Ներդրողը գիտի, որ ակտիվների կառավարումը ներառում է ռիսկերի կառավարում:
Սա գործարքի բաղկացուցիչ մասն է:
Այսպիսով, ներդրողները պետք է ի սկզբանե կենտրոնանան ռիսկերի մեղմացման վրա:
Հեջավորումը դա ավնադկան միջոցներով և հաջողությամբ կատարելու յուրահատուկ գործիք է:
Ի՞նչ կարող եք քաղել դրանից ձեր SEO գործակալության պորտֆելը կառավարելու և ռիսկը նվազեցնելու համար:
Ենթադրենք, որ դուք ներդրող եք, ով հավատում է Apple- ի երկարաժամկետ արժեքին և շատ բաժնետոմսեր եք գնել, բայց վախենում եք, որ կարճ ժամանակահատվածում Apple- ը կարող է խնդիրներ ունենալ ապրանքներ մատակարարելու հետ, որպեսզի սեզոնային պահանջարկը բավարարել արտադրական սահմանափակումների պատճառով: շղթա.
Ձեր ներդրումը պաշտպանելու համար դուք որոշում եք գնել այն ընկերությունների բաժնետոմսերը ցանցից, որոնք հավաքում են բոլոր տեսակի սմարթֆոնները:
Սա ապահովագրում է դիվերսիֆիկացիայի միջոցով:
Մի խոսքով, հեջավորում նշանակում է ընտրել ակտիվ X- ում ներդրումներ կատարելու համար, որպեսզի նույն արդյունաբերության Y ակտիվի մեջ գնի բացասական շարժի ռիսկը նվազեցնելու համար: Այս եղանակով դուք հավասարակշռում եք ձեր ներդրումային պորտֆելը դիվերսիֆիկացիայի հետ `ձեր տրամադրության տակ ունենալով տվյալ ոլորտի ընկերությունների ինդեքսը:
Ինչպես նշվում է HBR- ի այս մշտադալար հոդվածում, հեջավորելով հաճախորդներին, դուք կարող եք նրանց համարել որպես ակտիվներ և փորձել պարզել, թե որտեղ է գտնվում այժմ ձեր հաճախորդների պորտֆելը:
Կարող եք նաև սահմանել ձեր հաճախորդի ցանկալի պրոֆիլը `գնահատելով ձեր ստատուս քվոն, ինչը հավասարակշռում է ձեր երկարաժամկետ եկամուտը:
Ձեր պորտֆելում կարող եք վերլուծել հաճախորդների դիվերսիֆիկացման կամ ֆիքսված գների նախագծերը, վերլուծել նախընտրած արդյունաբերությունները կամ շուկաները և բացահայտել ուժեղ և թույլ կողմերը:
Ո՞րն է ձեր ամսական պարբերական եկամուտը ֆիքսված եկամտի համեմատ:
Ո՞ր արդյունաբերություններին եք սպասարկում: Թիրախավորո՞ւմ եք նոր հատվածներ:
Հասկանալով ձեր պորտֆելի կարգավիճակը։
Գործուն հեջավորման ռազմավարություն ստեղծելու առաջին քայլը ձեր ընթացիկ կարգավիճակի գնահատումն է, որը կօգնի ձեզ պատասխանել վերը նշված բոլոր հարցերին:
Ի՞նչ կարգավիճակ ունեն ձեր ընթացիկ հաճախորդների հաշիվները:
Վերլուծության ոսպնյակներից մեկը ձեր հաճախորդի պորտֆելի վիճակն է, որը դուք, որպես SEO գործակալություն, կարող եք շատ ճշգրիտ որոշել:
Ահա այն փոփոխականները, որոնք կարող եք ներառել հաճախորդի պրոֆիլը գնահատելիս.
- Ամսական պարբերական եկամուտ կամ MRR: Քանի որ գործակալությունների համար սա սովորական բիզնես մոդել է, այստեղ չպետք է ներառեք ժամանակավոր և միանվագ նախագծեր:
- Ձեր SEO արշավի մեկնարկի ժամանակ դրված նպատակը ՝ ընդդեմ այժմյան նպատակի։ Ինչպե՞ս է գործում ձեր ֆիրման: Տեսանելիության մետրային կարգավիճակը և դինամիկան. Ձեր հիմնական բառերի վարկանիշի և դրանց որոնման ամսական ծավալների հիման վրա ստացված տպավորությունների բաժինը կարող է ցուցիչ լինել:
- *Ամսական նստաշրջանների և փոխակերպումների քանակը: Ո՞րն է նրանց միտումը:
Հաճախորդի կարգավիճակը հետևելու համար կարող են օգտագործվել տարբեր մեթոդներ, բայց սեմֆորային համակարգը օգնում է ձեզ արագ առաջնահերթ համարել ձեր հաշվի կառավարիչների էներգիան:
Լավ, միջին և վատ առողջության սանդղակի ստեղծումը, որը կարող եք զննել կանաչ-նարնջագույն-կարմիր գույնով յուրաքանչյուր հաճախորդի համար, ոչ միայն ձեզ կտեղեկացնի, թե որ ընկերություններն են պայքարում կամ աճում, այլ նաև կտա ձեր պորտֆելի ակնարկ, որը կարող եք համեմատել ձեր նախընտրած տարբերակի հետ:

Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է հասկանալ ձեր հաճախորդների պորտֆելի և ծախսերի կառուցվածքի փոխհարաբերությունը, կարող եք նաև դիտել յուրաքանչյուր արշավի համար տեղակայված
ռեսուրսները ըստ աշխատաժամանակի, հատկացված բյուջեների և իրականության տեսակետից:
Կամ գուցե արդեն ունեք կա առցանց կառավարման վահանակ և կարող եք տարեկան տվյալներ արտահանել վերլուծության համար:
Ինչպես գնահատել ձեր հաճախորդների արդյունաբերությունը / շուկայի հատվածը
Ձեր ընթացիկ պորտֆելը վերլուծելիս օգտագործելու մեկ այլ օբյեկտիվ է հանդիսանում հաճախորդների արդյունաբերության վիճակն է: Այսօրվա անորոշության մեջ կարևոր է տարեցտարի հետևել որոնման ծավալների դինամիկային և միտումներին `արագ փոփոխություններին հետևելու համար, քանի որ որոնման տվյալները ցույց են տալիս, թե որտեղ է պահանջարկը:
Գնահատելով, թե ինչն է նորաձեւ և ինչն է ըստ սպառողի հին , արդյունաբերության կամ շուկայի միտումների տեսանկյունից, կօգնի ձեզ հետագա գնահատում իրականացնել:
Օրինակ, «այստեղ մնալու» հստակ միտումը հեռահաղորդակցությունն է, հատկապես տեխնոլոգիական արդյունաբերության մեջ:
Եթե դուք ունեք հաճախորդներ էլեկտրոնային առևտրի կամ տան և դեկորացիայի ոլորտում, ապա նրանց վրա դրական ազդեցություն կունենան գրասենյակային սարքավորումների (կահույք, վեբկամերաներ և ականջակալներ, ergonomic աթոռներ և այլն) պահանջարկը, քանի որ այս տեխնոլոգիական ընկերությունները հետևում են, որպեսզի իրենց աշխատակիցներն ունենան ամենալավը: աշխատանքի համատեքստ:

Մեկ այլ աճող արդյունաբերություն, որը բավականին պարզ է, առցանց կրթությունն է. Այս հատվածի հաճախորդների, կամ նույնիսկ այլ հաճախորդների համար առցանց դասընթացների և վեբինարների աշխարհ մուտք գործելու հնարավորություն

Յուրաքանչյուր հաճախորդի համար որոնման միտումների վերլուծությունը պարզ կդարձնի նրանց արդյունաբերության վիճակը, այնպես որ դուք այժմ ունեք ամբողջական պորտֆոլիոյի պատկերը.
- Պայթեցման քանի՞ գործողություն կամ տանկ եք ծառայում:
- Սա ժամանակավոր է, թե՞ ավելի երկար:
- Այս առումով որքանո՞վ է հավասարակշռված ձեր պորտֆելը
Հեջավորելով ձեր հաճախորդի պորտֆելը
Այժմ, ձեր ստատուս քվոն գնահատելու առաջին քայլից հետո, կարող եք անցնել իրական հեջավորման ՝ ավելին իմանալ այն մասին, թե որ արդյունաբերության և հատվածների վրա պետք է թիրախավորեք:
Ձեր պորտֆելը դիվերսիֆիկացնելու մի քանի եղանակ կա, ուստի եկեք տեսնենք, թե յուրաքանչյուրն ինչ է պարունակում:
Բազմազանություն ըստ արդյունաբերության
Եթե ձեր պորտֆելում արդեն գտնում եք աճող և անկող արդյունաբերության հարաբերակցությունը, կարող եք խորանալ դրանում ՝ ձեր ռիսկերը հավասարակշռելու համար:
Որպես օրինակ վերցրեք SEO գործակալությունը, որն իրենց MRR- ի 30% -ը ճանաչել է որպես ճանապարհորդության հետ կապված ծախսեր: COVID-19- ում այս արդյունաբերությունն ընկել է 50% -ով: Հեջավորման ռազմավարություն կիրառելու համար նրանք պետք է իջեցնեն իրենց ճանապարհորդության MRR- ն մինչև 15% և մնացած 15% -ը «տեղափոխեն» աճող
արդյունաբերություն, ինչպիսին է Home & Deco- ն կամ Health- ը ՝ ազդեցությունը նվազագույնի հասցնելու համար:
Այսպիսով, ելնելով ձեր պորտֆելում յուրաքանչյուր արդյունաբերության կողմից ներկայացված MRR- ի տոկոսից, ձեր նախապատվությունից կամ փորձից, և միտումներն արտացոլող որոնման տվյալների հիման վրա, կարող եք որոշել, թե որ արդյունաբերությունները պետք է ներդրումներ կատարեն հաջորդում, և որոնք ՝ հավասարակշռելու:
Կամ գուցե կարծում եք, որ ժամանակն է ուսումնասիրել նոր արդյունաբերություն, որը ներկայումս աճում է, քանի որ որոնման տվյալները ցույց են տալիս կայուն միտում:
Միգուցե «բարեկեցության», «նորաձեւության» կամ «տան բարելավման» նման մի բան:

Ուղղահայաց դիվերսիֆիկացիա
Եթե ունեք որոշակի ոլորտում խորը փորձառություն կամ նույնիսկ ռազմավարական դիրքորոշում, որը ծառայում է միայն որոշակի ուղղահայաց կողմով , ինչպիսին է Jazel Automotive- ը կամ Gladiator Law Marketing- ը, ապա դիվերսիֆիկացիան այլ մոտեցում կձեռնարկի `ձեր know-how-ն ավելի ընդլայնելու համար:
Շարունակելով մեր ճանապարհորդական օրինակը ՝ միջազգային ուղղվածություն վրա ոլորտում մասնագիտացած SEO գործակալությունը կարող է խոչընդոտել իրենց պորտֆելը ՝ թիրախավորելով տուրիստական ապահովագրական ընկերություններին կամ թռիչքների փոխհատուցումներում մասնագիտացված ընկերություններին:
Մեկ այլ օրինակ է բանկային SEO գործակալությունը, որը կարող է էլ ավելի ընդլայնել իր fintech փորձը `թիրախավորելով ծաղկող նորաստեղծ ընկերությունները ու փոքր և միջին բիզնեսը: Մտածեք այն մասին, թե ինչպես է ձեր փորձը կապվում նույն ուղղությամբ այլ բիզնեսի հետ, և դրա ինչ մասեր կարող են փոխանցվել այս ընկերություններին
Ահա, թե ինչպես եք կարողանում հավասարակշռել ձեր պորտֆելը `պահպանելով ձեր յուրահատուկ գրավչությունը:
Դիվերսիֆիկացում ըստ աշխարհագրության
Անկախ այն բանից, թե ձեր գործակալությունը ծառայում է որոշակի ուղղահայաց կամ բազմակի արդյունաբերության, ինչ-որ պահի դուք կարող եք մտածել ձեր շուկայի հասանելիության ընդլայնման մասին:
Ձեր պորտֆոլիոյի արգելքը աշխարհագրության կողմից, ինչպես անունն է հուշում, դիվերսիֆիկացնում է այն երկրները, որտեղ դուք վաճառում եք ձեր ծառայությունները:
Օրինակ ՝ հաշվի առեք այս երկու գործակալությունները ՝ Studio45- ը, հնդկական SEO գործակալությունը և Դուբայի SEO գործակալությունը միավորվել են ՝ նոր շուկաներ մուտք գործելու և իրենց թվային շուկայավարման առաջարկները նոր հաճախորդների համար ընդլայնելու համար:
Հիմնական գործընկերության կամ ավելի մեծ շուկայի (օրինակ ՝ Կանադայից Հյուսիսային Ամերիկա) կամ միջազգային շուկայի բացման որոշման միջոցով աշխարհագրական դիվերսիֆիկացումը թույլ է տալիս ձեր գործակալությանը հավասարակշռել աճը պայթյունի և տարածության բացակայության տեսանկյունից:
Դիվերսիֆիկացում ըստ շրջանառության
Բազմազանության վերջին ձևը, որը մենք քննարկում ենք, շրջանառության դիվերսիֆիկացումն է:
Հասկանալով, թե ինչպես է յուրաքանչյուր հաճախորդի պայմանագիրն ազդում ձեր MRR- ի վրա, դուք կարող եք որոշ եզրակացություններ անել այն մասին, թե որ տեսակի բիզնես եք ցանկանում ապագայում թիրախավորել (ստարտափեր, փոքր և միջին բիզնես, ձեռնարկություններ և այլն):
Այս քայլը վերաբերում է հետազոտություններին.
Ստուգեք սկսնակ ֆինանսավորման փուլերը, վենչուրային կապիտալի ֆոնդերը և տեսեք, թե որ ընկերություններն են ներդրումներ կատարում, նայեք ընկերություններին, որոնք շարունակում են LinkedIn- ում բարձր մակարդակի տաղանդներ վարձել, գուցե վերաօգտագործել խորքային մակարդակի որոնման տվյալները ՝ որոշելու համար, թե ինչ արժե որոշակի բիզնես: …

Այստեղ կա նաև մի նախազգուշացում, որը կարող է օգնել ձեզ ավելի լավ որոշում կայացնել.
Պորտֆելի դիվերսիֆիկացիայի խարդախ մասը ֆինանսական տվյալները դիտելիս կարող է ներառել չափազանց բարձր աճող հաճախորդի վարկանիշի իջեցում:
Իդեալում, ձեր պորտֆելում չպետք է գերակշռեն մեկ կամ երկու խոշոր ընկերություններ, քանի որ ավելի դժվար կլինի մեղմել ռիսկերը:
Եզրակացություն
Դիվերսիֆիկացիայի միջոցով հեջավորումը ՝ որպես հաճախորդի պորտֆելի ռիսկի ճշգրտված ռազմավարություն, պահանջում է մեծ ուսումնասիրություն և ձեր գործակալության կարգավիճակի խորը ընկալում.
- *Յուրաքանչյուր հաճախորդի ներկա վիճակին և, ընդհանուր առմամբ, ձեր պորտֆելին ՝ MRR- ի, SEO արշավի տվյալների (SEO- ի նպատակի կարգավիճակ, նստաշրջաններ, փոխարկումներ և այլն) և ձեր ներդրված ռեսուրսների տեսանկյունից:
- *Վերլուծեք արդյունաբերության վիճակը յուրաքանչյուր հաճախորդի համար ՝ օգտագործելով որոնման տվյալները ՝ տեսնելու, թե ինչն է գերժամանակակից, ինչը ՝ ոչ:
- *Հավասարակշռեք ձեր գործակալության պորտֆելը ՝ բազմազանեցնելով ըստ արդյունաբերության, ուղղահայաց, աշխարհագրության կամ շրջանառության:
- *Ի վերջո, իմանալով, թե MRR- ի քանի տոկոսն եք ցանկանում կամ պետք ձեր հաճախորդի պորտֆելում ըստ փոփոխականի (արդյունաբերություն, ուղղահայաց, աշխարհագրություն կամ շրջանառություն):
Այնուամենայնիվ, այս մոտեցման օգուտները նույնն են.
- *Դուք նվազագույնի եք հասցնում հաճախորդի մեկ տիպի կամ բառացիորեն մեկ կամ երկու խոշոր հաճախորդների վրա հույս դնելու ռիսկը, որոնք առաջացնում են ձեր MRR- ի մեծ մասը:
- *Դուք որոշում եք, թե որ արդյունաբերությունները կամ հաճախորդների տեսակները հարմար են ձեզ համար և, համապատասխանաբար, կողմնորոշվեք:
- *Դուք նվազագույնի եք հասցնում ձեր դրամական միջոցների հոսքի ռիսկը, քանի որ միշտ ունեք պահուստ և ծրագիր ՝ ձեր բիզնեսի աճն օպտիմալացնելու համար.
Մի քանի թերություններ պետք է հիշել.
- Պարբերաբար վերանայել, որպեսզի կարողանաք իրատեսորեն հարմարեցնել ձեր բիզնեսի ռազմավարությունը (հնարավորության դեպքում տարեկան կամ նույնիսկ *Մենք չպետք է մոռանանք, որ սա կանխատեսում է, ուստի հարկավոր է պ եռամսյակային):
- *Բացասական կողմը կարող է լինել ձեր դիրքը. Եթե ձեր SEO գործակալությունը օգտագործում է որոշակի ուղղահայաց և ձեր խորը գիտելիքները որպես USP, դուք պետք է աշխատեք դրա շուրջ (լուծումը կարող է լինել ընդլայնել ձեր շուկաները նույն ուղղահայաց կամ այն բիզնեսների տեսակները, որոնց ծառայում եք այդ ուղղահայացում): …
*Հեջավորումը ենթադրում է ինչ-որ տեսակի ընդլայնում, ուստի հարկավոր է սկզբից պլանավորել ձեր վաճառքի ջանքերը և դա անել աստիճանաբար
SEO գործակալությունների համար ավելի հեշտ դարձնելու համար իրենց հաճախորդների պորտֆելի առողջությունը, մենք SEOmonitor- ում մշակել ենք Client Health Tracker:
Որպես մեր գործակալության վահանակի մի մաս, առողջության հետևողն օգնում է ձեզ հետևել վատ միջինից լավ սցենարներին և պարբերաբար ձեզ ահազանգեր է ուղարկում ՝ ձեր հաճախորդների կարգավիճակը ստուգելու համար:
Եվ որոնման տվյալները հիմնաբառի, խորշի և արդյունաբերության մակարդակով հետևելու համար մենք մշակել ենք Որոնման միտումները: Դա անվճար, տարեցտարի տվյալների վրա հիմնված գործիք է, որն օգնում է SEO գործակալություններին նկատել արագ աճող կամ անկապ հիմնաբառեր, վերլուծել որոշակի կայք կամ վերլուծել որոշակի արդյունաբերություն իրենց համար դասվող լավագույն հիմնաբառերի համար:
Սրանք մեր լուծումներից ընդամենը մի քանիսն են, որոնք կօգնեն SEO գործակալություններին ավելի շատ հաճախորդներ ներգրավել, կառավարել և պահպանել: Միացեք մեզ դեպի SEO արդյունաբերության ավելի մեծ թափանցիկություն տանող մեր ճանապարհը:
Բոնուսային խորհուրդ
Գնման գործընթացում կարող եք նաև օգտագործել որոնման տվյալները:
Անհրաժեշտ չէ անցնել ավանդական երթուղով `ձեր հույգի ուշադրությունը գրավելու համար, փոխարենը` փորձեք այն կապիտալիզացնել արժեքավոր գաղափարներով: Պարզելը, թե ինչ են իրենց մրցակիցները և օգտագործելով այդ տվյալները որպես զրույցի սկիզբ, կօգնի ձեզ ստեղծել դրական տպավորություն ՝ ցուցադրելով ձեր փորձը:
Մեր Որոնման միտումները գործիքի միջոցով, հատկապես Niches հատկության միջոցով, դուք կարող եք գտնել այն տեղեկատվությունը, որն անհրաժեշտ է ձեր նպատակային բիզնեսին ցույց տալու համար, թե ինչպիսին են նրա մրցակիցները: