130 սոցիալական կայքեր, որոնք խթանում են որոնիչների օպտիմիզացումը և Traffic-ի խթանումը։

130 սոցիալական կայքեր, որոնք խթանում են որոնիչների օպտիմիզացումը և Traffic-ի խթանումը։

Ձեր էջի պարունակությունը  տվյալ կայքերի  միջոցով տարածելը կարող է հետ բերել Traffic-ը դեպի ձեր կայք: Ահա 130 սոցիալական ցանց, որոնցից կարող եք օգտվել:

SEO- ն մեղմ ասած ինքնին բարդ է:

Այսպիսով, երբ գործիքներ են գալիս, որոնք մի փոքր դյուրին են դարձնում SEO- ի արվեստը, մենք սկսում ենք ուշադրություն դարձնել դրանց վրա:

Սոցիալական էջանիշերի կայքերը այն գործիքներից են, որոնք կարող են մեծ ազդեցություն ունենալ:

Ինչի համար? Քանի որ սոցիալական լրատվամիջոցների կայքերը վառելիքներ են տալիս SEO- ի ամենակարևոր տարրերից մեկը `հղումները:

Սոցիալական էջանիշերի կայքերը մարդկանց համար միջոցների որոնման, բացման, հավաքման և կազմակերպման միջոց են ՝ օգտագործելով վիրտուալ «էջանիշներ»:

Սոցիալական լրատվամիջոցները հիանալի են սոցիալական լրատվամիջոցները էջանշելու համար:

Օրինակ վերցրեք Pinterest- ը:

Pinterest- ը, հավանաբար, ամենատարածված սոցիալական էջանիշն է, որը երբևէ:

Pinterest- ը, այն 130 կայքերից մեկն է , որի մասին մենք կպատմենք ձեզ և որը կարևոր է SEO- ի համար:

Երբ դուք ցուցակագրվում եք կամ վերնագիր  եք տեղադրում էջանիշների կայքում, այն ոչ միայն հղում է ստեղծում (սովորաբար ուղեկցում չի կատարվում), այլև կարող է հանգեցնել ձեր կայքի հետադարձ երթևեկության զգալի աճին:

Սոցիալական էջանիշերի կայքերը օգնում են կառուցել որակյալ հղումներ, որը թույլ է տալիս դուրս գալ որոնման համակարգի առաջին էջ։

Բայց մի թողեք ձեզ խաբեն!

Որոնիչները փնտրում են  այս կայքերում ավելին, քան հղման ազդանշաններ:

Սոցիալական էջանիշերի կայքերի արագ որոնումը կտա հարյուրավոր արդյունքներ:

Այսպիսով, ինչպես հասկանալ, թե՞ որ սոցիալական էջանիշերի կայքերն են դրան արժանի:

Մինչ դա դիտեք մեր 130 ընտրյալներին, որոնք մենք կազմել ենք ստորև:

Իմ 24 լավագույն սոցիալական կայքերը

1. Twitter- ը

Twitter- ը հսկայական է:

Թեև սա գուցե առաջին կայքը չէ, որ գալիս է ձեր մտքին բովանդակություն ներկայացնելու համար, սակայն, այն ունի մեծ լսարան և արդյունավետ հրատարակչական հարթակ է:

Շատերն այն օգտագործում են հղումներ, բովանդակություն և պատկերներ տեղադրելու համար, որոնք ապագայում հետաքրքիր և արժանի են վերանայման:

2. Pinterest

Որպես բնորոշ սոցիալական էջանիշերի կայք, Pinterest- ը միջին ամսական օգտվողների բազա ունի ՝ 175 միլիոն մարդ, որոնց մոտավորապես 80 տոկոսը կանայք են:

Իր գոյության ընթացքում Pinterest- ում հայտնվել են ավելի քան 50 միլիարդ քորոց:

3. MIX

2018 թվականի հունիսին, Mix-ը դարձավ հանրաճանաչ  հարթակ StumbleUpon- ի համար:

Mix- ը թույլ է տալիս աշխատել  համացանցում մեքենայական ուսուցման, խմբագիրների կամ հրատարակիչների տեսանկյունից:

Կարող եք նաև նշել ձեզ դուր եկած բովանդակությունը, մասնավորապես, կիսել այն ուրիշների հետ:

4. Slack

Slack- ը խմբային հաղորդագրությունների ծրագիր է, որն օգտագործողներին տրամադրում է հարմարեցված ալիքներ, որոնցում կարող են հանդիպումներ ունենալ:

Կարող եք նաև ստեղծել մասնավոր խմբեր և ուղիղ եթեր ունենալ:

2019-ին Slack- ն ուներ 12 միլիոն Slack խմբեր:

5. Delicious:

Delicious-ը հիանալի կայք է նշումների  համար, երբ ցանկանում եք առավելագույն ուշադրություն կենտրոնացնել  ձեր բովանդակության շուրջ:

6. Pocket

Անվանը համապատասխան, երբ ինչ-որ բան եք դնում ձեր գրպանում, այն կարելի է գտնել ավելի ուշ:

Pocket-ի օգտատերերը կարող են ցանկացած պահի կարող են պահպանել այն ամենը ինչ տեսնում են համացանցում կամ տարբեր ծրագրերում:

Որպես բոնուսը նշվում է այն փաստը, որ եթե ինչ որ բան արդեն ձեև Pocket-ում է, այն տեսնելու համար հարկավոր է չէ ունենալ մուտք դեպի համացանց։

7. Digg

Հիանալի բովանդակություն ունե՞ք:

Այսուհետ այն պատկանում է Digg- ին:

Digg- ը զվարճալի սոցիալական էջանիշների կայք է, որը կատարյալ է ձեր ներգրավված բովանդակությունը հետաքրքրող լսարանի հետ կիսելու համար:

8. Folkd:

Folkd- ի էջանիշերի կայքն իր մեջ պարունակում է սոցիալական մեդիայի որոնման եզակի առանձնահատկություն, որն աշխատում է տիպիկ որոնիչի նման, բացառությամբ, որ արդյունքները չեն բխում բարդ, մեքենայական վերլուծության համակարգից:

Փոխարենը, լավագույն արդյունքները դա որակյալ բովանդակությունն է, որը ավելացնում են Folkd-ի օգտատերերը:

Որքան ավելի շատ խնայողություն է ստանում բովանդակությունը, այնքան ավելի բարձր է դասվում սոցիալական մեդիայի իրենց որոնման մեջ, ինչը օգնում է նրանց այցելուներին ավելի լավ բովանդակություն ստանալ:

9. Reddit

Ի՞նչ չի կարելի գտնել Reddit- ում:

Օգտագործողները ստեղծում են էջանիշերի ցուցակ ՝ մեկնաբանելով կամ քվեարկելով դեմ կամ կողմ  հարթակում տեղադրված բովանդակության վերաբերյալ:

Reddit- ը հիանալի գործիք է, երբ ցանկանում եք արագ խթանել ձեր սեփական բովանդակությունը:

10. Fark

Fark-ի լավագույն ատրիբուտներից մեկը նրանց նվիրվածությունն է որակին

Որպես սոցիալական ցանցերի լրատվական կայք ՝ Fark-ն ամեն օր հսկայական քանակությամբ բովանդակություն է ստանում, բայց միայն լավագույնն է ներկայացնում իր լսարանին:

Այս կայքը թույլ բովանդակության համար չէ:

Բայց եթե պատրաստ եք ցուցադրել ձեր տաղանդը և ապահովել այցելուներ ձեր կայքի համար, ապա Fark-ը ձեզ համար է ստեղծված:

11. BizSugar

Եթե դուք բովանդակություն ունեք նորաստեղծ ձեռնարկությունների, շուկայավարման և փոքր բիզնեսի աշխարհի վերաբերյալ, ապա BizSugar- ը սոցիալական էջանշանների կայքն է, որը կօգնի կառուցել ձեր հեղինակությունը և ձեր բրենդի հեղինակությունը , նույն հետաքրքրությունները ունեցող  փոքր բիզնեսի մասնագետների աճող համայնքում:

12. Slashdot:

Slashdot- ը  ամենալավ էջանշանային կայքն է տեխնիկայի սիրահաների համար։

Slashdot- ի օգտվողները փակցնում և տարածում են բովանդակությունը խաղերի, ամպի հաշվարկման, համակարգչային սարքավորումների, անվտանգության կառավարման և այլնի վերաբերյալ:

13. We Heart It.

Չնայած օգտվողները կարող են փակցնել և էջանշել բովանդակության տարբեր տեսակներ, We Heart It-ը,  բավականաչափ ցուցադրական է:

Կայքը հաճելի է աչքին, օգտագործման համար դյուրին և ոգեշնչող `հատկապես նրանց համար, ովքեր սիրում են հիանալի պատկերներ:

14. Scoop.It:

Կայքը, որը նախատեսված է մասնագետների համար, առաջարկում է լուծումներ բովանդակության ստեղծման, բովանդակության կառավարման, կանխատեսելի վերլուծության և բովանդակության վերլուծության համար:

Scoop – Առաջարկում է երկու տարբեր հարթակ ՝ անհատական անվճար տարբերակ և բիզնեսի համար վճարովի տարբերակ:

15. Trendiee

Այն մարդկանց համար, ովքեր սիրում էին Newsvine- ը և հիասթափված էին, երբ այն փակվում էր, Trendiee- ն առաջարկում է նմանատիպ հարթակ, որը շատ հեշտ է օգտագործել:

Նրանց նպատակն է մարդկանց ծանոթանացնել վերջին նորություններին, և նրանք դա շատ լավ են անում:

16. Diigo.

Diigo- ն գիտնականների համար սոցիալական էջանիշի կատարյալ կայք է:

Ուսուցիչները, ուսանողները, հետազոտողները և բոլոր հետաքրքրասեր մարդիկ սիրում են առանձնահատկություններ, որոնք հեշտացնում են իրենց ռեսուրսներին հետևելը և դրանց տարածմանը:

Diigo- ն կատարյալ է այն բովանդակության համար, որը կենտրոնացած է որևէ արդյունաբերության վիճակագրության, վերլուծության կամ հետազոտության վրա:

17. BibSonomy:

Իհարկե, ոչ շատ ընկերություններ են հրապարակում գիտական նյութեր ՝ որպես իրենց մարկետինգային ռազմավարության մաս:

Բայց նրանց համար, ովքեր անում են, BibSonomy- ը բիզնեսի և ակադեմիայի համար սոցիալական էջանիշների առաջատար կայքն է, հավաքելու, կիսելու և համագործակցելու թարմ  հետազոտական նյութերի վերաբերյալ:

18. Instagram:

Instagram- ը լուսանկարներ, տեսանյութեր և կենդանի տեսանյութեր տարածելու համար է:

2010-ական թվականին այն չորրորդ ամենաբեռնված բջջային հավելվածն էր։

Մեկ միլիարդ մարդ ամեն օր օգտվում է Instagram- ից, իսկ 500 միլիոնն ամեն օր օգտագործում է Instagram Stories- ը:

Միջին հաշվով, 2020-ին, Instagram- ի օգտվողները օրական 28 րոպե են ծախսում այս հարթակում:

19. Pearltrees.

Pearltrees- ն առանձնանում է իր պարզությամբ ՝ այն դարձնելով սիրված օգտվողների շրջանում, ովքեր սիրում են ստեղծել իրենց սիրած իրերի հավաքածուներ:

Pearltrees- ը առաջարկում է ֆունկցիոնալություն և հարթակ, որը հեշտացնում է նոր բովանդակություն տարածելը և հավաքելը:

20. DZone:

DZone- ը ամբողջ աշխարհում ծրագրաշարերի մշակողների համար սոցիալական նշագրման կայքերից մեկն է:

Ամեն օր հազարավոր ծրագրավորողներ են գալիս կայք ՝ սովորելու, տարածելու և կարդալու ծրագրային ապահովման մշակման աշխարհի վերջին տեխնոլոգիաների և միտումների մասին:

21. Medium.

Սովորաբար անձնական և օրիգինալ պատմությունները կիսելու համար է օգտագործվում, Լարի Քիմը ցույց է տվել, թե որքան հաջող Medium- ը կարող է օգտագործվել բովանդակությունը ձևափոխելու մեջ։

22. SlideShare:

Շատերը պնդում են, որ SlideShare- ը հեռանում է, բայց եթե դուք ստեղծել եք հիանալի ներկայացում կամ PowerPoint ներկայացում, կարող եք փոխել դրա նպատակը SlideShare- ում:

23. Quora:

Quora- ն ոչ միայն հիանալի հետազոտական գործիք է  բովանդակության քննարկման համար, այլև հարց ու պատասխան `լցված քննարկման և հետևելու թեմաների լայն շրջանակով:

24. Facebook- ի խմբեր.

Ֆեյսբուքյան խումբը՝ Facebook- ում փակ կամ բաց համայնք է, որտեղ օգտվողները կարող են բովանդակություն փակցնել ՝ իրադարձությունների և հարցերի հղումներից:

2019 թվականի դրությամբ Facebook- ի խմբերը օգտագործում են 1,4 միլիարդ մարդ, իսկ Facebook- ում ավելի քան 10 միլիոն խմբեր կան:

69 Ավելին ՝ ավելի լավ չափման համար

Ահա ևս 69 սոցիալական էջանիշեր, որոնք կարող եք օգտագործել ձեր SEO ռազմավարության մեջ:

Նրանցից ոմանք ձեզ համար ծանոթ կլինեն, քանի որ դրանք արդեն իսկ հանրաճանաչ են, բայց ցուցակում շատ ավելի քիչ հայտնի կայքեր կան:

25. Facebook

Facebook- ը, հավանաբար, աշխարհում ամենատարածված սոցիալական ցանցն է:

Չնայած այն փոփոխություններին, թե ինչպես Facebook- ի ալգորիթմը նվազեցնում է օրգանական հասանելիությունը, այն դեռևս կարող է լինել հրապարակված բովանդակության համար երթևեկության հիմնական աղբյուրը:

26.Flipboard

Flipboard- ը հավաքում է աշխարհահռչակ պատմություններ, որոնք կարող եք օգտագործել ձեզ համար և ունենալ թարմ տեղեկություններ:

27. Feedly

Feedly- ը RSS բլոգի ամենատարածված ընթերցողն է, որն ունի ավելի քան 15 միլիոն օգտագործող և հանդես է գալիս որպես նորությունների համախմբող `զանազան վեբ բրաուզերների և շարժական սարքերի համար:

28. Pinboard

Pinboard- ը սոցիալական էջանիշերի կայք է `պարզ դիզայնով« այն մարդկանց համար, ովքեր գնահատում են գաղտնիությունը և արագությունը »:

Այն կենտրոնանում է անձամբ էջանիշների կառավարման վրա `օգտագործելով պիտակները` դրանք կազմակերպելու համար:

29. Instapaper

Instapaper- ը հիմնվում է որպես անցանց ռեժիմում ընթերցելու համար հոդվածներ պահելու և կարդալու ամենալավ գործիքն է։

30. Kirsi

Kirsi- ն, որն ի սկզբանե բովանդակության ագրեգատոր էր, այժմ թույլ է տալիս օգտվողներին ներկայացնել սլայդերի ցուցադրություններ արվեստի, դիզայնի, ապրանքների, սրբապատկերների, լուսանկարների և նախագծերի վերաբերյալ:

31. LinkaGoGo

LinkaGoGo- ն գործում է 2001 թվականից։

Այն թույլ է տալիս դիտել ձեր էջանիշները `օգտագործելով դինամիկ էջանիշերի գործիքներ:

32. LinkedIn

LinkedIn- ը 500 միլիոն անդամ ունեցող սոցիալական ցանց է, որը նվիրված է ձեր մասնագիտական ցանցի ստեղծմանն ու փոխգործակցությանը:

33. Disqus

Disqus- ը մեկնաբանող գլոբալ համակարգ է, որն ուժեղացնում է քննարկումները կայքերում և կապում է առցանց քննարկումները:

34. Listly

Listly- ն օգնում է բլոգերներին և հրատարակիչներին ընթերցողներին ներգրավել համայնքային առաջատար ցուցակների տասնյակում:

35. Tumblr

Tumblr- ը ՝ «միկրոբլոգինգի» հանրաճանաչ ցանց է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս կարճ բլոգեր տեղադրել օրինակ՝ մուլտիմեդիա կամ այլ բովանդակություն:

36. Crazybacklink

Crazybacklink- ը անվճար սոցիալական էջանիշների կայքերի ցուցակ է, որոնք նախատեսված են հղումներ կառուցելու համար։

37. Dotnetquicks

Dotnetkicks- ը համայնքի վրա հիմնված լրատվական կայք է, որը խմբագրվել է համայնքի կողմից, այն մասնագիտանում է NET զարգացման տեխնիկայի, տեխնոլոգիաների և գործիքների մեջ:

38. Emolinks

Emolinks- ը սոցիալական էջանշանային հարթակ է, որտեղ դուք կարող եք անվճար ստեղծել, հրապարակել և հրապարակել վեբ բովանդակություն:

39. TikTok

TikTok- ը վիդեո փոխանակման ծառայություն է, որտեղ օգտվողները կիսում են 3-ից 60 վայրկյան տևողությամբ տեսանյութեր:

Հավելվածը մեծապես ազդել  է բազմաթիվ հայտնիների հաջողության հասնելու վրա։

Հրապարակման պահից սկսած  TikTok- ն ունի 800 միլիոն օգտագործող:

40. PiPiNews:

PiPiNews- ը էջանիշերի փոխանակման կայք է, յուրաքանչյուրի համար, ով ցանկանում է կիսվել նորություններով, տեսանյութերով և պատկերներով:

41. Sitejot.

Sitejot- ը անվճար էջանիշերի մենեջեր է, որը հնարավորություն է տալիս կառավարել ձեր բոլոր էջանիշները մեկ հարմար տեղում:

42. Skybacklinks:

Skybacklinks- ը առցանց ծառայություն է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ինտերնետում հղումներ պահել, հրապարակել և ավելացնել:

43. SocialBookmarkNow:

SocialBookmarkNow- ը սոցիալական էջանիշների կայք է, որը կարող է պարծենալ  է ներկայացված բովանդակության << ակնթարթային հաստատմամբ>>։

44. SocioPost.

SocioPost- ն իր համայնքին հնարավորություն է տալիս քվեարկել նորությունների, ինտերնետում լավագույն էջանիշերով տեսանյութերի և պատկերների համար։

45. TechDirt:

TechDirt- ը առցանց լրատվական բլոգ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին տեղադրել իրենց սեփական պատմությունները:

46. Tracky:

Tracky- ը սոցիալական համագործակցության և ծրագրերի կառավարման գործիք է, որը թույլ է տալիս բոլորին հաղորդակցվել նախագծերի շրջանակում և պահում է  ձեր բոլոր թվային բ «տվյալները»:

47. Zypid:

Zypid- ը սոցիալական էջանիշների կայք է, որտեղ կարող եք պահպանել և տարածել ձեր նախընտրած հղումները:

48. MetaFilter:

MetaFilter- ը համայնքի բլոգ է, որտեղ յուրաքանչյուրը կարող է հղում կամ մեկնաբանություն տեղադրել:

49. AixinDashi:

AixinDashi- ը էջանիշերի կայք է, որը թույլ է տալիս անվճար հոդվածներ տեղադրել :

50. Steemit:

Այն բլոգավարման և սոցիալական լրատվամիջոցների կայք է, որն իր STEEM cryptocurrency- ն է նվիրում օգտվողներին ՝ բովանդակությունը հրապարակելու և ուղղելու համար:

51. Bookmarkfeeds.

Bookmarkfeeds- ը թույլ է տալիս օգտվողներին ներկայացնել էջանիշավորված հոդվածներ աշխարհի ցանկացած կետից:

52. BookmarkMaps:

BookmarkMaps- ը էջանիշերի ծառայություն է, որը անդամներին հնարավորություն է տալիս փակցնել հոդվածներ և կիսվել ամենաշատ քվեարկված բովանդակությամբ սոցիալական ցանցերում, ինչպիսիք են Facebook- ը և Twitter- ը:

53. Leavemark.

2020 թ.-ին գործարկված ՝ Leavemark- ը գովազդային տվյալների պահպանման և սոցիալական մեդիայի ծրագիր է, որը թույլ է տալիս պահպանել տեսանյութեր և լուսանկարներ և դրանք հետագայում տարածել:

Հավելվածն ունի ժամանակի և տիեզերական պարկուճային տարբերակ, որը հնարավորություն է տալիս ձեզ տեղեկատվություն տրամադրել 2 շաբաթ, 2 ամիս, 10 տարի աճումներով, կամ երբ ստացողը գտնվում է որոշակի վայրի մոտ:

Ընտանեկան ապագա անդամների համար տեղեկատվությունը պահպանելու համար կա նաև ուղղակի հաղորդագրություններ, նորությունների աղբյուր և տոհմական ծառի գործառույթ:

54. Fabric:

Fabric-ը նման է Pop Up Video VH1- ին, բայց իրական կյանքում (IRL) է:Սա հավելյալ իրականության (AR) ծրագիր է, որը թույլ է տալիս տեսնել մարդկանց մեկնաբանությունները ձեր անմիջական հարևանությամբ գտնվող իրերի վերաբերյալ:

Կարող եք մեկնաբանել բովանդակությունը և սկսել վիրտուալ և հնարավոր է իրական (IRL) զրույց:

55. Vero

Vero-ն սոցիալական մեդիայի հավելված է, որը կառուցված է Facebook- ի և Instagram- ի հետ մրցակցելու համար:

Vero– ն պարծենում է, որ չի վաճառում տվյալներ, ցույց չի տալիս գովազդներ կամ ալգորիթմներ:

Փոխարենը, օգտվողները ընտրում են, թե ովքեր կարող են տեսնել իրենց գրառումները իսկ գրառումները, ցուցադրվում են ժամանակագրական կարգով:

Կարող եք  տարածել առաջարկներ երաժշտության, գրքերի, կինոնկարների և այլնի վերաբերյալ:

Կարող եք նաև գնումներ կատարել հավելվածում ։

56. Caffeine

Caffeine-ը կենդանի բովանդակության   հարթակ է, որի հետ կարող եք համագործակցել։

57. Twitch

Twitch- ը Amazon- ին պատկանող տեսահոլովակների հոսքային ծառայություն է:

Պլատֆորմը կենտրոնանում է հիմնականում կենդանի վիդեո խաղերի հոսքի վրա, բայց նաև ներառում է սպորտային մրցույթներ, երաժշտություն և ստեղծագործական բովանդակության այլ ձևեր:

2020 թվականի փետրվարի դրությամբ Twitch- ում 3,8 միլլիոն սթրիմ է եղել։

58. House Party

Houseparty- ը խմբային վիդեո զրույցի ծրագիր է, որն աշխատում է բջջային և այլ սարքավորումների վրա։:

Օգտագործողները ստանում են թարմացումներ, երբ նրանց ընկերները առցանց են և հասանելի են զրուցելու համար:

Հրապարակման պահից կա 20 միլիոն Houseparty օգտագործող անձ:

60.Facecast

Համաշխարհային վիդեո համայնք է, որը մարդիկ օգտագործում են կարճ տեսանյութեր, ուղիղ եթերների  և այլ վիդեո-բովանդակության համար։

61. Mastermind

Mastermind- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է,որի նպատակը նույն նախասիրություններ ունեցող մարդկանց միջև տեսահաղորդակցման ապահովումն է։

Այն թույլ է տալիս միմյանցից օգտվել,  աջակցել միմյանց, ինչպես նաև փորձի փոխանկումը է տալիս ու համագործակցության հետագա հնարավորություն։

62. Triller

Triller- ը սոցիալական մեդիայի վիդեո ծրագիր է, որտեղ նկարում եք շրթունքների սինխորնիզացիան, պարը կամ երկուսը միասին:

Triller-ի խմբագրման ալգորիթմը այնուհետև կշարունակի խմբագրել ձեր տեսանյութը ՝ աուդիո և դեմքի վերլուծության հիման վրա:

63. WhatsApp

WhatsApp- ը կոդավորված հաղորդագրությունների ծառայություն է, որը թույլ է տալիս ուղարկել տեքստային և աուդիո հաղորդագրություններ, կատարել տեսազանգեր և հեռախոսազանգեր, փոխանակել ֆայլերով և նկարներով։

WhatsApp- ն ներկայումս ունի 2 միլիարդ օգտագործող ամբողջ աշխարհում:

64. Tagged

Tagged- ը սոցիալական որոնման հարթակ է, որը թույլ է տալիս դիտել ցանկացած անձի էջ և կիսվել պիտակներով ու վիրտուալ նվերներով:

65. Wattpad

Wattpad- ը օգտագործողի ստեղծած պատմությունների համար ծառայող հարթակ է:

2018 թվականի դրությամբ Wattpad- ը ունի 400 միլիոն պատմություն և ավելի քան 65 միլիոն օգտագործողներ, որոնք ավելի քան 15 միլիարդ րոպե են ծախսում հավելվածի վրա ամեն ամիս:

66.Badoo

Badoo- ը սոցիալական ցանց է, որը նախատեսված է հեշտացնելու ընկերությունները, ռոմանտիկ հարաբերությունները կամ պարզապես կարճ խոսակցությունները:

Կարող եք որոնել ՝ հիմնվելով, թե ով է գտնվում մոտակայքում։ Ինչպես նաև կա հնարավորթյուն տեսազանգի համար։

Օգտագործողները ստուգվում են `տեղադրելով իրենց լուսանկարը հատուկ դիրքով, որը այն հաստատվում է ադմինիստարտորի կողմից:

Մարդիկ կարող են նաև ստուգման համար սելֆի պահանջռլ

2006 թվականին գործարկման պահից Badoo-ն ունի 435 միլիոն անդամ:

67.Bubbly

Bubbly- ն այնպիսի ծրագիր է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ձայնային բլոգեր նկարել ավելի քան 90 վայրկյան, որպեսզի կարողանան այլ օգտվողներ ձայնային բլոգերին  բաժանորդագրվել:

Ներկայումս դուք կարող եք կիրառել ձայնային ֆիլտրեր, էֆեկտներ և ֆոնային երաժշտություն հաղորդագրություններ ուղարկելիս:

68. Cellufun

Cellufun- ը սոցիալական ծրագիր է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս միասին խաղեր խաղալ և անանուն մեկնաբանել ՝ օգտագործելով ավատարներ:

69. Classmates.com

Classmates.com- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել և որոնել պրոֆիլներ, փակցնել և դիտել գրառումները, դիտել այլ պրոֆիլներ դիտել թվային տարեգրքի հավաքածուներ և մուտքի վերամիավորման պլանավորման գործիքներ:

70. CollegeHumor

CollegeHumor- ը ինտերնետային կատակերգական ընկերություն է, որը, բացի բնօրինակ բովանդակություն ստեղծելուց, թույլ է տալիս փակցնել պատվերով տեսանյութեր, պատկերներ, հոդվածներ և հղումներ:

71. Discord

Discord- ը ակնթարթային հաղորդագրությունների ծրագիր է, որը թույլ է տալիս շփվել ՝ օգտագործելով տեքստը, պատկերները, տեսանյութը և ձայնը:

2019 թվականի հուլիսի դրությամբ Discord- ը ունի ավելի քան 250 միլիոն օգտագործող:

72. Giphy

2017-ի  հուլիսին, Giphy- ը հայտարարեց, որ իր ծրագիրը և կայքը օգտագործում են ամեն օր 200 միլիոն օգտատեր և իրենց կայքում կան ամսական մոտ 250 միլիոն ակտիվ օգտատեր:

73. Imgur

Imgur- ը պատկերի փոխանակման և պատկերի հոստինգի համայնք է:Հայտնի վիրուսային պատկերներ և մեմեր տեղադրված են հենց Imgur- ում:

74. Line

Line- ը հաղորդագրությունների ծառայություն է, որը օգտվողների համայնքին թույլ է տալիս օգտագործել սմարթֆոններ, պլանշետներ և համակարգիչներ:

Առկա է տեքստ, պատկերներ, վիդեո, աուդիո, ինչպես նաև անվճար IP- հեռախոսակապի և վիդեոկոնֆերանսի զանգեր:

Line- ն ունի նաև Line Pay թվային դրամապանակ, Line Today լրատվական հոսք, որը հայտնի է որպես Line TV և երկու թվային կոմիկ ծառայություններ, որոնք հայտնի են Line Line- ի և Line Webtoon անվամբ:

2019 թվականի հոկտեմբերի դրությամբ «Line» – ը օգտագործում է 217 միլիոն մարդ:

75. Line Play

Line Play- ը ծրագիր է, որտեղ դուք ստեղծում եք հատուկ avatar, որը ծառայում է որպես ձեր փոփոխվող էգո:

Այնուհետև կարող եք շփվել այլ օգտագործողների հետ, օրագիր պահել, ստեղծել ձեր ավատարի համար սենյակ և ձեր ստեղծագործությունը կիսել ձեր ընկերների հետ:

Line Play- ը ներկայումս օգտագործվում է ավելի քան 70 միլիոն մարդ:

76. LiveJournal

LiveJournal- ը սոցիալական ցանց է, որտեղ մարդիկ պահում են օրագրեր:

LiveJournal- ի օգտվողների ամենամեծ գրանցված թիվը 2,5 միլիոն է:

77MeetMe

MeetMe- ը սոցիալական մեդիայի պլատֆորմի և ժամադրման ծրագրի խառնուրդ է:

Meetme- ը ստուգում և աշխատեցնում  է ձեր պրոֆիլը Facebook- ի տվյալներով:

Այնուհետև ձեզ կցուցադրվեն մոտակա օգտվողները, որոնց հետ դուք հնարավորություն ունեք զրուցելու և նույնիսկ անձնական հանդիպում կազմակերպելու:

2017-ին MeetMe- ն հայտնեց, որ այն ունի 100 միլիոն օգտագործող:

78. MocoSpace

Ոգեշնչված Myspace- ից `MocoSpace- ը բջջային սոցիալական ցանց է, որն իր մեջ ներառում է խաղեր, զրույց, ակնթարթային հաղորդագրություններ, էլեկտրոնային ավտոմեքենաներ և լուսանկարչություն:

2008-ին MocoSpace- ը հայտնեց, որ այն ունի 2 միլիոն գրանցված օգտվող և ամսական 1 միլիարդ էջի դիտում:

79. Myspace

2005-ից 2008-ը ընկած ժամանակահատվածում Myspace- ը սոցիալական մեդիայի ամենամեծ պլատֆորմն էր աշխարհում, որը սպասարկում էր ամսական ավելի քան 100 միլիոն օգտագործող:

2016 թվականի դրությամբ MySpace- ն ամսական ուներ 15 միլիոն այցելու:

80. Open Diary

Open Diary- ը առցանց օրագրային համայնք է, որը նման է LiveJournal- ին և Xanga- ին:

81. Skype

Skype- ը վիդեո զրուցելու հանրաճանաչ ծրագիր է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս շփվել աուդիո, վիդեո կամ տեքստի միջոցով:

Կարող եք ուղարկել նաև պատկերներ, տեսանյութեր, ֆայլեր և այլն:

Կա նաև խմբային զրույց:

2020 թվականի մարտին հաղորդվեց, որ Skype- ը օգտագործվում է ամսական 100 միլիոն մարդկանց կողմից և օրական 40 միլիոն մարդ:

82. Telegram

Telegram- ը զրուցելու ծրագիր է, որը հասանելի է ինչպես աշխատասեղանի, այնպես էլ բջջային օգտագործողների համար:

Գաղտնագրումն իրականացվում է բջջային տարբերակում:

Կարող եք ուղարկել նաև լուսանկարներ, տեսանյութեր, պիտակներ, աուդիո և ֆայլեր:

2020 թվականի ապրիլի դրությամբ Telegram- ը ամսական ուներ ավելի քան 400 միլիոն ակտիվ օգտվող։

83. Triber

Tribe-րը  սոցիալական մեդիայի հաղորդագրությունների ծրագիր է:

Դուք կարող եք արձանագրել և ուղարկել հաղորդագրություններ ձեր ընկերներին `պարզապես մատը պահելով նրանց լուսանկարում, այնուհետև թողարկել այն:

Կարող եք նաև խմբեր ստեղծել ՝ միանգամից բազմաթիվ մարդկանց  տեսանյութեր ուղարկելու համար:

Տեսանյութը սեղմելուց և այն դիտելուց հետո այն անհետանում է:

84. Viber

Viber- ը ծրագիր  է, որը հնարավորություն է տալիս VoIP և ակնթարթային հաղորդագրություններ ուղարկել:

Օգտագործողները ստուգվում են բջջային հեռախոսով:

Հավելվածը կարող է օգտագործվել նաև աշխատասեղանի համակարգիչների վրա:

Viber- ը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս փոխանակել նկարներ, տեսանյութեր և վճարովի զանգեր կատարել, այն կոչվում է Viber Out:

2018 թվականի դրությամբ Viber- ն ուներ ավելի քան մեկ միլիարդ օգտագործող:

85. Vimeo

Vimeo- ն վիդեո հոստինգի հարթակ է:

Vimeo- ն առանց գովազդի հարթակ չէ և դրա փոխարեն ստեղծում է իր եկամուտը ՝ բովանդակություն ստեղծողներին տրամադրելով հոստինգի ծրագրեր և գործիքներ ՝ տեսանյութեր ստեղծելու, խմբագրելու և այլնի համար։

Vimeo- ն օգնում է նաև մասնագետներին շփվել միմյանց հետ:

86We Heart It

We Heart It-ը պատկերի վրա հիմնված սոցիալական ցանց է:

Օգտագործողները կարող են հավաքել կամ «սիրտել» իրենց սիրած նկարները, պատկերներ փոխանակել ընկերների հետ և պատկերները հավաքել մեկ վայրում:

2015 թվականի դրությամբ, We Heart It-ը ունի ավելի քան 40 միլիոն անդամ:

87. Dropmark

Dropmark- ը համօգտագործման գործիք է:

Դուք ֆայլեր եք հավաքում, ներբեռնում և դրանք գցում ձեր զննարկիչում, այնուհետև այդ հավաքածուն կիսում ձեր նախընտրած խմբի կամ անհատի հետ:

88. Droplr

Droplr- ը թույլ է տալիս լուսանկարել կամ ձայնագրել էկրանը,  ապա վերբեռնել դրանք <<ամպի>> մեջ, այնուհետև դրանցով կիսվել ցանկացածի մեկի հետ:

89. CloudApp

CloudApp- ը թույլ է տալիս կիսել սքրինշոթներ կամ էկրանի ձայնագրություններ:

Օգտագործելով Instant Video գործառույթը, օգտվողները կարող են անմիջապես  ցուցադրել էկրանի ձայնագրությունները:

90. AixinDashi

AixinDashi- ը սոցիալական ցանց է, որն օգտագործվում է անդամների ներկայացրած բովանդակության խթանման համար:

91. Patreon

Patreon- ը ամերիկյան  համակարգ է, որը ստեղծողներին տրամադրում է բաժանորդագրության վրա հիմնված բովանդակություն ապահովելու միջոցներ:

Հեղինակների շարքին դասվում են՝ վիդեո ստեղծողներ, նկարիչներ, գրողներ, մեծահասակների բովանդակության ստեղծողներ և այլն:

2019 թվականի հունվարի դրությամբ, Patreon- ն ուներ 3 միլիոն օգտագործող, որոնք աջակցում էին 100 000 ստեղծագործողներին:

92. OnlyFans

OnlyFan- ը բաժանորդագրման ծառայություն է, որը նման է Pateron- ին, որը հատկապես տարածված է մեծահասակների շրջանում, ինչպես նաև ֆիթնես փորձագետների շրջանում:

Ստեղծողները ֆինանսավորում են ստանում բաժանորդագրությունների, խորհուրդների և վճարովի դիտման իրադարձությունների շնորհիվ:

2020 թվականի մայիսի դրությամբ OnlyFan- ն ուներ մոտավորապես 450,000 բովանդակություն ստեղծող և 30 միլիոն գրանցված օգտագործող:

93. Substack

Substack- ը հարթակ է, որը ստեղծողներին թույլ է տալիս ստանալ վճարովի  տեղեկագրեր իրենց էլ․ հասցեներին:

Substack- ը ապահովում է բովանդակության կառավարման համակարգ `էլփոստի տեղեկագրերի ստեղծման համար, Stripe- ի հետ վճարումների հավաքագրման եղանակով, և այնպիսի կայք, որը կարող է ապահովել անվճար կամ վճարովի բովանդակություն:

Մի մոռացեք երաժշտական / աուդիո սոցիալական կայքերը

94DatPiff

DatPiff- ը առցանց բաշխման հարթակ է, որը կենտրոնացած է հիփ-հոփի, ռեփի և R&B- ի վրա:

Ըստ էության, DatPiff- ը միքսթեյփորի կամ CD միքսերի ժամանակակից համարժեքն է, որոնք սկսնակ արտիստները տարածում են այն հույսով, որ իրենց երաժշտությունը կներկայացվի ավելի լայն լսարանի:

95. Last.FM

Last.FM- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը հետևում է ունկնդիրների սովորույթներին ՝ անհատական երգացանկեր ստեղծելու համար:

Last.FM- ն կարող է հավաքել տվյալներ հանրաճանաչ երաժշտական հոսքային ծրագրերից, ինտերնետ ռադիոկայաններից և օգտագործողի համակարգչային կամ բջջային սարքերից:

96. SoundCloud

SoundCloud- ը ձայնի բաշխման և երաժշտության փոխանակման հարթակ է:

Պլատֆորմն ամբողջ աշխարհում ունի  ավելի քան 175 միլիոն օգտագործող:

Այն սկիզբ դրել  է բազմաթիվ պրոֆեսիոնալ և չափազանց հաջող երաժիշտների կարիերաին:

97. ReverbNation

ReverbNation- ը կայք է, որտեղ երաժիշտները, պրոդյուսերներն ու հաստատությունները համագործակցում և հաղորդակցվում են:

98Bandcamp

Bandcamp- ը աուդիո բաշխման հարթակ է:

Արվեստագետներն ու լեյբլները իրենց բովանդակությունը վերբեռնում են Bandcamp-ում և այնուհետև հաստատում, թե ինչպես է այն վաճառվում, ինչ գնով, ինչ ձևաչափով, ինչպես նաև կարող են վաճառել ապրանքներ կամ ֆիզիկական կրիչներ:

Գումարած ևս 20 ոչ հայտնի սոցիալական ցանցեր ՝ բաժանելու համար.

99. Dribble

Էջանշանային կայք ՝ ստեղծագործողների, հատկապես դիզայներների համար:

Եթե ձեզ դուր է գալիս գրաֆիկական և վիզուալ դիզայնի ուսումնասիրություն կատարելը կամ ձեր թիմում ինչ-որ մեկը դա անում է, Dribble- ը SEO- ի համար հետադարձ հղումներ ստանալու հիանալի տեղ է:

100. Meetup

Meetup- ը օգտագործվում է առցանց խմբերի դեմ առ դեմ հանդիպումները համակարգելու համար այն  հիմնվում է մարդկանց ընդհանուր հետաքրքրությունների վրա:

2017-ին Meetup- ն ուներ 35 միլիոն օգտագործող:

101. Weed Life

Weed Life- ը սոցիալական ցանց է, որը կառուցված է մարիխուանայի  սիրահարների համար:

102.Nextdoor

Nextdoor- ը սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը թույլ է տալիս կապվել ձեր շրջանի մարդկանց հետ:

Դուք պետք է ներկայացնեք ձեր իրական անունը և հասցեն (փողոցի անվանումը ՝ առանց բնակարանի համարի):

Ներկայումս այն հասանելի է 11 երկրներում:

Միայն ձեր շրջանի բնակիչները կարող են տեսնել ձեր հաղորդագրությունները:

2019 թվականի դրությամբ Nextdoor- ն ունի 236,000 հարևան և ամսական 27 միլիոն ակտիվ օգտագործող:

103. DeviantArt

DeviantArt- ը առցանց համայնք է, որտեղ մարդիկ կիսում են արվեստը, տեսանյութերը և լուսանկարները:

2017-ի դրությամբ կայքը ունեցել է ավելի քան 26 միլիոն անդամ և 251 միլիոն դիմում:

Արվեստը կարելի է զննել ըստ կատեգորիաների, ինչպիսիք են տեսակը, գործառնական համակարգի հարմարեցման կոմունալ ծառայություններ, կիրառական երեսվածքները և այլն:

104. Goodreads

Goodreads- ը սոցիալական ցանց է, որտեղ մարդիկ հրապարակում և վերանայում են գրքերը:

Օգտագործողները կարող են նաև ստեղծել խմբեր ՝ հիմնվելով առաջարկությունների, հարցումների, , բլոգների և քննարկումների վրա:

Ամեն տարի օգտագործողները քվեարկում են Goodreads Choice Awards մրցանակաբաշխությանը ՝ հիմնվելով Goodreads- ի կողմից առաջադրված գրքերի և օգտագործողների առաջարկների վրա:

2020 թվականի մայիսի դրությամբ Goodreads- ն ունի 90 միլիոն անդամ:

105. CouchSurfing

CouchSurfing- ը սոցիալական ցանցի հարթակ է, որը օգտվողներին թույլ է տալիս համակարգել կացարանները, հանդիպումմները ինչպես նաև միանալ և ստեղծել իրադարձություններ:

106. RunKeeper

Runkeeper- ը ֆիթնեսի հ ծրագիր է, որն օգտագործում է GPS- ը ձեր մարզումներին հետևելու համար:

Գործողությունների մի մասը ներառում է քայլքը, վազքը և հեծանվավազքը:

2020 թվականի հուլիսի դրությամբ Runkeeper- ն ունի ավելի քան 50 միլիոն օգտագործող:

Կարող եք կիսել ձեր մարզումները ուրիշների և Runkeeper համայնքի հետ:

107. Care2

Care2- ը սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը կապում է մարդկանց `հիմնվելով նրանց հետաքրքրությունների վրա։

Care2- ն ներկայումս ունի ավելի քան 56 միլիոն օգտագործող, 2,750 շահույթ չհետապնդող գործընկեր, մոտ 450,000 միջնորդագիր և ավելի քան 1 միլիարդ ստորագրություն:

108.eToro

eToro- ն սոցիալական առևտրի հարթակ է և բազմաբնակարան ակտիվ բրոքերային ընկերություն, որն առաջարկում է ֆինանսական և պատճենահանման առևտրի ծառայություններ:

Օգտագործողները կարող են հետևել, դիտել և նույնիսկ վերստեղծել պլատֆորմում գտնվող թոփ առևտրականների պրակտիկան:

2020 թվականի հունիսի դրությամբ eToro- ն ունի մոտավորապես 10 միլիոն օգտագործող:

109. Gaia Online

Gaia Online- ը անիմե թեմաներով սոցիալական ցանց և ֆորում է:

110. Italki

Italki- ն այն հարթակ է, որը կապում է լեզու ուսումնասիրողներին ուսուցիչների հետ տեսազանգի միջոցով:

Ուսուցիչները գումար են վաստակում որպես ազատ դասավանդողներ:

111. Ravelry.

Ravelry- ը սոցիալական ցանց է այն մարդկանց համար, ովքեր հետաքրքրված են տրիկոտաժով, կոճղերով,  հյուսքով և նմանատիպ այլ գործողություններով:

Օգտագործողները կիսում են  մանրաթելերի և գործիքների ձևավորումով, գաղափարներով և դրանց հավաքածուներով:

2020 թվականի մարտի դրությամբ Ravelry-ին ուներ գրանցված գրեթե 9 միլիոն օգտագործող և մոտավորապես 1 միլիոն ամսական ակտիվ օգտվողներ:

112. The Dots

The Dots- ը սոցիալական ցանցի ծրագիր է ստեղծագործական մասնագետների համար (գրողներ, նկարազարդիչներ, տեսագրիչներ և այլն):

Անդամները կարող են շփվել,  համագործակցել և ոգեշնչվել պրոֆիլ ունեցող մարդկանց, թիմերի և ապրանքանիշերի կողմից:

113. Ello

Ello-ն սոցիալական ցանց է, որը հնարավորություն է տալիս մարդկանց ցուցադրել արվեստը, լուսանկարչությունը, նորաձևությունը և վեբ մշակույթը:

Այն նաև օգտվողներին հնարավորություն է տալիս ծառայություններ և համագործակցություններ առաջարկել:

114. Funny or Die

Funny or Die- ը կատակերգական վիդեո հարթակ է, որտեղ հայտնիները և օգտվողները տեղադրում են իրենց բովանդակությունը:

Չնայած ծանրաբեռնված  է օգտագործողի կողմից ստեղծված բովանդակությունից, այնուամենայնիվ Funny or Die- ն առայժմ օգտվողներին առաջարկում է իրենց սեփական բովանդակությունը ներկայացնելու հնարավորություն:

115. MyHeritage

MyHeritage- ը մի հարթակ է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել տոհմային ծառեր, վերբեռնել և դիտել լուսանկարներ և որոնել 9 միլիարդից ավելի պատմական գրառումներ:

116. Viadeo.

Viadeo- ն պրոֆեսիոնալ սոցիալական լրատվամիջոցների հարթակ է, որը միավորում է բիզնեսի սեփականատերերին, ձեռներեցներին և ղեկավարներին:

117. Yelp

Yelp- ը բազմաժանր բովանդակություն ունեցող կայք է, որն առաջարկում է վարկանիշներ բիզնեսի համար:

Նա նաև Yelp Reservations անունով ամրագրման ծառայության գործընկեր է:

2019 թվականի հունիսի դրությամբ Yelp- ն ունի ավելի քան 192 միլիոն ակնարկ:

118. Letterboxd

Letterboxd- ը սոցիալական ցանց է, որը նվիրված է ֆիլմերի վերաբերյալ ակնարկների և հիացմունքների փոխանակմամբ:

Օգտագործողները կարող են օրագիր պահել, որպեսզի հետևեն իրենց կարծիքին, դիտվող ֆիլմերին և կազմել ցուցակներ: Օգտագործողները կարող են նաև շփվել միմյանց հետ:

Վերջին, բայց ոչ պակաս կարևոր, 12 միջազգային սոցիալական փոխանակման կայքեր

119. FilmAffinity

Գրանցված օգտվողները կարող են գնահատել, գտնել և ստեղծել կինոնկարների ցուցակները:

Կարող եք գրել ակնարկներ կայքի իսպանական տարբերակում:

Պլատֆորմի ծագման երկիր՝ Իսպանիան ունի 3 միլիոն օգտվող:

120. Kuaishou

Kuaishou- ը չինական տեսանյութերի փոխանակման ծրագիր է:

Չինաստանում այն հայտնի է որպես «Խորտկարան» տեսահոլովակ, իսկ մյուս շուկաներում ՝ «Կվայ»:

Kuaishou- ն օգտագործվում է կարճ տեսանյութեր ստեղծելու համար, որոնք արտացոլում են օգտվողների ամենօրյա փորձը:

2019 թվականի դրությամբ, Kuaishou- ն ունի օրական 200 միլիոն ակտիվ օգտվողներ:

121. Mixi

Mixi- ը  Ճապոնական սոցիալական ցանց է:

Այն հիմնված է  այլոց հետ շփման հիման վրա  ընդհանուր շահերի ելնելով:

Օգտագործողները կարող են փակցնել,  կարդալ և մեկնաբանել այլ մարդկանց բլոգները, ստեղծել և միանալ համայնքներին և հրավիրել ընկերներին:

Գրանցումն հաստատվում է  ճապոնական բջջային հեռախոսի համարով:

122. Qzone

Qzone- ը սոցիալական մեդիա հարթակ է, որը հիմնվել է Չինաստանում:

Այն թույլ է տալիս օգտվողներին բլոգավորել, տեղադրել լուսանկարներ, լսել երաժշտություն և դիտել տեսանյութեր:

2020 թվականի հուլիս ամսվա դրությամբ այն ունի շուրջ 517 միլիոն ամսական ակտիվ օգտագործող:

123.Sina Weibo

Sina Weibo- ը Tumblr- ի նման չինական միկրոբլոգի կայք է: Օգտագործողները կարող են վերբեռնել տեսանյութեր և նկարներ, ակնթարթային  տարածման համար:

Այնուհետև օգտվողները կարող են մեկնաբանել տեքստը, տեսանյութերը կամ պատկերները:

Կա նաև ակնթարթային հաղորդագրությունների ծառայություն:

2017-ին պլատֆորմը հաղորդեց, որ այն ունի ավելի քան 290 միլիոն գրանցված օգտվող:

124. Skyrock

Skyrock- ը Ֆրանսիայում հիմնված սոցիալական մեդիա հարթակն է, որը թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել այլ բլոգներ, պրոֆիլներ և ակնթարթային հաղորդագրություններ ուղարկել գրանցված այլ անդամներին:

125. Tencent QQ

Tencent QQ- ը, որը հայտնի է որպես QQ, Չինաստանում ակնթարթային հաղորդագրությունների ծրագիր է և վեբ պորտալ:

Այն ապահովում է առցանց խաղեր, երաժշտություն, գնումներ, միկրոբլոգեր, կինոնկարներ, խմբային և ձայնային զրույց:

126. VKontakte

VKontakte- ը Ռուսասական սոցիալական ցանց է:

 VK- ն աջակցում է ինչպես մասնավոր, այնպես էլ հանրային հաղորդագրություններին, խմբերին, հանրային էջերին և իրադարձություններին:

VKontakte- ի միջոցով կարող եք նաև կիսվել և պիտակել պատկերներ, աուդիո և վիդեո:

Կան նաև  խաղեր:

2020 թվականի օգոստոսի դրությամբ VKontakte-ն ուներ 500 միլիոն հաշիվ:

127. WeChat

WeChat- ը Չինաստանի կողմից մշակված մի հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս հաղորդագրություններ ուղարկել, ինչպես նաև կատարել վճարումներ բջջայինի միջոցով:

Չինաստանում ծրագիրը կոչվում է «հավելված ամեն ինչի համար»: 2019 թվականի դրությամբ WeChat- ն ուներ շուրջ 1 միլիարդ ակտիվ օգտվող:

128. Xing

Xing- ը Համբուրգում գտնվող մասնագետների համար սոցիալական ցանց է, որոնք հիմնականում թիրախավորում են գերմանախոս շուկան:

2019 թվականի ապրիլի դրությամբ Xing- ը հաղորդել էր, որ այն հասել է 16 միլիոն անդամի:

129. YY

YY- ը չինական սոցիալական վիդեո ցանց է `իր վիրտուալ արժույթով:

Վիրտուալ արժույթը վճարվում է այն մարդկանց վրա, ովքեր ստեղծում են բովանդակություն `սկսած կարաոկե տեսանյութերից մինչև ձեռնարկներ:

Հետագայում արժույթը կարելի է փոխանակել իրական գումարի հետ:

Պլատֆորմը ներառում է նաև համերգներ, նորաձևություն և սպորտային միջոցառումներ:

Օգտագործողները կարող են նաև զրուցել:

2019 թվականի նոյեմբերի դրությամբ YY- ն ուներ ամսական 157,8 միլիոն ակտիվ օգտվողներ:

130. Douban

Douban- ը չինական սոցիալական ցանցի հարթակ է, որը օգտվողներին հնարավորություն է տալիս փաստաթղթեր կազմել, տրամադրել տեղեկատվություն և ստեղծել բովանդակություն՝ ֆիլմերի, գրքերի, հեռուստածրագրերի, Չինաստանի իրադարձությունների և այլնի վերաբերյալ:

Douban- ն ունի 60 միլիոն գրանցված օգտվող և 150 միլիոն չգրանցված այցելու:

Գրանցված օգտվողները ստանում են առաջարկություններ և դրանք ավելացնում այլ սոցիալական ցանցերում. չգրանցված օգտվողները ստանում են լրատվամիջոցների ակնարկներ և վարկանիշներ:

Սկսեք երթևեկել սոցիալական տարածման այս կայքերի միջոցով

Մենք հայացք նետեցինք թվային տիեզերքին և հասկացանք, որ այն հսկայական է:

Յուրաքանչյուր բիզնես միլիոնավոից  մեկն է, ով  հույս ունի առցանց հաջողակ լինել համացանցում:

Թվային մարքեթինգը հաջողության համապարփակ ռազմավարություն է, բայց միայն այն դեպքում, եթե դուք գիտեք այն գործիքները, որոնք կօգնեն ձեզ հասնել դրան:

Սոցիալական էջանիշերը շատ արդյունավետ գործիքներից են, որը կարող եք օգտագործել ձեր ապրանքանիշի առցանց ներկայացումը մեծացնելու համար:

Դրա համար ժամանակ է պետք, և սոցիալական էջանիշերը օգնում են որպեսզի դուք գտնեք ձերը։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով