Որքա՞ն հաճախ պետք է SEO- ի համար կատարեք վեբ-կայքի տեխնիկական սքանավորում։

Որքա՞ն հաճախ պետք է SEO- ի համար կատարեք վեբ-կայքի տեխնիկական սքանավորում։

Կայքի սքանավորումը  անհրաժեշտ է ուժեղ տեխնիկական SEO- ն պահպանելու համար: FOX.com- ի  ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս վեբ կայքի սքանավորման   առավելությունները:SEO- ի ցանկացած փորձառու մասնագետ ձեզ կասի, թե որքան կարևոր է կայքի սքանավորումը  ուժեղ տեխնիկական SEO- ն պահպանելու համար:

Բայց ահա լավագույն հարցերը. Որքա՞ն հաճախ պետք է սքանավորվեն կայքեր:

Եվ որքա՞ն հաճախ են դրանք կատարում:

Այս հաղորդագրության մեջ մենք կքննարկենք այն, ինչ առաջարկում են SEO հրատարակությունները, որպես «լավագույն փորձ» ինտերնետային էջերը սսքանավորելու և SEO մասնագետների իրական գործունեությունը հասկանալու համար։:

Դրանից հետո ես կցուցադրեմ FOX.com- ի կատարած ուսումնասիրությունը՝ վեբ կայքերի սքանավորման  արագության բարձրացման առավելությունների մասին:

Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կայքերի սքանավորումը։

Օգտագործելով հատուկ գործիքներ, ինչպիսիք են Screaming Frog- ը կամ DeepCrawl- ը, կարող եք նայել կայքի «Կափարիչի մեջ», ճիշտ այնպես, ինչպես դա անում է մեխանիկը մեքենաներ ստուգելիս: Բայց մեքենայի մեխանիկական մասերը ստուգելու փոխարեն, դուք ստուգում եք կայքի օպտիմիզացվող տարրերը, ներառյալ դրա մետատվյալների որակը, XML կայքի քարտեզները, պատասխանների կոդերը և այլն:

Երբ SEO- ում ինչ-որ բան չի աշխատում ինչպես սպասվում էր, դուք պետք է ախտորոշեք խնդիրը և լուծում գտնեք այն շտկելու համար:

Ի՞նչ են ասում ոլորտի մասնագետները կայքերի սքանավորման արագության լավագույն փորձի մասին:

Արդյունաբերության հրապարակումները կարծես համաձայն են, որ «մինի» տեխնիկական աուդիտը պետք է իրականացվի ամսական, իսկ «խորը» տեխնիկական աուդիտը ՝ եռամսյակային կամ կիսամյակային:Այնուամենայնիվ, այժմ քիչ է խոսվում կայքերի սքանավորելու «օպտիմալ հաճախականության» մասին.

  • «Ձեր ընթացիկ SEO ռազմավարության մի մասը պարունակում է կանոնավոր ստուգումներ, որպեսզի կարողանաք արագ գտնել և շտկել խնդիրները (խորհուրդ ենք տալիս եռամսյակային կտրվածքով)»: – Էրիկա Վարագուլի, SEMrush
  • «Լավ պրակտիկա է ամիսը մեկ անգամ ավտոմատ սքան կատարելլ: Սա հաճախ բավական կլինի լուրջ խնդիրներ առաջացնելու համար, ինչպիսիք են էջում առկա ցանկացած սխալ `կոտրված հղումների, էջերի վերնագրերի և մետատվյալների կամ կրկնօրինակ բովանդակության տեսքով: – Թվային շուկայավարման ինստիտուտ
  • «Ես իմ հաճախորդների համար SEO աուդիտ եմ անցկացնում առաջին ամսվա, ամսական (մինի աուդիտ) և եռամսյակային (խորը աուդիտ)»: – Աննա Քրոու, Search Engine Journal

Վեբ կայքէջի զննումն ու տեխնիկական աուդիտը նույնը չեն (շնորհակալություն Barry Adams- ին `երկուսին հստակ բաժանելու համար):

Այնուամենայնիվ, կարելի  է ենթադրել, որ այս հրապարակումները խորհուրդ են տալիս վեբ կայքի սքանավորում կատարել առնվազն այնքան հաճախ, որքան ամեն ամիս մինի-աուդիտներ անել:

Այն, ինչ ես սովորել եմ «գործնականում» որոնման համակարգի օպտիմիզացման մեջ սքանավորման արագության մասին

Լավագույն փորձը մի բան է:

Բայց որքա՞ն հաճախ են SEO մասնագետները գործնականում սքանավորում  հաճախորդների կայքերը:

Գաղափար ստանալու համար ես գրառում եմ կատարել Twitter- ում: (Այո, Twitter- ի հարցումներն ունեն իրենց ակնհայտ սահմանափակումները, բայց սա իրական տվյալներ ստանալու ամենադյուրին եղանակներից մեկն է):

Երեք օր անց, գրեթե 2000 քվեից հետո, ստացվեցին հետևյալ արդյունքները.

Իմ հարցման մեջ SEO- մասնագետների  մոտավորապես 57% -ը դասակարգվել են հետևյալ կերպ․«եղել է ամսական կամ ավելի երկար հատվածում», իսկ 43% -ը `«շաբաթական կամ ավելի կարճ հատվածում»:

Այլ կերպ ասած, մենք ամբողջ քարտեզի վրա էինք:

Գուցե դուք շատ զարմացած չեք այս հարցման արդյունքներից:

Օրվա վերջում սպեկտրի երկու ծայրերն էլ կարող են իմաստ ունենալ ՝ կախված ձեր ղեկավարած կայքերի տեսակից և չափից:

Այնուամենայնիվ, երկու ամիս առաջ ես FOX- ի փորձ ունեի, որն ինձ ստիպեց շնորհակալություն հայտնել մեր հիմնական տիրույթների համար շաբաթական վեբ կայքերի սքանավորելու համար: Ես կցանկանայի սա կիսել ձեր բոլորի հետ այն դեպքում, եթե հանկարծ ցանկանանք բարձրացնել ձեր վեբ կայքի սքանավորման հաճախականության արագությունը

Ինչպես շաբաթական կայքերի սքանավորումն օգնեց FOX- ին արագ լուծել allRoutes.json սխալը …

2020-ի հուլիսի վերջին FOX SEO- ի թիմը FOX.com կայքի ամենշաբաթյա սկանավորումը կատարեց և պարզեց, որ մեր հեռուստասերիալների էջերի 100% -ը անսպասելիորեն ցուցադրում էին error status codesր (allRoutes.json ֆայլում սխալի պատճառով):

Չնայած էջերը լավ էին ցուցադրվում օգտվողներին, նրանք Google բոտին հաղորդում էին 404 սխալ, ինչը նրանց թույլ չէր տալիս հայտնվել Google- ի որոնման արդյունքներում:

Քիչ չէ այն,որ «դիտելու ժամանակն է» առաջնային KPI համար, այս էջերը նաև գովազդից զգալի եկամուտ են բերում ընկերության համար:

Ավելորդ է ասել, որ այս հետազոտությունը մեզ լուրջ խնդրի բերեց:

Սկաների շնորհիվ մենք արագ ախտորոշեցինք խնդիրը:

Բայց որոշումը դժվար էր: Երեք շաբաթվա ընթացքում (հուլիսի 23 – օգոստոսի 13) մենք ճշգրտեցինք այս առանձնահատուկ խնդիրը և հաստատեցինք այս կտոր էջերի SEO կտտոցների և տպավորությունների կտրուկ անկում

Սխալը շտկվել է օգոստոսի կեսերին, և մենք տեսանք, որ կտտոցների և տպավորությունների քանակը հասնում է նորմալ արժեքների:

Հետո մտածեցի.

Եթե մենք սկան գործարկելուց մի քանի շաբաթից մեկ ամիս սպասեինք (ինչը գրեթե ամենալավ փորձն է), սխալ պատասխանող կոդերը լրացուցիչ վնաս կհասցնեն կայքի SEO թրաֆիքին և գովազդային եկամուտներին:

Ոչ միայն բուն խնդրից, այլև լրացուցիչ ժամանակ `լուծում ստեղծելու և կատարելու համար:

Չնայած միանգամայն հնարավոր է ախտորոշել այս սխալը առանց կայքի ամբողջական սկանավորման, խնդիրն անհարկի կդժվարացնի:

Ստորև նկարված նկարը ցույց է տալիս, որ առանց Google Search Console (GSC) ճիշտ զտիչների տեղադրման, որոնման արդյունքների զեկույցում այս  խնդիրը թաքնված է մնալու մեզ համար։

GSC- ի լուսաբանման հաշվետվությունը նաև 10 օր ավելի դանդաղ էր մեր զննարկման էջերում սխալներ հայտնաբերելու համար և առաջարկում էր միայն ազդակիր URL- ների օրինակներ:

Ինչպես արդեն նշվել է ավելի վաղ, այս պատասխանի ծածկագիրը չի ազդել UX էջի վրա:

Ամփոփում

Դուք, իհարկե, կարող եք շարունակել ՝ կատարելով Google Search Console- ի ստուգում։

Բայց սովորական լուծումները կարող են շատ օգտակար լինել:

Մենք իրականացրել ենք շաբաթական սկանավորում և դրանից հետո ոչ մի բանի համար չենք զղջացել, հատկապես աշխատանքից երեք շաբաթ տևած ընդմիջումից հետո:

Չնայած SEO- ի թիմերը կարիք չունեն վեբ-կայքերի շաբաթական սկանավորում  կատարել, դուք միյան կարող եք օգուտ քաղել ամսական սկանավորումներից։ Բարի Ադամսի խոսքերով

Պետք է անընդհատ կատարելագործվել: Դուք պետք է ջանք թափեք, փոքր փոփոխություններ կատարեք, ավելի արագ դարձնեք, բարելավեք, օպտիմալացնեք դրա յուրաքանչյուր մասը: Անընդհատ Ամբողջ ժամանակ.”

Եվ կայքերի պարբերաբար սքանավորումը հիանալի մարտավարություն է:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով