաթիվը այս գործոններից մեկն է միայն:

Այլ կերպ ասած, այն, ինչ իրականում կարևոր է, այն որակի լրացումներն են, որոնք դուք կատարում եք ձեր առկա էջում:

Ձեր հին բովանդակությանը նոր շունչ հաղորդելու երեք հիմնական եղանակ կա, և դրանք բոլորը հիմնված են մեկ պարզ սկզբունքի վրա.

Ձեր բովանդակությունը պետք է լինի անժամանակ, արդիական և արժեքավոր:

1. Օգտագործեք նույն URL- ը, բայց թարմացրեք Ամսաթիվը

Ամենատարածված ռազմավարությունը, որը դուք կտեսնեք, ապացուցված արդյունավետ գրառումներին արժեք ավելացնելն է:

Սովորաբար դա արվում է `հոդվածի հրապարակման ամսաթիվը վերջին թարմացված ամսաթվին կամ դրա տակ գտնվող թարմացված ամսաթիվը ավելացնելով:

Search Engine Journal- ն օգտագործում է այս ռազմավարությունը, ուստի ես դիմեցի SEJ- ի գործադիր խմբագիր Դենի Գուդվինին `պարզելու, թե ինչն է այս ռազմավարությունն այդքան արդյունավետ դարձնում.

«Search Engine Journal- ը գոյություն ունի 2003 թվականից և այս տարիների ընթացքում հրապարակել է հազարավոր հաղորդագրություններ:

Արդյունաբերության մեջ, որն աճում է այնքան արագ, որքան SEO- ն ու թվային մարկետինգը, տեղեկատվությունը կարող է արագ հնանալ ՝ երբեմն մեկ տարի անց, և երբեմն նույնիսկ ամիսներ անց:

Հնացած տեղեկատվությունը վնասակար է օգտվողների համար և կանդրադառնա ձեզ որպես ապրանքանիշ / ընկերություն:

Եթե ունեք # 1 դասավորված գրառում, որը գրվել է 2013 թ., Իմաստ ունի այն թարմացնել:

Մեքենաների նման, բովանդակությունը ժամանակի ընթացքում կորցնում է իր արժեքը:

 Թրաֆիկի նվազում:

Եվ եթե դուք ունեք լավ գնահատական, ապա այդ վարկանիշները սովորաբար վերանում են, քանի որ ձեր մրցակիցները տեղադրում են  ավելի թարմ  և համապատասխան (կամ ավելի մանրամասն) բովանդակություն:

Ահա մեկ օրինակ:

Երբ ես խմբագրում էի Search Engine Watch- ը, մենք ունեինք մի սիրված գրառում ՝ Ինչպես օգտագործել HTML Meta Tags:

Կարծում եմ, որ այն ի սկզբանե գրվել է 2005-ին (եթե ոչ ավելի վաղ), այն ժամանակ զբաղեցնում էր # 1-ը և սովորաբար ամեն օր ավելի քան 1000 էջի դիտում էր ունենում կայքում:

Բայց մինչ 2012 թվականը անհրաժեշտ էր այն թարմացնել: Որոնիչների օպտիմիզացումը տարիների ընթացքում շատ բան է փոխել:

Մենք պահեցինք վերնագիրը, url- ը և փոխեցինք մնացած բոլորը:

Վերաթողարկվելուց հետո (պահպանելով նույն URL- ը) այն պահպանեց իր գլխավոր տեղը և նույնիսկ որոշ ժամանակ աճեց:

Ահա ևս մեկ օրինակ:

SEJ- ն այս տարիների ընթացքում տեղադրել է հավանաբար 4-5 գրառում ՝ ձեր URL կառուցվածքի օպտիմալացման վերաբերյալ:

Նրանցից ոչ մեկը շատ այցելուների չէր գրավում, և բոլորը հրապարակվել էին առնվազն հինգ տարի առաջ:

Այսպիսով, մեր ներդրողներից մեկը այն վերաշարադրեց թեմայի վերաբերյալ խորը գրառում ՝ SEO- օպտիմիզացված URL կառուցվածքի վերջնական ուղեցույց:

Տեղադրելուց հետո մեր 301 մշակողը վերահղեց բոլոր հին / հնացած գրառումները նոր հաղորդագրության:

Վերջնական արդյունքը։ Թրաֆիկն ավելացավ 8 անգամ:

Չնայած այս բոլոր հրատարակությունները նախկինում էլ կային, մենք դրանք թարմացրել ենք ՝ ներառյալ հրապարակման ամսաթիվը:

Ես երբեք խորհուրդ չէի տա պարզապես փոխել ամսաթվերը, դուք պետք է որոշ էական փոփոխություններ կատարեք:

Բացի այդ, քանի որ Google- ը ցույց է տալիս SERP- ում հաղորդագրությունների հրապարակման ամսաթվերը, ես կարող եմ գրեթե երաշխավորել ձեզ, որ դա կազդի այն գրառումների վրա, որոնց վրա օգտվողները կտտացնում են:

Եթե ​​ես ընտրություն ունեմ կարդալ 2017-ին հրատարակված 3-րդ տեղը զբաղեցնող բովանդակություն, կամ 2011-ին հրապարակված ինչ-որ բան, որը զբաղեցնում է 1-ին հորիզոնականը, ես հաճախ եմ հայտնվում ՝ սեղմելով ավելի նոր արդյունքի:

Մեզանից շատերը հակված են նոր լինել »:

Մի մոռացեք նաև հետևել Ջոն Մյուլլերի խորհուրդներին. Պարտադիր չէ գրել, որ ամեն անգամ ամեն մանրուք շտկելուց հետո հոդվածը թարմացվում է, և դա չի ազդի ձեր SEO- ի վրա նույնիսկ պարբերաբար թարմացվող հոդվածների վրա:

2. Ավելացրեք կենդանի թարմացումները մեկ էջում

Մեկ այլ ռազմավարություն, որը վերջին տարիներին գրավում է առաջ է շարժվում մեծ թափով, նորությունների հրապարակումն է դրանց ի հայտ գալուն պես ՝ մեկ էջի թարմացում կենդանի հոսքով:

Այս էջերում սովորաբար տեղադրում եք յուրաքանչյուր նոր գրառման ցուցանշում:

Օրինակ ՝ պարզեք, թե ինչպես է լրատվական գործակալությունը լուսաբանում այնպիսի հրատապ իրադարձություններ, ինչպիսիք են անտառային հրդեհների տարածումը:

Անհատական էջի իրական ժամանակում թարմացումը և էջի յուրաքանչյուր նոր լրացման ժամանակի դրոշմագրումը նույնպես այն տեխնիկայից մեկն է, որը Illyes առաջարկեց Slegg:

Սա ավելացում հին  հոդվածներին թարմացման ամսաթիվը ավելացնելուն.

«Ես գիտեմ, որ հատկապես նորությունների թիմը աշխատում է բազմաթիվ  հրատարակիչների հետ, ինչպիսիք են BBC- ն, փորձելով պարզել, թե ինչպես կարելի է առցանց տեղադրել նյութեր, որոնք լավագույնն են օգտվողների համար, իսկ BBC- ն ունի այս շատ հետաքրքիր ուղիղ էջերը, և դրանք հիմնականում նշում են յուրաքանչյուր վերբեռնման ժամանակը այն՝ նույնպես գործում է »:

3. Ստեղծեք նոր էջեր  Scratch-ից և օգտագործեք Redirects-ներ

Ենթադրենք, որ դուք ունեք երեք ժառանգական էջ և կարող եք համատեղել բոլորը ՝ մեկ թեմա ամբողջությամբ լուսաբանելու համար:

Այս էջերը կարող են նույնիսկ լավ աշխատել, այնպես որ դուք ստիպված չեք լինի ազատվել նրանց կողմից տրվող էներգիայից:

Այդ դեպքում գուցե ցանկանաք ստեղծել մեկ էջ, որը համատեղում է տեղեկատվությունը երեք էջից:

Մանրակրկիտ ուսումնասիրված և թարմացված `կազմելով մեկ« վերջնական » էջ, որն ընդգրկում է ձեր թեման յուրաքանչյուր տեսանկյունից:

Դրանից հետո դուք օգտագործում եք վերահղումներ, որպեսզի մարդիկ սեղմեն ձեր լավ կատարած հին  էջերին ՝ փոխարենը անցնելու ձեր նոր և բարելավված «բոլորը մեկում» էջը:

Մի ափսոսացեք, եթե ձեր նոր էջը տրամադրեք սոցիալական մեդիայի աջակցություն և այն ներառեք հղումների ստեղծման ձեր արշավներում:

Եզրակացություն

Ես նախընտրում եմ չփոխել հոդվածների ամսաթվերը: Բայց, բնականաբար, ձեր ընտրած ուղին կախված է ձեզանից:

Անկախ նրանից, թե որ ռազմավարությունն եք ընտրում, հիշեք, որ ամեն հոդված չէ, որ արժե թարմացնել:

Դրանց ավելի շատ կյանք շնչելու համար բովանդակության լավագույն տեսակները մշտադալարներն են. Բովանդակություն, որն այժմ այնքան արդիական է, որքան կարդացել է այն առաջին անգամ հրապարակելիս:

Բովանդակությունը պետք է նաև մանրամասն ներկայացված լինի, որպեսզի տեղադրվի առաջին անգամ ձեր լսարանի հետ ռեզոնանս:

Եվ թեմայի վերաբերյալ պետք է լինի բավականաչափ նոր օգտակար տեղեկատվություն ՝ նոր արժեք ավելացնելու համար ՝ առանց հոդվածի բուն թեման շփոթելու:

Վերջապես, ինչպես ցանկացած նոր հոդվածում, մի մոռացեք խրախուսել նոր գրառումները սոցիալական կայքերում:

Օգտագործեք սոցիալական մեդիան ՝ ձեր օգտվողներին տեղեկացնելու համար, որ դուք թարմացրել եք ձեր բովանդակությունը և ակտիվորեն համագործակցում եք նրանց հետ սոցիալական մեդիայի և ձեր մեկնաբանությունների միջոցով ՝ նրանց հետաքրքրելու համար ձեր թարմացումը:

Սա ձեր բովանդակությունն արդիական պահելու լավագույն միջոցն է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով