Ձեր էջի պարունակությունը տվյալ կայքերի միջոցով տարածելը կարող է հետ բերել Traffic-ը դեպի ձեր կայք: Ահա 130 սոցիալական ցանց, որոնցից կարող եք օգտվել:
SEO- ն մեղմ ասած ինքնին բարդ է:
Այսպիսով, երբ գործիքներ են գալիս, որոնք մի փոքր դյուրին են դարձնում SEO- ի արվեստը, մենք սկսում ենք ուշադրություն դարձնել դրանց վրա:
Սոցիալական էջանիշերի կայքերը այն գործիքներից են, որոնք կարող են մեծ ազդեցություն ունենալ:
Ինչի համար? Քանի որ սոցիալական լրատվամիջոցների կայքերը վառելիքներ են տալիս SEO- ի ամենակարևոր տարրերից մեկը `հղումները:
Սոցիալական էջանիշերի կայքերը մարդկանց համար միջոցների որոնման, բացման, հավաքման և կազմակերպման միջոց են ՝ օգտագործելով վիրտուալ «էջանիշներ»:
Սոցիալական լրատվամիջոցները հիանալի են սոցիալական լրատվամիջոցները էջանշելու համար:
Օրինակ վերցրեք Pinterest- ը:
Pinterest- ը, հավանաբար, ամենատարածված սոցիալական էջանիշն է, որը երբևէ:
Pinterest- ը, այն 130 կայքերից մեկն է , որի մասին մենք կպատմենք ձեզ և որը կարևոր է SEO- ի համար:
Երբ դուք ցուցակագրվում եք կամ վերնագիր եք տեղադրում էջանիշների կայքում, այն ոչ միայն հղում է ստեղծում (սովորաբար ուղեկցում չի կատարվում), այլև կարող է հանգեցնել ձեր կայքի հետադարձ երթևեկության զգալի աճին:
Սոցիալական էջանիշերի կայքերը օգնում են կառուցել որակյալ հղումներ, որը թույլ է տալիս դուրս գալ որոնման համակարգի առաջին էջ։
Բայց մի թողեք ձեզ խաբեն!
Որոնիչները փնտրում են այս կայքերում ավելին, քան հղման ազդանշաններ:
Սոցիալական էջանիշերի կայքերի արագ որոնումը կտա հարյուրավոր արդյունքներ:
Այսպիսով, ինչպես հասկանալ, թե՞ որ սոցիալական էջանիշերի կայքերն են դրան արժանի:
Մինչ դա դիտեք մեր 130 ընտրյալներին, որոնք մենք կազմել ենք ստորև:
Իմ 24 լավագույն սոցիալական կայքերը
1. Twitter- ը
Twitter- ը հսկայական է:
Թեև սա գուցե առաջին կայքը չէ, որ գալիս է ձեր մտքին բովանդակություն ներկայացնելու համար, սակայն, այն ունի մեծ լսարան և արդյունավետ հրատարակչական հարթակ է:
Շատերն այն օգտագործում են հղումներ, բովանդակություն և պատկերներ տեղադրելու համար, որոնք ապագայում հետաքրքիր և արժանի են վերանայման:
2. Pinterest
Որպես բնորոշ սոցիալական էջանիշերի կայք, Pinterest- ը միջին ամսական օգտվողների բազա ունի ՝ 175 միլիոն մարդ, որոնց մոտավորապես 80 տոկոսը կանայք են:
Իր գոյության ընթացքում Pinterest- ում հայտնվել են ավելի քան 50 միլիարդ քորոց:
3. MIX
2018 թվականի հունիսին, Mix-ը դարձավ հանրաճանաչ հարթակ StumbleUpon- ի համար:
Mix- ը թույլ է տալիս աշխատել համացանցում մեքենայական ուսուցման, խմբագիրների կամ հրատարակիչների տեսանկյունից:
Կարող եք նաև նշել ձեզ դուր եկած բովանդակությունը, մասնավորապես, կիսել այն ուրիշների հետ:
4. Slack
Slack- ը խմբային հաղորդագրությունների ծրագիր է, որն օգտագործողներին տրամադրում է հարմարեցված ալիքներ, որոնցում կարող են հանդիպումներ ունենալ:
Կարող եք նաև ստեղծել մասնավոր խմբեր և ուղիղ եթեր ունենալ:
2019-ին Slack- ն ուներ 12 միլիոն Slack խմբեր:
5. Delicious:
Delicious-ը հիանալի կայք է նշումների համար, երբ ցանկանում եք առավելագույն ուշադրություն կենտրոնացնել ձեր բովանդակության շուրջ:
6. Pocket
Անվանը համապատասխան, երբ ինչ-որ բան եք դնում ձեր գրպանում, այն կարելի է գտնել ավելի ուշ:
Pocket-ի օգտատերերը կարող են ցանկացած պահի կարող են պահպանել այն ամենը ինչ տեսնում են համացանցում կամ տարբեր ծրագրերում:
Որպես բոնուսը նշվում է այն փաստը, որ եթե ինչ որ բան արդեն ձեև Pocket-ում է, այն տեսնելու համար հարկավոր է չէ ունենալ մուտք դեպի համացանց։
7. Digg
Հիանալի բովանդակություն ունե՞ք:
Այսուհետ այն պատկանում է Digg- ին:
Digg- ը զվարճալի սոցիալական էջանիշների կայք է, որը կատարյալ է ձեր ներգրավված բովանդակությունը հետաքրքրող լսարանի հետ կիսելու համար:
8. Folkd:
Folkd- ի էջանիշերի կայքն իր մեջ պարունակում է սոցիալական մեդիայի որոնման եզակի առանձնահատկություն, որն աշխատում է տիպիկ որոնիչի նման, բացառությամբ, որ արդյունքները չեն բխում բարդ, մեքենայական վերլուծության համակարգից:
Փոխարենը, լավագույն արդյունքները դա որակյալ բովանդակությունն է, որը ավելացնում են Folkd-ի օգտատերերը:
Որքան ավելի շատ խնայողություն է ստանում բովանդակությունը, այնքան ավելի բարձր է դասվում սոցիալական մեդիայի իրենց որոնման մեջ, ինչը օգնում է նրանց այցելուներին ավելի լավ բովանդակություն ստանալ:
9. Reddit
Ի՞նչ չի կարելի գտնել Reddit- ում:
Օգտագործողները ստեղծում են էջանիշերի ցուցակ ՝ մեկնաբանելով կամ քվեարկելով դեմ կամ կողմ հարթակում տեղադրված բովանդակության վերաբերյալ:
Reddit- ը հիանալի գործիք է, երբ ցանկանում եք արագ խթանել ձեր սեփական բովանդակությունը:
10. Fark
Fark-ի լավագույն ատրիբուտներից մեկը նրանց նվիրվածությունն է որակին
Որպես սոցիալական ցանցերի լրատվական կայք ՝ Fark-ն ամեն օր հսկայական քանակությամբ բովանդակություն է ստանում, բայց միայն լավագույնն է ներկայացնում իր լսարանին:
Այս կայքը թույլ բովանդակության համար չէ:
Բայց եթե պատրաստ եք ցուցադրել ձեր տաղանդը և ապահովել այցելուներ ձեր կայքի համար, ապա Fark-ը ձեզ համար է ստեղծված:
11. BizSugar
Եթե դուք բովանդակություն ունեք նորաստեղծ ձեռնարկությունների, շուկայավարման և փոքր բիզնեսի աշխարհի վերաբերյալ, ապա BizSugar- ը սոցիալական էջանշանների կայքն է, որը կօգնի կառուցել ձեր հեղինակությունը և ձեր բրենդի հեղինակությունը , նույն հետաքրքրությունները ունեցող փոքր բիզնեսի մասնագետների աճող համայնքում:
12. Slashdot:
Slashdot- ը ամենալավ էջանշանային կայքն է տեխնիկայի սիրահաների համար։
Slashdot- ի օգտվողները փակցնում և տարածում են բովանդակությունը խաղերի, ամպի հաշվարկման, համակարգչային սարքավորումների, անվտանգության կառավարման և այլնի վերաբերյալ:
13. We Heart It.
Չնայած օգտվողները կարող են փակցնել և էջանշել բովանդակության տարբեր տեսակներ, We Heart It-ը, բավականաչափ ցուցադրական է:
Կայքը հաճելի է աչքին, օգտագործման համար դյուրին և ոգեշնչող `հատկապես նրանց համար, ովքեր սիրում են հիանալի պատկերներ:
14. Scoop.It:
Կայքը, որը նախատեսված է մասնագետների համար, առաջարկում է լուծումներ բովանդակության ստեղծման, բովանդակության կառավարման, կանխատեսելի վերլուծության և բովանդակության վերլուծության համար:
Scoop – Առաջարկում է երկու տարբեր հարթակ ՝ անհատական անվճար տարբերակ և բիզնեսի համար վճարովի տարբերակ:
15. Trendiee
Այն մարդկանց համար, ովքեր սիրում էին Newsvine- ը և հիասթափված էին, երբ այն փակվում էր, Trendiee- ն առաջարկում է նմանատիպ հարթակ, որը շատ հեշտ է օգտագործել:
Նրանց նպատակն է մարդկանց ծանոթանացնել վերջին նորություններին, և նրանք դա շատ լավ են անում:
16. Diigo.
Diigo- ն գիտնականների համար սոցիալական էջանիշի կատարյալ կայք է:
Ուսուցիչները, ուսանողները, հետազոտողները և բոլոր հետաքրքրասեր մարդիկ սիրում են առանձնահատկություններ, որոնք հեշտացնում են իրենց ռեսուրսներին հետևելը և դրանց տարածմանը:
Diigo- ն կատարյալ է այն բովանդակության համար, որը կենտրոնացած է որևէ արդյունաբերության վիճակագրության, վերլուծության կամ հետազոտության վրա:
17. BibSonomy:
Իհարկե, ոչ շատ ընկերություններ են հրապարակում գիտական նյութեր ՝ որպես իրենց մարկետինգային ռազմավարության մաս:
Բայց նրանց համար, ովքեր անում են, BibSonomy- ը բիզնեսի և ակադեմիայի համար սոցիալական էջանիշների առաջատար կայքն է, հավաքելու, կիսելու և համագործակցելու թարմ հետազոտական նյութերի վերաբերյալ:
18. Instagram:
Instagram- ը լուսանկարներ, տեսանյութեր և կենդանի տեսանյութեր տարածելու համար է:
2010-ական թվականին այն չորրորդ ամենաբեռնված բջջային հավելվածն էր։
Մեկ միլիարդ մարդ ամեն օր օգտվում է Instagram- ից, իսկ 500 միլիոնն ամեն օր օգտագործում է Instagram Stories- ը:
Միջին հաշվով, 2020-ին, Instagram- ի օգտվողները օրական 28 րոպե են ծախսում այս հարթակում:
19. Pearltrees.
Pearltrees- ն առանձնանում է իր պարզությամբ ՝ այն դարձնելով սիրված օգտվողների շրջանում, ովքեր սիրում են ստեղծել իրենց սիրած իրերի հավաքածուներ:
Pearltrees- ը առաջարկում է ֆունկցիոնալություն և հարթակ, որը հեշտացնում է նոր բովանդակություն տարածելը և հավաքելը:
20. DZone:
DZone- ը ամբողջ աշխարհում ծրագրաշարերի մշակողների համար սոցիալական նշագրման կայքերից մեկն է:
Ամեն օր հազարավոր ծրագրավորողներ են գալիս կայք ՝ սովորելու, տարածելու և կարդալու ծրագրային ապահովման մշակման աշխարհի վերջին տեխնոլոգիաների և միտումների մասին:
21. Medium.
Սովորաբար անձնական և օրիգինալ պատմությունները կիսելու համար է օգտագործվում, Լարի Քիմը ցույց է տվել, թե որքան հաջող Medium- ը կարող է օգտագործվել բովանդակությունը ձևափոխելու մեջ։
22. SlideShare:
Շատերը պնդում են, որ SlideShare- ը հեռանում է, բայց եթե դուք ստեղծել եք հիանալի ներկայացում կամ PowerPoint ներկայացում, կարող եք փոխել դրա նպատակը SlideShare- ում:
23. Quora:
Quora- ն ոչ միայն հիանալի հետազոտական գործիք է բովանդակության քննարկման համար, այլև հարց ու պատասխան `լցված քննարկման և հետևելու թեմաների լայն շրջանակով:
24. Facebook- ի խմբեր.
Ֆեյսբուքյան խումբը՝ Facebook- ում փակ կամ բաց համայնք է, որտեղ օգտվողները կարող են բովանդակություն փակցնել ՝ իրադարձությունների և հարցերի հղումներից:
2019 թվականի դրությամբ Facebook- ի խմբերը օգտագործում են 1,4 միլիարդ մարդ, իսկ Facebook- ում ավելի քան 10 միլիոն խմբեր կան:
69 Ավելին ՝ ավելի լավ չափման համար
Ահա ևս 69 սոցիալական էջանիշեր, որոնք կարող եք օգտագործել ձեր SEO ռազմավարության մեջ:
Նրանցից ոմանք ձեզ համար ծանոթ կլինեն, քանի որ դրանք արդեն իսկ հանրաճանաչ են, բայց ցուցակում շատ ավելի քիչ հայտնի կայքեր կան:
25. Facebook
Facebook- ը, հավանաբար, աշխարհում ամենատարածված սոցիալական ցանցն է:
Չնայած այն փոփոխություններին, թե ինչպես Facebook- ի ալգորիթմը նվազեցնում է օրգանական հասանելիությունը, այն դեռևս կարող է լինել հրապարակված բովանդակության համար երթևեկության հիմնական աղբյուրը:
26.Flipboard
Flipboard- ը հավաքում է աշխարհահռչակ պատմություններ, որոնք կարող եք օգտագործել ձեզ համար և ունենալ թարմ տեղեկություններ:
27. Feedly
Feedly- ը RSS բլոգի ամենատարածված ընթերցողն է, որն ունի ավելի քան 15 միլիոն օգտագործող և հանդես է գալիս որպես նորությունների համախմբող `զանազան վեբ բրաուզերների և շարժական սարքերի համար:
28. Pinboard
Pinboard- ը սոցիալական էջանիշերի կայք է `պարզ դիզայնով« այն մարդկանց համար, ովքեր գնահատում են գաղտնիությունը և արագությունը »:
Այն կենտրոնանում է անձամբ էջանիշների կառավարման վրա `օգտագործելով պիտակները` դրանք կազմակերպելու համար:
29. Instapaper
Instapaper- ը հիմնվում է որպես անցանց ռեժիմում ընթերցելու համար հոդվածներ պահելու և կարդալու ամենալավ գործիքն է։
30. Kirsi
Kirsi- ն, որն ի սկզբանե բովանդակության ագրեգատոր էր, այժմ թույլ է տալիս օգտվողներին ներկայացնել սլայդերի ցուցադրություններ արվեստի, դիզայնի, ապրանքների, սրբապատկերների, լուսանկարների և նախագծերի վերաբերյալ:
31. LinkaGoGo
LinkaGoGo- ն գործում է 2001 թվականից։
Այն թույլ է տալիս դիտել ձեր էջանիշները `օգտագործելով դինամիկ էջանիշերի գործիքներ:
32. LinkedIn
LinkedIn- ը 500 միլիոն անդամ ունեցող սոցիալական ցանց է, որը նվիրված է ձեր մասնագիտական ցանցի ստեղծմանն ու փոխգործակցությանը:
33. Disqus
Disqus- ը մեկնաբանող գլոբալ համակարգ է, որն ուժեղացնում է քննարկումները կայքերում և կապում է առցանց քննարկումները:
34. Listly
Listly- ն օգնում է բլոգերներին և հրատարակիչներին ընթերցողներին ներգրավել համայնքային առաջատար ցուցակների տասնյակում:
35. Tumblr
Tumblr- ը ՝ «միկրոբլոգինգի» հանրաճանաչ ցանց է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս կարճ բլոգեր տեղադրել օրինակ՝ մուլտիմեդիա կամ այլ բովանդակություն:
36. Crazybacklink
Crazybacklink- ը անվճար սոցիալական էջանիշների կայքերի ցուցակ է, որոնք նախատեսված են հղումներ կառուցելու համար։
37. Dotnetquicks
Dotnetkicks- ը համայնքի վրա հիմնված լրատվական կայք է, որը խմբագրվել է համայնքի կողմից, այն մասնագիտանում է NET զարգացման տեխնիկայի, տեխնոլոգիաների և գործիքների մեջ:
38. Emolinks
Emolinks- ը սոցիալական էջանշանային հարթակ է, որտեղ դուք կարող եք անվճար ստեղծել, հրապարակել և հրապարակել վեբ բովանդակություն:
39. TikTok
TikTok- ը վիդեո փոխանակման ծառայություն է, որտեղ օգտվողները կիսում են 3-ից 60 վայրկյան տևողությամբ տեսանյութեր:
Հավելվածը մեծապես ազդել է բազմաթիվ հայտնիների հաջողության հասնելու վրա։
Հրապարակման պահից սկսած TikTok- ն ունի 800 միլիոն օգտագործող:
40. PiPiNews:
PiPiNews- ը էջանիշերի փոխանակման կայք է, յուրաքանչյուրի համար, ով ցանկանում է կիսվել նորություններով, տեսանյութերով և պատկերներով:
41. Sitejot.
Sitejot- ը անվճար էջանիշերի մենեջեր է, որը հնարավորություն է տալիս կառավարել ձեր բոլոր էջանիշները մեկ հարմար տեղում:
42. Skybacklinks:
Skybacklinks- ը առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ինտերնետում հղումներ պահել, հրապարակել և ավելացնել:
43. SocialBookmarkNow:
SocialBookmarkNow- ը սոցիալական էջանիշների կայք է, որը կարող է պարծենալ է ներկայացված բովանդակության << ակնթարթային հաստատմամբ>>։
44. SocioPost.
SocioPost- ն իր համայնքին հնարավորություն է տալիս քվեարկել նորությունների, ինտերնետում լավագույն էջանիշերով տեսանյութերի և պատկերների համար։
45. TechDirt:
TechDirt- ը առցանց լրատվական բլոգ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին տեղադրել իրենց սեփական պատմությունները:
46. Tracky:
Tracky- ը սոցիալական համագործակցության և ծրագրերի կառավարման գործիք է, որը թույլ է տալիս բոլորին հաղորդակցվել նախագծերի շրջանակում և պահում է ձեր բոլոր թվային բ «տվյալները»:
47. Zypid:
Zypid- ը սոցիալական էջանիշների կայք է, որտեղ կարող եք պահպանել և տարածել ձեր նախընտրած հղումները:
48. MetaFilter:
MetaFilter- ը համայնքի բլոգ է, որտեղ յուրաքանչյուրը կարող է հղում կամ մեկնաբանություն տեղադրել:
49. AixinDashi:
AixinDashi- ը էջանիշերի կայք է, որը թույլ է տալիս անվճար հոդվածներ տեղադրել :
50. Steemit:
Այն բլոգավարման և սոցիալական լրատվամիջոցների կայք է, որն իր STEEM cryptocurrency- ն է նվիրում օգտվողներին ՝ բովանդակությունը հրապարակելու և ուղղելու համար:
51. Bookmarkfeeds.
Bookmarkfeeds- ը թույլ է տալիս օգտվողներին ներկայացնել էջանիշավորված հոդվածներ աշխարհի ցանկացած կետից:
52. BookmarkMaps:
BookmarkMaps- ը էջանիշերի ծառայություն է, որը անդամներին հնարավորություն է տալիս փակցնել հոդվածներ և կիսվել ամենաշատ քվեարկված բովանդակությամբ սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը և Twitter- ը:
53. Leavemark.
2020 թ.-ին գործարկված ՝ Leavemark- ը գովազդային տվյալների պահպանման և սոցիալական մեդիայի ծրագիր է, որը թույլ է տալիս պահպանել տեսանյութեր և լուսանկարներ և դրանք հետագայում տարածել:
Հավելվածն ունի ժամանակի և տիեզերական պարկուճային տարբերակ, որը հնարավորություն է տալիս ձեզ տեղեկատվություն տրամադրել 2 շաբաթ, 2 ամիս, 10 տարի աճումներով, կամ երբ ստացողը գտնվում է որոշակի վայրի մոտ:
Ընտանեկան ապագա անդամների համար տեղեկատվությունը պահպանելու համար կա նաև ուղղակի հաղորդագրություններ, նորությունների աղբյուր և տոհմական ծառի գործառույթ:
54. Fabric:
Fabric-ը նման է Pop Up Video VH1- ին, բայց իրական կյանքում (IRL) է:Սա հավելյալ իրականության (AR) ծրագիր է, որը թույլ է տալիս տեսնել մարդկանց մեկնաբանությունները ձեր անմիջական հարևանությամբ գտնվող իրերի վերաբերյալ:
Կարող եք մեկնաբանել բովանդակությունը և սկսել վիրտուալ և հնարավոր է իրական (IRL) զրույց:
55. Vero
Vero-ն սոցիալական մեդիայի հավելված է, որը կառուցված է Facebook- ի և Instagram- ի հետ մրցակցելու համար:
Vero– ն պարծենում է, որ չի վաճառում տվյալներ, ցույց չի տալիս գովազդներ կամ ալգորիթմներ:
Փոխարենը, օգտվողները ընտրում են, թե ովքեր կարող են տեսնել իրենց գրառումները իսկ գրառումները, ցուցադրվում են ժամանակագրական կարգով:
Կարող եք տարածել առաջարկներ երաժշտության, գրքերի, կինոնկարների և այլնի վերաբերյալ:
Կարող եք նաև գնումներ կատարել հավելվածում ։
56. Caffeine
Caffeine-ը կենդանի բովանդակության հարթակ է, որի հետ կարող եք համագործակցել։
57. Twitch
Twitch- ը Amazon- ին պատկանող տեսահոլովակների հոսքային ծառայություն է:
Պլատֆորմը կենտրոնանում է հիմնականում կենդանի վիդեո խաղերի հոսքի վրա, բայց նաև ներառում է սպորտային մրցույթներ, երաժշտություն և ստեղծագործական բովանդակության այլ ձևեր:
2020 թվականի փետրվարի դրությամբ Twitch- ում 3,8 միլլիոն սթրիմ է եղել։
58. House Party
Houseparty- ը խմբային վիդեո զրույցի ծրագիր է, որն աշխատում է բջջային և այլ սարքավորումների վրա։:
Օգտագործողները ստանում են թարմացումներ, երբ նրանց ընկերները առցանց են և հասանելի են զրուցելու համար:
Հրապարակման պահից կա 20 միլիոն Houseparty օգտագործող անձ:
60.Facecast
Համաշխարհային վիդեո համայնք է, որը մարդիկ օգտագործում են կարճ տեսանյութեր, ուղիղ եթերների և այլ վիդեո-բովանդակության համար։
61. Mastermind
Mastermind- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է,որի նպատակը նույն նախասիրություններ ունեցող մարդկանց միջև տեսահաղորդակցման ապահովումն է։
Այն թույլ է տալիս միմյանցից օգտվել, աջակցել միմյանց, ինչպես նաև փորձի փոխանկումը է տալիս ու համագործակցության հետագա հնարավորություն։
62. Triller
Triller- ը սոցիալական մեդիայի վիդեո ծրագիր է, որտեղ նկարում եք շրթունքների սինխորնիզացիան, պարը կամ երկուսը միասին:
Triller-ի խմբագրման ալգորիթմը այնուհետև կշարունակի խմբագրել ձեր տեսանյութը ՝ աուդիո և դեմքի վերլուծության հիման վրա:
63. WhatsApp
WhatsApp- ը կոդավորված հաղորդագրությունների ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ուղարկել տեքստային և աուդիո հաղորդագրություններ, կատարել տեսազանգեր և հեռախոսազանգեր, փոխանակել ֆայլերով և նկարներով։
WhatsApp- ն ներկայումս ունի 2 միլիարդ օգտագործող ամբողջ աշխարհում:
64. Tagged
Tagged- ը սոցիալական որոնման հարթակ է, որը թույլ է տալիս դիտել ցանկացած անձի էջ և կիսվել պիտակներով ու վիրտուալ նվերներով:
65. Wattpad
Wattpad- ը օգտագործողի ստեղծած պատմությունների համար ծառայող հարթակ է:
2018 թվականի դրությամբ Wattpad- ը ունի 400 միլիոն պատմություն և ավելի քան 65 միլիոն օգտագործողներ, որոնք ավելի քան 15 միլիարդ րոպե են ծախսում հավելվածի վրա ամեն ամիս:
66.Badoo
Badoo- ը սոցիալական ցանց է, որը նախատեսված է հեշտացնելու ընկերությունները, ռոմանտիկ հարաբերությունները կամ պարզապես կարճ խոսակցությունները:
Կարող եք որոնել ՝ հիմնվելով, թե ով է գտնվում մոտակայքում։ Ինչպես նաև կա հնարավորթյուն տեսազանգի համար։
Օգտագործողները ստուգվում են `տեղադրելով իրենց լուսանկարը հատուկ դիրքով, որը այն հաստատվում է ադմինիստարտորի կողմից:
Մարդիկ կարող են նաև ստուգման համար սելֆի պահանջռլ
2006 թվականին գործարկման պահից Badoo-ն ունի 435 միլիոն անդամ:
67.Bubbly
Bubbly- ն այնպիսի ծրագիր է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ձայնային բլոգեր նկարել ավելի քան 90 վայրկյան, որպեսզի կարողանան այլ օգտվողներ ձայնային բլոգերին բաժանորդագրվել:
Ներկայումս դուք կարող եք կիրառել ձայնային ֆիլտրեր, էֆեկտներ և ֆոնային երաժշտություն հաղորդագրություններ ուղարկելիս:
68. Cellufun
Cellufun- ը սոցիալական ծրագիր է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս միասին խաղեր խաղալ և անանուն մեկնաբանել ՝ օգտագործելով ավատարներ:
69. Classmates.com
Classmates.com- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել և որոնել պրոֆիլներ, փակցնել և դիտել գրառումները, դիտել այլ պրոֆիլներ դիտել թվային տարեգրքի հավաքածուներ և մուտքի վերամիավորման պլանավորման գործիքներ:
70. CollegeHumor
CollegeHumor- ը ինտերնետային կատակերգական ընկերություն է, որը, բացի բնօրինակ բովանդակություն ստեղծելուց, թույլ է տալիս փակցնել պատվերով տեսանյութեր, պատկերներ, հոդվածներ և հղումներ:
71. Discord
Discord- ը ակնթարթային հաղորդագրությունների ծրագիր է, որը թույլ է տալիս շփվել ՝ օգտագործելով տեքստը, պատկերները, տեսանյութը և ձայնը:
2019 թվականի հուլիսի դրությամբ Discord- ը ունի ավելի քան 250 միլիոն օգտագործող:
72. Giphy
2017-ի հուլիսին, Giphy- ը հայտարարեց, որ իր ծրագիրը և կայքը օգտագործում են ամեն օր 200 միլիոն օգտատեր և իրենց կայքում կան ամսական մոտ 250 միլիոն ակտիվ օգտատեր:
73. Imgur
Imgur- ը պատկերի փոխանակման և պատկերի հոստինգի համայնք է:Հայտնի վիրուսային պատկերներ և մեմեր տեղադրված են հենց Imgur- ում:
74. Line
Line- ը հաղորդագրությունների ծառայություն է, որը օգտվողների համայնքին թույլ է տալիս օգտագործել սմարթֆոններ, պլանշետներ և համակարգիչներ:
Առկա է տեքստ, պատկերներ, վիդեո, աուդիո, ինչպես նաև անվճար IP- հեռախոսակապի և վիդեոկոնֆերանսի զանգեր:
Line- ն ունի նաև Line Pay թվային դրամապանակ, Line Today լրատվական հոսք, որը հայտնի է որպես Line TV և երկու թվային կոմիկ ծառայություններ, որոնք հայտնի են Line Line- ի և Line Webtoon անվամբ:
2019 թվականի հոկտեմբերի դրությամբ «Line» – ը օգտագործում է 217 միլիոն մարդ:
75. Line Play
Line Play- ը ծրագիր է, որտեղ դուք ստեղծում եք հատուկ avatar, որը ծառայում է որպես ձեր փոփոխվող էգո:
Այնուհետև կարող եք շփվել այլ օգտագործողների հետ, օրագիր պահել, ստեղծել ձեր ավատարի համար սենյակ և ձեր ստեղծագործությունը կիսել ձեր ընկերների հետ:
Line Play- ը ներկայումս օգտագործվում է ավելի քան 70 միլիոն մարդ:
76. LiveJournal
LiveJournal- ը սոցիալական ցանց է, որտեղ մարդիկ պահում են օրագրեր:
LiveJournal- ի օգտվողների ամենամեծ գրանցված թիվը 2,5 միլիոն է:
77․MeetMe
MeetMe- ը սոցիալական մեդիայի պլատֆորմի և ժամադրման ծրագրի խառնուրդ է:
Meetme- ը ստուգում և աշխատեցնում է ձեր պրոֆիլը Facebook- ի տվյալներով:
Այնուհետև ձեզ կցուցադրվեն մոտակա օգտվողները, որոնց հետ դուք հնարավորություն ունեք զրուցելու և նույնիսկ անձնական հանդիպում կազմակերպելու:
2017-ին MeetMe- ն հայտնեց, որ այն ունի 100 միլիոն օգտագործող:
78. MocoSpace
Ոգեշնչված Myspace- ից `MocoSpace- ը բջջային սոցիալական ցանց է, որն իր մեջ ներառում է խաղեր, զրույց, ակնթարթային հաղորդագրություններ, էլեկտրոնային ավտոմեքենաներ և լուսանկարչություն:
2008-ին MocoSpace- ը հայտնեց, որ այն ունի 2 միլիոն գրանցված օգտվող և ամսական 1 միլիարդ էջի դիտում:
79. Myspace
2005-ից 2008-ը ընկած ժամանակահատվածում Myspace- ը սոցիալական մեդիայի ամենամեծ պլատֆորմն էր աշխարհում, որը սպասարկում էր ամսական ավելի քան 100 միլիոն օգտագործող:
2016 թվականի դրությամբ MySpace- ն ամսական ուներ 15 միլիոն այցելու:
80. Open Diary
Open Diary- ը առցանց օրագրային համայնք է, որը նման է LiveJournal- ին և Xanga- ին:
81. Skype
Skype- ը վիդեո զրուցելու հանրաճանաչ ծրագիր է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս շփվել աուդիո, վիդեո կամ տեքստի միջոցով:
Կարող եք ուղարկել նաև պատկերներ, տեսանյութեր, ֆայլեր և այլն:
Կա նաև խմբային զրույց:
2020 թվականի մարտին հաղորդվեց, որ Skype- ը օգտագործվում է ամսական 100 միլիոն մարդկանց կողմից և օրական 40 միլիոն մարդ:
82. Telegram
Telegram- ը զրուցելու ծրագիր է, որը հասանելի է ինչպես աշխատասեղանի, այնպես էլ բջջային օգտագործողների համար:
Գաղտնագրումն իրականացվում է բջջային տարբերակում:
Կարող եք ուղարկել նաև լուսանկարներ, տեսանյութեր, պիտակներ, աուդիո և ֆայլեր:
2020 թվականի ապրիլի դրությամբ Telegram- ը ամսական ուներ ավելի քան 400 միլիոն ակտիվ օգտվող։
83. Triber
Tribe-րը սոցիալական մեդիայի հաղորդագրությունների ծրագիր է:
Դուք կարող եք արձանագրել և ուղարկել հաղորդագրություններ ձեր ընկերներին `պարզապես մատը պահելով նրանց լուսանկարում, այնուհետև թողարկել այն:
Կարող եք նաև խմբեր ստեղծել ՝ միանգամից բազմաթիվ մարդկանց տեսանյութեր ուղարկելու համար:
Տեսանյութը սեղմելուց և այն դիտելուց հետո այն անհետանում է:
84. Viber
Viber- ը ծրագիր է, որը հնարավորություն է տալիս VoIP և ակնթարթային հաղորդագրություններ ուղարկել:
Օգտագործողները ստուգվում են բջջային հեռախոսով:
Հավելվածը կարող է օգտագործվել նաև աշխատասեղանի համակարգիչների վրա:
Viber- ը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս փոխանակել նկարներ, տեսանյութեր և վճարովի զանգեր կատարել, այն կոչվում է Viber Out:
2018 թվականի դրությամբ Viber- ն ուներ ավելի քան մեկ միլիարդ օգտագործող:
85. Vimeo
Vimeo- ն վիդեո հոստինգի հարթակ է:
Vimeo- ն առանց գովազդի հարթակ չէ և դրա փոխարեն ստեղծում է իր եկամուտը ՝ բովանդակություն ստեղծողներին տրամադրելով հոստինգի ծրագրեր և գործիքներ ՝ տեսանյութեր ստեղծելու, խմբագրելու և այլնի համար։
Vimeo- ն օգնում է նաև մասնագետներին շփվել միմյանց հետ:
86․We Heart It
We Heart It-ը պատկերի վրա հիմնված սոցիալական ցանց է:
Օգտագործողները կարող են հավաքել կամ «սիրտել» իրենց սիրած նկարները, պատկերներ փոխանակել ընկերների հետ և պատկերները հավաքել մեկ վայրում:
2015 թվականի դրությամբ, We Heart It-ը ունի ավելի քան 40 միլիոն անդամ:
87. Dropmark
Dropmark- ը համօգտագործման գործիք է:
Դուք ֆայլեր եք հավաքում, ներբեռնում և դրանք գցում ձեր զննարկիչում, այնուհետև այդ հավաքածուն կիսում ձեր նախընտրած խմբի կամ անհատի հետ:
88. Droplr
Droplr- ը թույլ է տալիս լուսանկարել կամ ձայնագրել էկրանը, ապա վերբեռնել դրանք <<ամպի>> մեջ, այնուհետև դրանցով կիսվել ցանկացածի մեկի հետ:
89. CloudApp
CloudApp- ը թույլ է տալիս կիսել սքրինշոթներ կամ էկրանի ձայնագրություններ:
Օգտագործելով Instant Video գործառույթը, օգտվողները կարող են անմիջապես ցուցադրել էկրանի ձայնագրությունները:
90. AixinDashi
AixinDashi- ը սոցիալական ցանց է, որն օգտագործվում է անդամների ներկայացրած բովանդակության խթանման համար:
91. Patreon
Patreon- ը ամերիկյան համակարգ է, որը ստեղծողներին տրամադրում է բաժանորդագրության վրա հիմնված բովանդակություն ապահովելու միջոցներ:
Հեղինակների շարքին դասվում են՝ վիդեո ստեղծողներ, նկարիչներ, գրողներ, մեծահասակների բովանդակության ստեղծողներ և այլն:
2019 թվականի հունվարի դրությամբ, Patreon- ն ուներ 3 միլիոն օգտագործող, որոնք աջակցում էին 100 000 ստեղծագործողներին:
92. OnlyFans
OnlyFan- ը բաժանորդագրման ծառայություն է, որը նման է Pateron- ին, որը հատկապես տարածված է մեծահասակների շրջանում, ինչպես նաև ֆիթնես փորձագետների շրջանում:
Ստեղծողները ֆինանսավորում են ստանում բաժանորդագրությունների, խորհուրդների և վճարովի դիտման իրադարձությունների շնորհիվ:
2020 թվականի մայիսի դրությամբ OnlyFan- ն ուներ մոտավորապես 450,000 բովանդակություն ստեղծող և 30 միլիոն գրանցված օգտագործող:
93. Substack
Substack- ը հարթակ է, որը ստեղծողներին թույլ է տալիս ստանալ վճարովի տեղեկագրեր իրենց էլ․ հասցեներին:
Substack- ը ապահովում է բովանդակության կառավարման համակարգ `էլփոստի տեղեկագրերի ստեղծման համար, Stripe- ի հետ վճարումների հավաքագրման եղանակով, և այնպիսի կայք, որը կարող է ապահովել անվճար կամ վճարովի բովանդակություն:
Մի մոռացեք երաժշտական / աուդիո սոցիալական կայքերը
94․DatPiff
DatPiff- ը առցանց բաշխման հարթակ է, որը կենտրոնացած է հիփ-հոփի, ռեփի և R&B- ի վրա:
Ըստ էության, DatPiff- ը միքսթեյփորի կամ CD միքսերի ժամանակակից համարժեքն է, որոնք սկսնակ արտիստները տարածում են այն հույսով, որ իրենց երաժշտությունը կներկայացվի ավելի լայն լսարանի:
95. Last.FM
Last.FM- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը հետևում է ունկնդիրների սովորույթներին ՝ անհատական երգացանկեր ստեղծելու համար:
Last.FM- ն կարող է հավաքել տվյալներ հանրաճանաչ երաժշտական հոսքային ծրագրերից, ինտերնետ ռադիոկայաններից և օգտագործողի համակարգչային կամ բջջային սարքերից:
96. SoundCloud
SoundCloud- ը ձայնի բաշխման և երաժշտության փոխանակման հարթակ է:
Պլատֆորմն ամբողջ աշխարհում ունի ավելի քան 175 միլիոն օգտագործող:
Այն սկիզբ դրել է բազմաթիվ պրոֆեսիոնալ և չափազանց հաջող երաժիշտների կարիերաին:
97. ReverbNation
ReverbNation- ը կայք է, որտեղ երաժիշտները, պրոդյուսերներն ու հաստատությունները համագործակցում և հաղորդակցվում են:
98․Bandcamp
Bandcamp- ը աուդիո բաշխման հարթակ է:
Արվեստագետներն ու լեյբլները իրենց բովանդակությունը վերբեռնում են Bandcamp-ում և այնուհետև հաստատում, թե ինչպես է այն վաճառվում, ինչ գնով, ինչ ձևաչափով, ինչպես նաև կարող են վաճառել ապրանքներ կամ ֆիզիկական կրիչներ:
Գումարած ևս 20 ոչ հայտնի սոցիալական ցանցեր ՝ բաժանելու համար.
99. Dribble
Էջանշանային կայք ՝ ստեղծագործողների, հատկապես դիզայներների համար:
Եթե ձեզ դուր է գալիս գրաֆիկական և վիզուալ դիզայնի ուսումնասիրություն կատարելը կամ ձեր թիմում ինչ-որ մեկը դա անում է, Dribble- ը SEO- ի համար հետադարձ հղումներ ստանալու հիանալի տեղ է:
100. Meetup
Meetup- ը օգտագործվում է առցանց խմբերի դեմ առ դեմ հանդիպումները համակարգելու համար այն հիմնվում է մարդկանց ընդհանուր հետաքրքրությունների վրա:
2017-ին Meetup- ն ուներ 35 միլիոն օգտագործող:
101. Weed Life
Weed Life- ը սոցիալական ցանց է, որը կառուցված է մարիխուանայի սիրահարների համար:
102.Nextdoor
Nextdoor- ը սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը թույլ է տալիս կապվել ձեր շրջանի մարդկանց հետ:
Դուք պետք է ներկայացնեք ձեր իրական անունը և հասցեն (փողոցի անվանումը ՝ առանց բնակարանի համարի):
Ներկայումս այն հասանելի է 11 երկրներում:
Միայն ձեր շրջանի բնակիչները կարող են տեսնել ձեր հաղորդագրությունները:
2019 թվականի դրությամբ Nextdoor- ն ունի 236,000 հարևան և ամսական 27 միլիոն ակտիվ օգտագործող:
103. DeviantArt
DeviantArt- ը առցանց համայնք է, որտեղ մարդիկ կիսում են արվեստը, տեսանյութերը և լուսանկարները:
2017-ի դրությամբ կայքը ունեցել է ավելի քան 26 միլիոն անդամ և 251 միլիոն դիմում:
Արվեստը կարելի է զննել ըստ կատեգորիաների, ինչպիսիք են տեսակը, գործառնական համակարգի հարմարեցման կոմունալ ծառայություններ, կիրառական երեսվածքները և այլն:
104. Goodreads
Goodreads- ը սոցիալական ցանց է, որտեղ մարդիկ հրապարակում և վերանայում են գրքերը:
Օգտագործողները կարող են նաև ստեղծել խմբեր ՝ հիմնվելով առաջարկությունների, հարցումների, , բլոգների և քննարկումների վրա:
Ամեն տարի օգտագործողները քվեարկում են Goodreads Choice Awards մրցանակաբաշխությանը ՝ հիմնվելով Goodreads- ի կողմից առաջադրված գրքերի և օգտագործողների առաջարկների վրա:
2020 թվականի մայիսի դրությամբ Goodreads- ն ունի 90 միլիոն անդամ:
105. CouchSurfing
CouchSurfing- ը սոցիալական ցանցի հարթակ է, որը օգտվողներին թույլ է տալիս համակարգել կացարանները, հանդիպումմները ինչպես նաև միանալ և ստեղծել իրադարձություններ:
106. RunKeeper
Runkeeper- ը ֆիթնեսի հ ծրագիր է, որն օգտագործում է GPS- ը ձեր մարզումներին հետևելու համար:
Գործողությունների մի մասը ներառում է քայլքը, վազքը և հեծանվավազքը:
2020 թվականի հուլիսի դրությամբ Runkeeper- ն ունի ավելի քան 50 միլիոն օգտագործող:
Կարող եք կիսել ձեր մարզումները ուրիշների և Runkeeper համայնքի հետ:
107. Care2
Care2- ը սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը կապում է մարդկանց `հիմնվելով նրանց հետաքրքրությունների վրա։
Care2- ն ներկայումս ունի ավելի քան 56 միլիոն օգտագործող, 2,750 շահույթ չհետապնդող գործընկեր, մոտ 450,000 միջնորդագիր և ավելի քան 1 միլիարդ ստորագրություն:
108.eToro
eToro- ն սոցիալական առևտրի հարթակ է և բազմաբնակարան ակտիվ բրոքերային ընկերություն, որն առաջարկում է ֆինանսական և պատճենահանման առևտրի ծառայություններ:
Օգտագործողները կարող են հետևել, դիտել և նույնիսկ վերստեղծել պլատֆորմում գտնվող թոփ առևտրականների պրակտիկան:
2020 թվականի հունիսի դրությամբ eToro- ն ունի մոտավորապես 10 միլիոն օգտագործող:
109. Gaia Online
Gaia Online- ը անիմե թեմաներով սոցիալական ցանց և ֆորում է:
110. Italki
Italki- ն այն հարթակ է, որը կապում է լեզու ուսումնասիրողներին ուսուցիչների հետ տեսազանգի միջոցով:
Ուսուցիչները գումար են վաստակում որպես ազատ դասավանդողներ:
111. Ravelry.
Ravelry- ը սոցիալական ցանց է այն մարդկանց համար, ովքեր հետաքրքրված են տրիկոտաժով, կոճղերով, հյուսքով և նմանատիպ այլ գործողություններով:
Օգտագործողները կիսում են մանրաթելերի և գործիքների ձևավորումով, գաղափարներով և դրանց հավաքածուներով:
2020 թվականի մարտի դրությամբ Ravelry-ին ուներ գրանցված գրեթե 9 միլիոն օգտագործող և մոտավորապես 1 միլիոն ամսական ակտիվ օգտվողներ:
112. The Dots
The Dots- ը սոցիալական ցանցի ծրագիր է ստեղծագործական մասնագետների համար (գրողներ, նկարազարդիչներ, տեսագրիչներ և այլն):
Անդամները կարող են շփվել, համագործակցել և ոգեշնչվել պրոֆիլ ունեցող մարդկանց, թիմերի և ապրանքանիշերի կողմից:
113. Ello
Ello-ն սոցիալական ցանց է, որը հնարավորություն է տալիս մարդկանց ցուցադրել արվեստը, լուսանկարչությունը, նորաձևությունը և վեբ մշակույթը:
Այն նաև օգտվողներին հնարավորություն է տալիս ծառայություններ և համագործակցություններ առաջարկել:
114. Funny or Die
Funny or Die- ը կատակերգական վիդեո հարթակ է, որտեղ հայտնիները և օգտվողները տեղադրում են իրենց բովանդակությունը:
Չնայած ծանրաբեռնված է օգտագործողի կողմից ստեղծված բովանդակությունից, այնուամենայնիվ Funny or Die- ն առայժմ օգտվողներին առաջարկում է իրենց սեփական բովանդակությունը ներկայացնելու հնարավորություն:
115. MyHeritage
MyHeritage- ը մի հարթակ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել տոհմային ծառեր, վերբեռնել և դիտել լուսանկարներ և որոնել 9 միլիարդից ավելի պատմական գրառումներ:
116. Viadeo.
Viadeo- ն պրոֆեսիոնալ սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը միավորում է բիզնեսի սեփականատերերին, ձեռներեցներին և ղեկավարներին:
117. Yelp
Yelp- ը բազմաժանր բովանդակություն ունեցող կայք է, որն առաջարկում է վարկանիշներ բիզնեսի համար:
Նա նաև Yelp Reservations անունով ամրագրման ծառայության գործընկեր է:
2019 թվականի հունիսի դրությամբ Yelp- ն ունի ավելի քան 192 միլիոն ակնարկ:
118. Letterboxd
Letterboxd- ը սոցիալական ցանց է, որը նվիրված է ֆիլմերի վերաբերյալ ակնարկների և հիացմունքների փոխանակմամբ:
Օգտագործողները կարող են օրագիր պահել, որպեսզի հետևեն իրենց կարծիքին, դիտվող ֆիլմերին և կազմել ցուցակներ: Օգտագործողները կարող են նաև շփվել միմյանց հետ:
Վերջին, բայց ոչ պակաս կարևոր, 12 միջազգային սոցիալական փոխանակման կայքեր․
119. FilmAffinity
Գրանցված օգտվողները կարող են գնահատել, գտնել և ստեղծել կինոնկարների ցուցակները:
Կարող եք գրել ակնարկներ կայքի իսպանական տարբերակում:
Պլատֆորմի ծագման երկիր՝ Իսպանիան ունի 3 միլիոն օգտվող:
120. Kuaishou
Kuaishou- ը չինական տեսանյութերի փոխանակման ծրագիր է:
Չինաստանում այն հայտնի է որպես «Խորտկարան» տեսահոլովակ, իսկ մյուս շուկաներում ՝ «Կվայ»:
Kuaishou- ն օգտագործվում է կարճ տեսանյութեր ստեղծելու համար, որոնք արտացոլում են օգտվողների ամենօրյա փորձը:
2019 թվականի դրությամբ, Kuaishou- ն ունի օրական 200 միլիոն ակտիվ օգտվողներ:
121. Mixi
Mixi- ը Ճապոնական սոցիալական ցանց է:
Այն հիմնված է այլոց հետ շփման հիման վրա ընդհանուր շահերի ելնելով:
Օգտագործողները կարող են փակցնել, կարդալ և մեկնաբանել այլ մարդկանց բլոգները, ստեղծել և միանալ համայնքներին և հրավիրել ընկերներին:
Գրանցումն հաստատվում է ճապոնական բջջային հեռախոսի համարով:
122. Qzone
Qzone- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը հիմնվել է Չինաստանում:
Այն թույլ է տալիս օգտվողներին բլոգավորել, տեղադրել լուսանկարներ, լսել երաժշտություն և դիտել տեսանյութեր:
2020 թվականի հուլիս ամսվա դրությամբ այն ունի շուրջ 517 միլիոն ամսական ակտիվ օգտագործող:
123.Sina Weibo
Sina Weibo- ը Tumblr- ի նման չինական միկրոբլոգի կայք է: Օգտագործողները կարող են վերբեռնել տեսանյութեր և նկարներ, ակնթարթային տարածման համար:
Այնուհետև օգտվողները կարող են մեկնաբանել տեքստը, տեսանյութերը կամ պատկերները:
Կա նաև ակնթարթային հաղորդագրությունների ծառայություն:
2017-ին պլատֆորմը հաղորդեց, որ այն ունի ավելի քան 290 միլիոն գրանցված օգտվող:
124. Skyrock
Skyrock- ը Ֆրանսիայում հիմնված սոցիալական մեդիա հարթակն է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել այլ բլոգներ, պրոֆիլներ և ակնթարթային հաղորդագրություններ ուղարկել գրանցված այլ անդամներին:
125. Tencent QQ
Tencent QQ- ը, որը հայտնի է որպես QQ, Չինաստանում ակնթարթային հաղորդագրությունների ծրագիր է և վեբ պորտալ:
Այն ապահովում է առցանց խաղեր, երաժշտություն, գնումներ, միկրոբլոգեր, կինոնկարներ, խմբային և ձայնային զրույց:
126. VKontakte
VKontakte- ը Ռուսասական սոցիալական ցանց է:
VK- ն աջակցում է ինչպես մասնավոր, այնպես էլ հանրային հաղորդագրություններին, խմբերին, հանրային էջերին և իրադարձություններին:
VKontakte- ի միջոցով կարող եք նաև կիսվել և պիտակել պատկերներ, աուդիո և վիդեո:
Կան նաև խաղեր:
2020 թվականի օգոստոսի դրությամբ VKontakte-ն ուներ 500 միլիոն հաշիվ:
127. WeChat
WeChat- ը Չինաստանի կողմից մշակված մի հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս հաղորդագրություններ ուղարկել, ինչպես նաև կատարել վճարումներ բջջայինի միջոցով:
Չինաստանում ծրագիրը կոչվում է «հավելված ամեն ինչի համար»: 2019 թվականի դրությամբ WeChat- ն ուներ շուրջ 1 միլիարդ ակտիվ օգտվող:
128. Xing
Xing- ը Համբուրգում գտնվող մասնագետների համար սոցիալական ցանց է, որոնք հիմնականում թիրախավորում են գերմանախոս շուկան:
2019 թվականի ապրիլի դրությամբ Xing- ը հաղորդել էր, որ այն հասել է 16 միլիոն անդամի:
129. YY
YY- ը չինական սոցիալական վիդեո ցանց է `իր վիրտուալ արժույթով:
Վիրտուալ արժույթը վճարվում է այն մարդկանց վրա, ովքեր ստեղծում են բովանդակություն `սկսած կարաոկե տեսանյութերից մինչև ձեռնարկներ:
Հետագայում արժույթը կարելի է փոխանակել իրական գումարի հետ:
Պլատֆորմը ներառում է նաև համերգներ, նորաձևություն և սպորտային միջոցառումներ:
Օգտագործողները կարող են նաև զրուցել:
2019 թվականի նոյեմբերի դրությամբ YY- ն ուներ ամսական 157,8 միլիոն ակտիվ օգտվողներ:
130. Douban
Douban- ը չինական սոցիալական ցանցի հարթակ է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս փաստաթղթեր կազմել, տրամադրել տեղեկատվություն և ստեղծել բովանդակություն՝ ֆիլմերի, գրքերի, հեռուստածրագրերի, Չինաստանի իրադարձությունների և այլնի վերաբերյալ:
Douban- ն ունի 60 միլիոն գրանցված օգտվող և 150 միլիոն չգրանցված այցելու:
Գրանցված օգտվողները ստանում են առաջարկություններ և դրանք ավելացնում այլ սոցիալական ցանցերում. չգրանցված օգտվողները ստանում են լրատվամիջոցների ակնարկներ և վարկանիշներ:
Սկսեք երթևեկել սոցիալական տարածման այս կայքերի միջոցով
Մենք հայացք նետեցինք թվային տիեզերքին և հասկացանք, որ այն հսկայական է:
Յուրաքանչյուր բիզնես միլիոնավոից մեկն է, ով հույս ունի առցանց հաջողակ լինել համացանցում:
Թվային մարքեթինգը հաջողության համապարփակ ռազմավարություն է, բայց միայն այն դեպքում, եթե դուք գիտեք այն գործիքները, որոնք կօգնեն ձեզ հասնել դրան:
Սոցիալական էջանիշերը շատ արդյունավետ գործիքներից են, որը կարող եք օգտագործել ձեր ապրանքանիշի առցանց ներկայացումը մեծացնելու համար:
Դրա համար ժամանակ է պետք, և սոցիալական էջանիշերը օգնում են որպեսզի դուք գտնեք ձերը։