Ստեղծում եք հղումներ ձեռնարկության մակարդակո՞վ: Օգտագործեք ձեր չափը ՝ ձեր օգտին:

Ահա վեց լավագույն փորձը հաջող լայնամասշտաբ արշավի համար:
Ձեր բիզնեսի չափը մեծապես ազդում է ձեր մարկետինգի ռազմավարության վրա:
Շատ խոշոր ապրանքանիշեր կամ կայքեր իրենց բնույթով ունեն անարդար առավելություն փոքր բիզնեսի և ապրանքանիշերի նկատմամբ. Անունների ճանաչում, հասանելիություն, գործելու շատ ավելի մեծ բյուջե և այլ ստորաբաժանումների լրացուցիչ միջոցներ:
Հաշվի առեք այս բոլոր առավելությունները, երբ պլանավորում եք ձեր հաջորդ կորպորատիվ հղումներ ստեղծելու ռազմավարությունը:
Հղումների լայնամասշտաբ հաջող քարոզարշավի համար մասշտաբայնությունն առանցքային է:
Սկսեք մեկ ապրանքանիշից կամ ապրանքից / ծառայությունից, այնուհետև, երբ գիտեք, թե ինչն է գործում, ինչը ՝ ոչ, կարող եք ընդլայնել երկու արշավները ՝ ավելի շատ ապրանքներ ընդգրկելու համար և ձեռք բերել ավելի շատ աղբյուրներից հղումներ ստանալու համար:
Հղումների կառուցումնը ձեռնարկատիրական մակարդակում. Ինչի վրա կենտրոնանալ․․
Հղումների կառուցման ամենահաջողված լայնածավալ արշավները սկսվում են ՝ կապվելով niche-specific-ի հետ.
Նույնիսկ եթե լինեիք Lowe’s կամ Home Depot- ի պես խանութ տան համար, ձեզ համար դժվար կլինի սկսել քարոզարշավ ՝ փորձելով ցուցադրելլ ձեր առաջարկած տան վերանորոգման բոլոր ապրանքները:
Կառուցեք ձեր նախնական արշավը որոշակի ապրանքային շարքի, կատեգորիայի կամ այլ որևէ այլ առաջարկի շուրջ, ապա ընդարձակեք այլոց ՝ օգտագործելով այն, ինչ գործում է:
Լավ կանոնն այն է, որ սկսեք մեկ էջանոց պլանից:
Եթե սկզբից չկարողանաք դուրս բերել ձեր հղումների արշավի տարրերը մեկ էջանոց պլանից, ապա դուք բավականաչափ կենտրոնացած չեք:
- Խթանեք հատուկ բովանդակություն
Home Depot- ի կողմից հովանավորվող «Simply Designing with Ashley Phipps» գրառման մեջ հեղինակը հանդիսատեսին ներկայացնում է որոշ լուսատուներ և այլ բաներ, որոնք կարելի է պատրաստել խողովակներից.

Home Depot- ի կողմից հովանավորվող «Simply Designing with Ashley Phipps» գրառման մեջ հեղինակը հանդիսատեսին ներկայացնում է որոշ լուսատուներ և այլ բաներ, որոնք կարելի է պատրաստել խողովակներից.
Նա նաև ընթերցողներին ուղղորդում է The Home Depot- ի բլոգ ՝ տեղադրման ամբողջական ուղեցույց ստանալու համար:
Սա բովանդակության և թրաֆիկի վրա հիմնված հղումների ստեղծման արշավների համար ազդեցության հետ աշխատելու հիանալի օրինակ է:
Phipps- ը ոչ միայն բացահայտեց իր լսարանին և հղումներ տեղադրեց այդ հասանելի ապրանքները The Home Depot- ում, այլև Home Depot- ը հնարավորություն տվեց Phipps- ին տեղադրել իր բլոգում DIY ձեռնարկ:
Home Depot- ը, անշուշտ, վճարեց այս բովանդակության համար, սակայն ուժեղ ապրանքանիշի կամ արտադրանքի հղումով հատուկ կենտրոնացված թեման նույնպես կդյուրացնի անվճար հիշատակումները:
Home Depot- ը համագործակցային արշավի հիանալի օրինակ է:
Բացի այդ, քանի որ բլոգի թեման շատ տեղին է (խողովակային լուսային հավաքածուներ), գրառումը հաջող էր նաև սոցիալական լրատվամիջոցներում, տեղադրման պահին ավելի քան 1800 շփում:
Այս օրինակը չի ենթադրում, որ հովանավորվող բովանդակության վճարովի հղումները կբարձրացնեն վարկանիշային աղյուսակը, բայց դա հղման հիանալի օրինակ է, որը կարող է ավելացնել երթևեկությունը:
Նա նաև ընթերցողներին ուղղորդում է The Home Depot- ի բլոգ ՝ տեղադրման ամբողջական ուղեցույց ստանալու համար:
Սա բովանդակության և թրաֆիկի վրա հիմնված հղումների ստեղծման արշավների համար ազդեցության հետ աշխատելու հիանալի օրինակ է:
Phipps- ը ոչ միայն բացահայտեց իր լսարանին և հղումներ տեղադրեց այդ հասանելի ապրանքները The Home Depot- ում, այլև Home Depot- ը հնարավորություն տվեց Phipps- ին տեղադրել իր բլոգում DIY ձեռնարկ:
Home Depot- ը, անշուշտ, վճարեց այս բովանդակության համար, սակայն ուժեղ ապրանքանիշի կամ արտադրանքի հղումով հատուկ կենտրոնացված թեման նույնպես կդյուրացնի անվճար հիշատակումները:
Home Depot- ը համագործակցային արշավի հիանալի օրինակ է:
Բացի այդ, քանի որ բլոգի թեման շատ տեղին է (խողովակային լուսային հավաքածուներ), գրառումը հաջող էր նաև սոցիալական լրատվամիջոցներում, տեղադրման պահին ավելի քան 1800 շփում:
Այս օրինակը չի ենթադրում, որ հովանավորվող բովանդակության վճարովի հղումները կբարձրացնեն վարկանիշային աղյուսակը, բայց դա հղման հիանալի օրինակ է, որը կարող է ավելացնել թրաֆիկը:
2. Բարձրացնել կայքի կամ կայքի բաժնի հեղինակությունը
Բացի հատուկ էջերից մուտքային հղումների ձեր պորտֆելի ավելացումից, հղումների ձևավորումը նաև հիանալի միջոց է ձեր կայքի, ենթադոմեյնի կամ էջի հեղինակությունը բարձրացնելու համար, սովորաբար, եթե դուք փոքր ապրանքանիշ եք ապրանքանիշերի պորտֆելի մեջ:
Եթե աշխատում եք ավելի մեծ ընկերությանը պատկանող փոքր ապրանքանիշի համար կապի ստեղծման վրա, համոզվեք, որ օգտագործում եք արտադրանքի և արտադրողի տեղեկացվածությունն ու հեղինակությունը:
Օրինակ, Ma Nouvelle Mode- ի այս գրառումը զարդերի խանութի ապրանքատեսակի մասին է:
Այս ակնարկն ավելի մանրամասն է ներկայացնում տվյալ ապրանքատեսակի մասին, ինչպես նաև նշում է մի ոսկերիչի, որի անունը կարող է ավելի լավ հայտնի լինել:
Հատուկ թեման, ինչպես նաև հատուկ ապրանքանիշը կամ ուղղությունը թիրախավորելն է, ինչը ավելի արդյունավետ է դարձնում ազդակիրների և կապի ստեղծման արշավները:
Եթե փորձում եք չափազանց լայն լինել (օրինակ, եթե Սթեյփլզը փորձել է խթանել իրենց հասանելի դպրոցական պարագաները դպրոց վերադառնալու շրջանում), դուք ռիսկի եք դիմում կորցնել ընթերցողի հետաքրքրությունը կամ չգիտեք, թե որտեղ պետք է կենտրոնանաք:
Ամենայն հավանականությամբ, այն հաղորդագրությունը, որ «ստացեք մեզ անհրաժեշտ դպրոցական պարագաները Staples- ում», այնքան սիրված չի լինի, որքան «որտեղ գտնել ամենաէժան նոթատետրերը» կամ «ինչպես կպչուկներն ինձ ավելի արդյունավետ դարձան»: «
Ինչպես մոտենալ ձեռնարկության մակարդակի վրա հղումների կառուցմանը
Երբ ձեր հետաքրքրությունների շրջամակը նեղացնեք որոշակի ապրանքի կամ ապրանքանիշ, դուք պետք է աշխատեք ձեր մոտեցման վրա:
Ստորև բերված են որոշ ոլորտներ, որոնց վրա կարող եք կենտրոնանալ խոշոր ընկերությունների կամ ապրանքանիշերի հղումներ ստանալու համար:
3․Ապրանքանիշի չկապված հիշատակումներ
Ապրանքանիշն ունի ակնառու առավելություն գեներացնել հղումները ապրանքի ոչ ուղիղ հիշատակումներում։
Դրանք հիշատակումներ են կամ հղումներ դեպի ձեր ապրանքանիշի պայմանները, սովորաբար այն հոդվածներում, որոնք չեն հղվում ձեր տիրույթին:
Ընդհանրապես, այդ հղումները բնական են, և քանի որ գրողը հստակ գիտի ապրանքանիշը, բայց չգիտես ինչու դրանք չեն հղվում:
Այս տիպի հղումները նույնպես շատ ավելի հեշտ են ձեռք բերվում, քան մյուսները, ինչը նշանակում է, որ դրանք ավելի հեշտ է գտնել, և հղումների պաշտպանության փոխարկման մակարդակը կարող է հասնել 15-20% -ի:
Վերջերս ես օգտագործում էի Ahrefs- ի Content Explorer- ը, քանի որ ժամանակի ընթացքում կարող ես հիշատակումներ գտնել, և հուսով եմ, որ դրանց տվյալների շտեմարանը մեծ կլինի:

4. Օգտագործեք Influencer Marketing
Սկսեք կառուցել ձեր հղումների արշավը ՝ ուսումնասիրելով այն հատուկ գրառումները, ազդակիրները կամ բլոգերները, որոնց ցանկանում եք դիմել:
Օգտագործեք BuzzSumo- ի նման գործիք `հարակից թեմաների վերաբերյալ հայտնի գրառումներ գտնելու համար, ապա վերադառնալ նախորդ գրառմանը` ուսումնասիրելու այն հաղորդագրությունը, որում կա:

Օրինակ, եթե մենք ուզում էինք ավելի շատ գրառումներ անել Home Depot- ի համար DIY նախագծերի վերաբերյալ, կան մի քանի բլոգներ, որոնց կարող ենք վկայակոչել:
Ինչպե՞ս է փոխվել մրցակցային միջավայրը:
Պարզեք, արդյոք ձեր մրցակիցները համախմբել են իրենց դիրքերը շուկայում վերջին ամիսներին:
Փորձեք փորձարկել ամսաթվերի զտիչը ՝ ձեզ համար ամենալավ արդյունքները ստանալու համար և տեսնելու, թե ինչն է վերջերս թրենդային:
5. Գրավեք հաճախորդներ և պատվիրատուներ
Ինչու՞ չօգտագործել այլ ազդեցության ազդեցության տակ գտնվող ձեր կապերը բովանդակային արշավներ վարելու համար:
Շատ ընկերություններ ունեն «Իմ նախընտրած ապրանքները» էջը:
Եթե դուք նրանց հաճախորդներից եք, այս էջում հղում խնդրելը անհիմն չէ:
Ահա որոշ արտադրանքների և գործիքների սքրինշոթ, որոնք կիսում է հեղինակ և ձեռներեց Քրիս Դաքերը իր ռեսուրսների էջում.
Ձեր ընկերության կողմից իրականացվող ցանկացած շահույթ չհետապնդող աշխատանքը կարող է նաև լինել պոտենցիալ օղակ:
Խնդրեք հիշատակել միջոցառման մասին տեղեկատվական էջում, եթե հովանավորում եք միջոցառումը, կամ նվիրատուների շնորհակալության էջում, եթե դուք նվիրատվություն եք կատարել տարեկան արշավին, իսկ շահույթ չհետապնդող կազմակերպությունները նշում են և հղումներ դոնորներին իր կայքում:Ներկայիս հաճախորդներից և սպառողներից հղումներ խնդրելը պետք է լինի նրբանկատ և խելացի:
Դուք չեք ցանկանում հայտնվել պատեհապաշտ:
Եղեք կոնկրետ, բայց ոչ պահանջկոտ:
Հաճախ, նման մի բան.«Ես նկատեցի, որ դուք միջոցառման էջում նշել եք միջոցառման հովանավորներին [հղումը դեպի URL], կարո՞ղ եմ նաև ներառել CompanyXYZ:
Մենք սիրում ենք այն աշխատանքը, որը մենք կատարում ենք ձեզ հետ և անհամբեր սպասում ենք [ինչ-որ կոնկրետ և իրական բան] »Եղեք անկեղծ և առանձնահատուկ ՝ խնդրանքը ցավազուրկ դարձնելու համար:
6. Կորպորատիվ / բրենդային կայքերի միջև կապ
Հաճախ, կորպորատիվ ընկերություններն ունեն բազմաթիվ ապրանքանիշեր `իրենց սեփական առցանց անունով և կայքում:
Թույլ տվեք, որ այս կայքերը միմյանց հետ կապվեն, երբ իմաստ ունի (և օգտակար է օգտագործողի համար):
Սա կարող է լինել հարակից արտադրանք առաջարկելը, համեմատելով փոքր և լայնածավալ լուծումները կամ տարբեր ապրանքանիշերի ակցիաներ տարածելը:
The Gap- ը դրանով մեծ աշխատանք է կատարում էլեկտրոնային առևտրի տեսանկյունից.

Երբ այցելում եք նրանց ապրանքանիշերից մեկի կայքերը (այս դեպքում OldNavy.com), վերևում կան ձևաչափված ներդիրներ, որոնք ձեզ վերահղում են դեպի իրենց մյուս ապրանքանիշերը:
Գնումների զամբյուղը և բազմաթիվ պրոմո-կոդերն աշխատում են նրանց բոլոր ապրանքանիշերի հետ `գնումներն ավելի հարմարավետ դարձնելու համար:
Սա խնայում է սպառողներին ժամանակ. Նրանք բոլորն էլ կարող են միաժամանակ առցանց գնումներ կատարել չորս տարբեր խանութներում:
Եզրակացություն
Հիշեք, որ ձեր հղումների կառուցման մեջ միշտ նպատակասլաց
լինեք:
Մի՛ հետևեք հղումներին, որոնք հնարավոր են թվում:
Կառուցեք մանրակրկիտ ռազմավարություն:
Հղումների կառուցումը լավագույնս կատարվում է բազմաբնույթ մոտեցմամբ:
Թիրախավորեք հատուկ լսարանին ՝ օգտագործելով խորքային թեման ազդեցության մարկետինգի նախագծերի համար, ապա աշխատեք ձեր հաճախորդների և ձեր սեփական կայքերի հետ ՝ ավելի շատ հղումներ ստանալու համար, որտեղ դա իմաստ ունի: