Հղումների ժամանակակից ձեռքբերման միջոցներ. 10 արդյունավետ տեխնիկա։

Հղումների ժամանակակից ձեռքբերման միջոցներ. 10 արդյունավետ տեխնիկա։

Հետևեք հղումների կառուցման այս 10 փորձված  տեխնիկային, եթե ցանկանում եք օգտագործել հղումների այն տեսակները, որոնք կբարձրացնեն ձեր հիմնաբառերի վարկանիշը:Կախված ձեր SEO փորձից ՝ «հղումների ձեռքբերում» տերմինը կարող է դիտվել որպես կեղտոտ բառ, կախարդական գնդակ կամ ցավ … գիտեք ինչ:

Բայց անկախ նրանից, թե ինչպես եք վերաբերվում հղումների կառուցմանը, փաստը մնում է փաստ. Google- ն իր որոնման ալգորիթմում օգտագործում է հղումները որպես դասակարգման ազդանշան, և հետազոտությունը շարունակում է ցույց տալ ուժեղ փոխկապակցվածություն հղումների և դասային դիրքի միջև:

Եվ Google- ը իզուր  չի օգտագործում հղումներ:

Հղումները, երբ չեն շահարկվում, ներկայացնում են մեկ կայքի աջակցությունը մյուսի համար:

Եթե ցանկանում եք ձեր լսարանին ձեր կայքից մեկ այլ կայք ուղղել, ավելի լավ պատճառով (Դուք հավանություն եք տալիս էջին, նշում եք աղբյուրը, էջն ընդլայնվում է ըստ թեմայի և այլն):

Այսպիսով, եթե ցանկանում եք, որ ձեր էջերը դասակարգվեն օրգանական որոնման մեջ և ձեր կայքի թրաֆիկը տանեն, ամենայն հավանականությամբ, ձեզ հարկավոր է հղումներ ստանալ:

Այնուամենայնիվ, դուք չեք դասակարգվի պարզապես հղումներ ստանալու միջոցով, դուք պետք է ստանաք ճիշտ հղումներ, ինչը նշանակում է, որ դուք կկիրառեք ճիշտ մարտավարություն:

Ձեզ օգնելու համար, ահա հղումների կառուցման 10 արդյունավետ տեխնիկայի ցուցակ, որոնք հնարավորություն կտան ձեզ օգտագործել այն հղումների տեսակները, որոնք խթանում են ձեր բառերի վարկանիշը:

1. Ռեսուրսների խթանում

Օգտակար հղումներ ստանալու լավագույն միջոցներից մեկը ռեսուրսների հղումները խթանելն է համապատասխան լսարանի համար։

Այս ռեսուրսները սովորաբար ունենում են մանրամասն կամ համապարփակ ուղեցույցի մի թեմա, որը կարևոր է առկա առցանց լսարանի համար:

Այստեղ կարևոր է գտնել հավասարակշռություն լսարանի չափի և թեմայի առանձնահատկության միջև:

Դուք չեք ցանկանում, որ թեման չափազանց նեղ լինի, կամ հանդիսատեսը չափազանց սահմանափակ լինի, և դուք չեք գտնի հղման շատ գործընկերների:

Ընդհակառակը, եթե ձեր թեման չափազանց լայն է կամ ընդհանուր, հավանաբար այնտեղ կան հազարավոր այլ ձեռնարկներ, որոնք արդեն լուսաբանել են այս թեման, և դուք կդժվարանաք համոզել կայքի սեփականատերերին փոխարենը հղել ձեր ուղեցույցին:

Այս ուղեցույցների ստեղծման և խթանման հուսալի ռազմավարությունն է ՝ ուղղված որոշակի խմբի ավելի լայն լսարանին:

Օրինակ, եթե դուք աշխատում եք կիբերանվտանգության ոլորտում, ստեղծեք կիբերանվտանգության ուղեցույց տարեցների, ուսանողների, հաշմանդամություն ունեցող անձանց և այլ խավերի համար:

Ոսկե միջինը  գտնելուն պես, այս ուղեցույցների միջոցով կարող եք օգտակար հղումներ ստանալ, քանի որ որոշակի լսարանի համար ինտերնետում տրամադրում եք լավագույն ռեսուրսներից մեկը:

Հիշեք, որ այս թեմաների վրա գուցե ստիպված լինեք շեղվել ձեր հիմնական սպառողական լսարանից:

Բայց ներքին հղումներով կարող եք օգտագործել այս ուղեցույցների հավաքած հղումների ուժը ՝ ձեր նպատակային լսարանի համար առավել կարևոր էջերը խթանելու համար (արտադրանքի էջեր):

2. Հղումների  ստեղծումը ռեսուրսների էջերի համար։

Բացի ռեսուրսների ուղեցույցների առաջխաղացումից, կարող եք նաև խթանել ձեր ապրանքանիշը որպես ռեսուրս:

Այս եղանակով հղումներ ստանալու գործընթացը ձեզանից պահանջում է գտնել համապատասխան ռեսուրսային էջեր `էջեր այն կայքերում, որոնք ցուցակագրում են ձեր այցելուների համար:

Ահա Appalachian State University- ի կայքում ՝ ռեսուրսների էջի օրինակ, հեղինակավոր .edu կայք, որը թվարկում է կրթաթոշակներ և ֆինանսական օգնության աղբյուրներ ներգաղթյալ ուսանողների համար.

Եթե ձեր կայքը առաջարկում է կրթաթոշակներ կամ կրթաթոշակների վերաբերյալ տեղեկություններ ներգաղթյալ ուսանողների համար, դա ձեզ համար օրինական հնարավորություն է, ինչպիսին է Քոլեջի Greenlight- ը (ընդգծված է կարմիր վանդակում):

Ռեսուրսների էջի հնարավորությունները հասանելի են կայքերի մեծ մասի համար, պարզապես անհրաժեշտ է գտնել ճիշտ անկյունը կամ թելը ՝ դրանք բացելու համար:

Որոշ հավանական որոնման օպերատորներ, որոնց միջոցով կարող եք գտնել ռեսուրսների էջեր, ներառում են.

  • inurl: հղումներ
  • inurl: ռեսուրսներ
  • intitle: «արտաքին ռեսուրսներ»
  • intitle: “օգտակար կայքեր”
  • Կամ որոնել բանալի բառով + «առաջարկել ռեսուրս»

Այս ռեսուրսի էջերը գտնելը հուսահատեցնող խնդիր է, բայց դա անելուց հետո սովորաբար տևում է միայն արագ էլ. նամակ, որում կխնդրեք նրանց թույլ տալ հետադարձ կապ ստանալ:

3. Հղում չունեցող նշումների որոնում։

Ձեր ապրանքանիշի հիշատակությունների վերափոխումը համապատասխան հղումներ ստանալու ամենալավ  եղանակներից մեկն է:

Ցանկացած կայք, որն արդեն խոսում է ձեր բիզնեսի մասին, իր էությամբ ավելի հավանական է, որ կապի, քանի որ իմաստ ունի ավելի շատ ենթատեքստ տրամադրել դեպի իրենց հղվող ապրանքանիշերը:

ԱՆկախ հիշատակումներ փնտրելիս հիշեք, որ ձեր ապրանքանիշի անունը այդ հիշատակումների միակ աղբյուրը չէ:

Ձեր բիզնեսը նշելու, բայց դրան չկապելու այլ եղանակներ ներառում են.

  • Հայտնի աշխատողների անուններ
  • Ապրանքների կամ ծառայությունների եզակի անուններ
  • Ընկերության կողմից հովանավորվող մրցույթներ կամ միջոցառումներ
  • Աշխատակիցների մեջբերումներ
  • Հին ապրանքանիշեր

Այս հիշատակումները գտնելու համար կարող եք օգտագործել Google Alerts- ի նման անվճար գործիք կամ օգտագործել վճարովի լուծում, ինչպիսիք են.

*Fresh Web Explorer- ը Moz- ի կողմից

  • Նշումներ
  • Mentionlytics
  • Awario
  • *Եվ այլն.

Կամ, դուք կարող եք նույնիսկ հիշատակումներ գտնել համացանցում `օգտագործելով Google- ի որոնման առաջադեմ փոփոխիչները:

Օրինակ, որոնման որոշ փոփոխիչներ, որոնք ես կարող էի օգտագործել Search Engine Journal- ի հիշատակումները գտնելու համար, ներառում են.

  • *-կայք ՝ searchchenginejournal.com – կայք ՝ facebook.com – կայք ՝ twitter.com «Որոնիչի ամսագիր» ԿԱՄ «searchchenginejournal.com« ԿԱՄ »http://searchenginejournal.com/» ԿԱՄ http: //www.searchenginejournal. com /
  • *-կայք ՝ searchchenginejournal.com – կայքեր ՝ facebook.com – կայքեր ՝ twitter.com «Լորեն Բեյքեր» ԿԱՄ «Որոնիչների ամսագրի հիմնադիր»

Վեբ-վարպետների կամ խմբագիրների հիշատակություններ փնտրելիս դուք պետք է առաջնահերթություն տաք թարմությանը կամ ավելի շուտ թարմացնեք վերջին բովանդակությունը հղումով, այլ ոչ թե հին նորություններից կամ հնացած բլոգային հաղորդագրություններից:

Բացի այդ, այս մարտավարությունը լավագույնս գործում է ավելի մեծ, հայտնի ապրանքանիշերի հետ, քանի որ դրանց մասին առցանց խոսելու հավանականությունը մեծ է:

Այնուամենայնիվ, առնվազն, դուք պետք է կարողանաք գրավել մի քանի անկախ հիշատակումներ և դրանք վերածել համապատասխան հղումների, որոնք կօգնեն ձեր կայքին:

Բրոք Մարեյը հրաշալի հոդված ունի անկախ հիշատակումների մասին:

4. Հյուրերի բլոգավարում

Դեռ 2014-ին fhen-Googler Matt Cutts- ը որոշեց օգտվել  guest բլոգի ծառայություններից:

Չնայած նա հայտարարեց, որ SEO- ի համար  guest հաղորդագրությունները չեն աշխատում, նա նկատի ուներ հատուկ տիպի  guest հաղորդագրություններ `անորակ  guest հաղորդագրություններ, որոնք պարունակում են սպամ:

Հիմնականում, եթե  guest հաղորդագրության ձեր միակ նպատակը հղում ստանալն է, դուք, հավանաբար, դա սխալ եք անում:

Այնուամենայնիվ, եթե գրում եք օգտակար բովանդակություն օրինական կայքի համար, որն իրական լսարան ունի, կարող եք բարձրացնել ձեր ապրանքանիշի իրազեկությունը (և ինքներդ ձեզ), ինչպես նաև օգտակար հղումներ ստանալ։

Օրինակ, փնտրեք ավելին, քան ես այստեղ եմ անում ՝Search Engine Journal- ում. Սա հարգված հրատարակություն է իմ արդյունաբերության մեջ (SEO), իրական լսարանով (դու) և ես (հուսով եմ) օգտակար տեղեկություններ ենք տրամադրում և կարող եմ ներառել հետադարձ կապ  իմ պրոֆիլում:

Սա  guest հաղորդագրության այն տեսակն է, որը դուք պետք է կատարեք 2020 թ.-ին ՝ օգտակար հղումներ վաստակելու և ձեր ապրանքանիշի և կայքի վրա ուշադրություն հրավիրելու համար:

Եթե դուք պատրաստվում եք օգտագործել  guest բլոգը որպես հղումներ ստեղծելու մարտավարություն, ապա պետք է կենտրոնանաք արդիականության վրա և համոզվեք, որ նպաստում եք կայքերին, որոնք.

  • Հստակ վերահսկվում է մարդու կողմից:
  • Խաչվում են  ձեր հիմնական լսարանի հետ:
  • Կարող է օգուտ քաղել օգտակար տեղեկատվությունից, որը դուք կիսում եք:

Ես շատ ավելին կարող եմ ձեզ պատմել  guest բլոգի մասին, բայց սա կլինի առանձին գրառում:

Փոխարենը, դա անելու ճիշտ (և սխալ) ձևի մասին ավելին իմանալու համար խորհուրդ եմ տալիս կարդալ Ջուլիա Մաքքոյի գրառումը Search Engine Magazine- ում `Ինչպես օգտագործել  guest բլոգը բնական հղումների կառուցման համար:

5. Հղումների կառուցում պատկերների համար

Հղումների համար ձեր առկա առցանց ներկայությունն օգտագործելու մեկ այլ միջոց է պատկերներին հղում տալը։

Պատկերներին հղում տալը  նման է առցանց հիշատակումները հղումների վերածելուն:

Դուք գտնում եք, թե որտեղ են մարդիկ օգտագործում ձեր նկարները ինտերնետում, առանց հղումների, և քաղաքավարիորեն հարցնում եք, թե արդյոք նրանք կարո՞ղ են մեջբերել պատկերը ձեր կայքի հղմամբ:

Այստեղ հիմնական բառը «քաղաքավարի»-ն է։

Դուք չպետք է դադարեցման և հրաժարվելու  հրամաններ ուղարկեք:

Փոխարենը, շնորհակալություն հայտնեք ձեր պատկերը կիսելու համար և հարցրեք, թե արդյոք նրանք կարո՞ղ են լրացուցիչ տեղեկություններ տրամադրել այն օգտվողներին, ովքեր ցանկանում են ավելին իմանալ այն մասին, թե որտեղից է նկարը:

Համաանցում ձեր պատկերները գտնելու լավագույն միջոցը հակադարձ պատկերների որոնումն է, և կարող եք օգտագործել Google պատկերները.

Կամ օգտագործեք պատկերների որոնիչ, ինչպիսիք են TinEye- ն կամ Image Raider- ը, այս որոնումներն իրականացնելու համար:

Սեփականության նկարների որոշ սովորական տեսակներ, որոնք դուք պետք է փնտրեք, ներառում են.

  • Հին և նոր տարբերանշաններ
  • Բրենդային պատկերներ
  • Ապրանքի լուսանկարներ
  • Գրաֆիկա կամ նկարազարդում
  • Կորպորատիվ նկարներ
  • Կորպորատիվ շենքեր

Կրկին պետք է առաջնահերթություն տալ նորությանը, քանի որ դրանք, ամենայն հավանականությամբ, կվերափոխվեն:

Շատ դեպքերում մարդիկ պարզապես չգիտեն, թե որտեղ դնել հղումը նկարի վրա  և պատրաստակամորեն մեջբերում են ձեր պատկերը հղումով:

6. Մրցակցի Backlink-երի  վերլուծություն

Վերլուծելով մրցակցի back link-րը … հին, բայց օգտակար:

Ձեր մրցակիցների ունեցած հղումները ստանալը նորություն չէ, բայց դա դեռևս արդյունավետ ռազմավարություն է ՝ հղումների հարմար հնարավորություններ գտնելու համար, քանի որ իմաստ ունի, որ ցանկացած կայք, որը կապում է մրցակցին, նաև ձեզ հետ կապվի:

Այնուամենայնիվ, չպետք է կուրորեն օգտագործել այդ հնարավորությունները:

Հավանական է, որ ձեր մրցակիցներն իրենց  back link-րի պրոֆիլում ունեն մի քանի ցածրորակ հղումներ – դուք պետք է ստուգեք ձեր մրցակիցների հղումների հնարավորությունները, ինչպես ցանկացած այլ հավանական հղումներ:

Կան բազմաթիվ գործիքներ, որոնք կօգնեն ձեզ վերլուծել մրցակիցների back link-րը:

Ահա իմ նախընտրածներից մի քանիսը.

  • Majestic
  • SEMrush
  • Ahrefs
  • Moz

Կարող եք նաև համատեղել այս մարտավարությունը մեր ցուցակի չորրորդ համարի հետ (guest  բլոգ) ՝ հետևելով մրցակցի guest բլոգի արշավին:

Դա անելու համար կարող եք օգտագործել որոնման օպերատորներ, ինչպիսիք են.

  • inurl:author “Competitor Author’s Name” – որոնել հեղինակային էջերը մրցակցող հեղինակի համար:
  • *intitle:” “Competitor Author’s Name” -site:facebook.com -site:twitter.com – Վերնագրում գտնել մրցակցի հեղինակային անունով էջեր:
  • **inurl:“Competitor Author’s Name” -site:facebook.com -site:twitter. com– URL- ում գտնել այն էջերը, որոնք ունեն մրցակցի հեղինակային անուն:
  • *“Competitor Author’s Name” “Competitor Author’s Role/Title”
  • Competitor Company” -site:competitor.com –Ինտերնետում գտեք մրցակից հեղինակների կենսագրությունները:

Հնարավոր է մերկացնել մրցակցի guest  բլոգի արշավը ՝ նայելով նրանց back link-րի պրոֆիլներին, եթե ուշադիր հետևեք վերը նկարագրված էջերի տեսակներին:

7. Կոտրված հղումների վերականգնում

«Հին դպրոցի» մեկ այլ մարտավարություն, որը կարող է հաջողությամբ կիրառվել այսօր `կոտրված հղումների վերականգնում է:

Ըստ էության, կոտրված հղումների վերականգնումը ՝կայքերում կոտրված հղումներ գտնելու և ձեր էջերից մեկն առաջարկելու է որպես հղման փոխարինում:

Կոտրված հղումներ վերականգնելիս կա երկու կարևոր բան.

  • Ձեր էջը պետք է հարմար լինի կոտրված հղումը փոխարինելու համար և՛ ըստ կարևորության, և՛ որակի:
  • Արդյո՞ք սա էջ է, որը խմբագիրը կամ վեբ-վարպետը դեռ պարբերաբար թարմացնում են (այսինքն `նրանք ժամանակ են ծախսում կոտրված հղումը թարմացնելու համար):

Արդյունավետ ռազմավարությունն այն է, որ լավ վերադառնանք մրցակցային վերլուծությանը ՝ մրցակից էջեր գտնելու համար, որոնք ունեն լավ հղումներ, բայց մեռած են կամ տեղափոխված են առանց վերահղման:

Կարող եք օգտագործել վերը նշված backlinking գործիքները ՝ գտնելու մահացած մրցակցի էջին հղող բոլոր էջերը և այդ կայքերին իրենց սեփական համադրելի էջով հղելու համար:

Օրինակ, ահա SEMrush- ի օգտագործմամբ այս գործընթացի ուղեցույց (Նշում. Սույն հոդվածում նշված հետադարձ կապի բոլոր գործիքները տրամադրում են կոտրված հղման տվյալներ մրցակիցների համար):

Այս մեռած ռեսուրսները կարող եք նաև գտնել այս ռեսուրսների համարների ցուցակում էջեր որոնելիս:

Ռեսուրսների հավանական վայրէջքի էջերը դիտելիս ստուգեք էջի մյուս հղումները ՝ տեսնելու համար, թե արդյոք 404-ը սխալ է վերադառնում է:

Եթե դրանք առկա են, օգտագործեք «backlink » գործիքը ՝ գտնելու բոլոր կապակցված էջերը և դրանց հղեք ձեր ռեսուրսով:

  • Կոտրված հղումների  կառուցման հետ ստեղծագործելու մի քանի եղանակներ կան, որպեսզի հղումների հարմար հնարավորություններ գտնել։ Այս այդ ռեսուրսները ունեն նաև որոշ այլ տարբերակներ.
  • Կոտրված հղումների վերականգնում. Այն, ինչ դուք պետք է իմանաք  Ադամ Հեյցնանից հղումներ ստանալու համար
  • Broken Link Building  Backlinko-ից:

8. Համայնքների ներգրավում

Եթե ձեր բիզնեսը կապված է ձեր տեղական համայնքի հետ, կապվելու շատ հնարավորություններ պետք է լինեն:

Հնարավոր է, որ «ամենահեշտ» հնարավոր  հղումները այն ընկերություններն են, որոնց հետ կանոնավոր կերպով բիզնես եք վարում:

Հաճախ կարող եք այս ընկերություններին ակնարկներ տրամադրել, քանի որ արդեն օգտագործում և հավանություն եք տալիս նրանց արտադրանքներին կամ ծառայություններին, և ձեր կարծիքը կուղղվի  հետադարձ հղումով դեպի ձեր կայք:

Համայնքի հետ շփվելու և արժեքավոր հետադարձ կապեր ստանալու մյուս տարբերակը  հովանավորչությունն է:

Եթե հովանավորում եք տեղական բարեգործական կազմակերպությանը կամ միջոցառմանը, սովորաբար կարող եք հղում ստանալ համապատասխան կայքի հովանավորներ բաժնում:

Մեկ այլ տարբերակ `ձեր հովանավորած կրթաթոշակային ծրագրերը խթանել  համալսարանական կայքերում:

Այս իրավիճակներում ձեր պաշտպանած կապը պետք է երկրորդական առավելություն լինի իրական կապերի և տեղական համայնքի վրա ձեր (հուսադրող) ազդեցության նկատմամբ:

Դուք կարող եք նաև հղումներ ստանալ ցանկացած տեղական կազմակերպություններից կամ ասոցիացիաներից, որի մասնակից եք, և պետք է համոզվեք, որ դուք այդ կայքերում հաստատել եք հղումների ձեզ պատկանելը։

9. Արդյունաբերական խնդիրների լուծում

Չնայած այս մարտավարությունն ավելի ժամանակատար է, քան սույն ցուցակում ընդգրկվածներից շատերը, եթե կարողանաք լուծել ոլորտի եզակի խնդիր, կարող եք շատ հզոր հղումներով ապահովել ձեզլ:

Այս ռազմավարությունը ժամանակատար է, քանի որ ցանկացած առկա խնդիր դժվարացնում է լուծումը գտնել:

Այնուամենայնիվ, եթե ռեսուրսներն ու ժամանակը ծախսում եք լուծում փնտրելու վրա, կարող եք այդ լուծումը հղել  ձեր արդյունաբերության մեջ:

Արդյունաբերության խնդիրները լուծելու ուղիների մի քանի օրինակներ.

  • Եզակի տվյալներ ստանալու համար փորձերի և օրիգինալ հետազոտությունների անցկացում:
  • Նոր գործիքի ստեղծում, որն ավտոմատացնում կամ արագացնում է երկարատև ձեռնարկի գործընթացները:
  • Կատարել լայնածավալ հետազոտություններ ՝ նոր տվյալներ հավաքելու և վերլուծելու համար:
  • Բարձր մակարդակի հարցազրույցների տրամադրում ՝ փորձագետների կամ «ներսից» կարծիքներ փոխանակելու համար:
  • Պատկերացրեք տվյալները նոր և հետաքրքիր ձևով, ինչը հեշտացնում է մարսումը:

Կրկին, սա բարդ և ժամանակատար ռազմավարություն է, բայց երբ ունենաք ձեզ համար անհրաժեշտ տեղեկատվություն, կարող եք դրանք հրապարակել ձեր կայքում և հղումներ ներգրավել երկար  տարիներ

10. Leveraging Marketing & PR Efforts

Եթե ձեր հղումների ստեղծման նախագծին զուգահեռ վարում եք Մարկետինգի և PR արշավներ, կարող եք օգտագործել այդ ջանքերը ձեր հղումները ավելացնելու համար:

PR- ն ու հղումների  ստեղծումը միշտ պետք է զուգահեռ լինեն, և հազվադեպ է պատահում, որ նույն թիմը կատարի երկուսն էլ:

Դա պայմանավորված է նրանով, որ PR արշավների արդյունքում առաջ բերված գովազդը հանգեցնում է համացանցի լայն տարածմանը, և նվիրված ջանքերի շնորհիվ այս լուսաբանումը կարող է վերածվել հղումների:

Ահա Մարկետինգի  և PR արշավների արդյունքում առաջացած հղումների  ներուժի մի քանի օրինակներ.

  • Հարցազրույցներ (ինտերնետային հրապարակումներ, փոդքաստներ և այլն)
  • Վեբինարի շնորհանդեսներ
  • Խոսակցական կատարումներ
  • Հայտարարություններ (միաձուլումներ, ձեռքբերումներ, նոր գործադիր տնօրեններ, ապրանքների թողարկում և այլն)
  • Ընկերությունը հովանավորում է մրցույթներ և խաղադրույքներ

Այս հատկություններից շատերն արդեն ներառում են հետադարձ հղումներ  ձեր կայքի հետ:

Բայց միշտ լավ միտք է հետևել այս արշավներին ՝ անկախ հիշատակումներից խուսափելու համար:

PR- ի և հղումների կառուցման մասին ավելին իմանալու համար ստուգեք այս աղբյուրները Search Engine Journal- ում.

  • PR գործընթացը, որը հարյուրավոր հղումներ է կրկին ու կրկին գործի դնում

Ինչպես վաստակել հղումներ ՝ կատարելով իսկապես նորության արժանի մի բան

  • Դուք նաև պետք է վերահսկեք ձեր ընկերության ունեցած կամ ստեղծած ցանկացած մարկետիննգային գործընկերությունը, որպեսզի տեսնեք ՝ արդյոք հղման հնարավորություն կա:

Հիշեք, որ սա նույնպես այլ կերպ է գործում:

Ձեր պաշտպանած ցանկացած հղում կարող է վերածվել ավելի լայն   հնարավորությունների համատեղ մարկետինգային համագործակցության , եթե  դուք շարունակում եք զարգացնել հարաբերությունները:

Եզրակացություն

Հղում ստանալը մերժումներով լի ժամանակատար, հոգնեցուցիչ գործ է:

Այնուամենայնիվ, հղումները մնում են ուժեղ ազդանշան Google- ի որոնման համակարգի համար, և դուք պետք է անընդհատ վաստակեք հղումներ ՝ օրգանական որոնման մեջ ձեր ներկայությունն աճելու և պահպանելու համար:

Հղումներ ստեղծելու ձեր ջանքերում ձեզ օգնելու համար ահա կապի կառուցման 10 ժամանակակից մարտավարություն, որոնք մինչ այժմ գործում են.

  • Ռեսուրսների խթանում
  • Կապը ռեսուրսի էջին
  • Գտեք հիշատակումներ առանց հղումների
  • Հյուրերի բլոգ
  • Պատկերներին հղում
  • Մրցակցային հետադարձ կապերի վերլուծություն
  • Կառուցեք կոտրված հղումներ
  • Համայնքի մասնակցություն
  • Արդյունաբերության խնդիրների լուծում
  • Խթանող շուկայավարման և PR ջանքերը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով