Ինչպե՞ս անել SEO- ի համար հիմնաբառերի հետազոտություն. Պարզ` քայլ առ քայլ ուղեցույց

Ինչպե՞ս անել SEO- ի համար հիմնաբառերի հետազոտություն. Պարզ` քայլ առ քայլ ուղեցույց

Այս վեց քայլերից բաղկացած ուղեցույցը ձեզ կօգնի ճիշտ սկսել հիմնաբառերի հետազոտությունը և ամուր հիմքկստեղծի  ձեր SEO արշավների համար:

Չնայած տարիների ընթացքում SEO պրակտիկայում կատարված բոլոր փոփոխություններին, հիմնաբառերի հետազոտությունը մնում է SEO- ի հիմնարար առաջադրանքներից  մեկը:

Փաստորեն, հիմնաբառերի հետազոտության որոշակի ձևեր մինչ այժմ հանդիսանում են SEO-ով զբաղվող մասնագետների համար ու այստեղ կարևոր չէ նրանք սկսնակ են թե պրոֆեսիոնալ SEO մասնագետ, այն կարևոր է  հատկապես նոր կայքի (կամ որևէ կայքի, որի համար նրանք ցանկանում են բարելավել կամ ընդլայնել իրենց որոնման աղյուսակը):

Այսպիսով, SEO- ի հիմնաբառերի ուսումնասիրությունն ու վերլուծությունը սովորելը ամենաարժեքավոր հմտություններից մեկն է, որը կարող եք ձեռք բերել որպես սկսնակ SEO:

Ի՞նչ է հիմնաբառերի հետազոտությունը:

Հիմնաբառերի ուսումնասիրությունը այն հիմնաբառերի հայտնաբերման և նույնականացման գործընթացն է, որոնք առավել կարևոր են տվյալ կայքի նպատակների համար:

Այլ կերպ ասած, այն գտնում է ոչ միայն այն հիմնաբառերը, որոնց վրա ցանկանում եք հիմնվել, այլև նրանց, որոնց վրա պետք է հիմնվեք (այն, ինչ իրականում փնտրում են այն մարդիկ, ովքեր ցանկանում են այն, ինչ դուք առաջարկում եք ):

Լավ կատարված հիմնաբառերի հետազոտությունը նաև օգնում է ձեզ որոշել այն թեմաները, որոնց միջոցով  դուք պետք է բովանդակություն ստեղծեք ձեր կայքում:

Մրցակցային վերլուծությունը մի շրջանակ  է, որը սերտորեն կապված է հիմնաբառերի հետազոտության հետ:

Ձեր հետազոտության ընթացքում դուք կարող եք պարզել, թե ձեր մրցակիցներն ինչ վարկանիշ են կազմում ձեր համեմատությամբ, ինչը կարող է օգնել  առանցքային գաղափարների առաջացման  միայն ձեր SEO ռազմավարության, այլև ձեր բիզնեսի համար:

Այս ուղեցույցը ձեզ կօգնի  սկսել այն ամենից, ինչ դուք պետք է իմանաք հիմնաբառերի հետազոտություն կատարելու համար, որը ամուր հիմք կստեղծի ձեր SEO- ի համար:

Հիմնաբառը հետազոտության գործընթացը

Բառը հիմնաբառերի լավ հետազոտությունը հետևում է կարգավորված գործընթացին, մի շարք քայլերի, որոնք օգնում են ձեզ հասնել վերը նշված բոլոր նպատակներին:

Այնուամենայնիվ, սա միանգամյա գործընթաց չէ:

Դուք պետք է շարունակաբար վերադառնաք այս քայլերին, քանի որ ժամանակի ընթացքում ձեր իրավիճակը կփոխվի:

Որոշ փոփոխություններ, որոնք կարող են պահանջել նոր հիմնաբառերի հետազոտություն, ներառում են.

  • Ձեր թիրախային սպառողների կարիքների կամ ցանկությունների փոփոխություն:
  • Նոր որոնումներ, որոնք նախկինում չեն հայտնվել, կամ նոր տերմիններ, որոնք փնտրում են
  • օգտագործվում են ձեր առաջարկածը գտնելու համար:
  • Նոր մրցակիցներ մուտք են գործում շուկա:
  • Փոփոխություններ որոնիչի ալգորիթմներում կամ որոնման գործառույթներում:
  • Եվ շատ ավելին:

Հիմնաբառերի հետազոտման գործընթացը դարձրեք ձեր սովորական SEO առողջության և աճի սովորույթներից մեկը:

Բանալի բառերի հետազոտությանը մոտենալու բազմաթիվ օրինական եղանակներ կան, բայց այս ուղեցույցում մենք հետևելու ենք հետևյալ քայլերին.

  • Վերլուծեք ձեր ընթացիկ հիմնաբառերը:
  • Ձևակերպեք ձեր նպատակները:
  • Ստեղծեք ձեր ցանկությունների ցուցակը հիմնաբառերով:
  • Գնահատեք մրցակցային միջավայրը:
  • Ընդլայնել ձեր հորիզոնները հիմնաբառերի համար:
  • Գերադասել հնարավորություններն ու ներդրումները:

Նշում. Այս ուղեցույցում ես կխոսեմ ընկերության կայքի տեսանկյունից, որը փորձում է ապրանքներ կամ ծառայություններ վաճառել հավանական հաճախորդներին: Այնուամենայնիվ, հիմնական սկզբունքները տարածվում են նաև ոչ առևտրային կայքերի վրա:

Պարզապես ապրանքներն ու ծառայությունները փոխարինեք ձեր բիզնեսով, կրքով կամ հետաքրքրությամբ:

Ի վերջո, եթե օրգանական որոնման թրաֆիկ եք փնտրում, դա նշանակում է, որ  փորձում եք ինչ-որ բան «վաճառել»:

Քայլ 1. Վերլուծեք ընթացիկ հիմնաբառերը

Այստեղից պետք է սկսել, եթե արդեն ունեք հիմնաբառերի շարք, որոնց համար փորձում եք վարկանիշ ստանալ:

Եթե ամբողջովին զրոյից եք սկսում, գնացեք 2-րդ քայլին։

Եթե որոշ ժամանակ եղել եք կամ աշխատում եք առկա կայքում, հավանաբար ունեք հիմնաբառերի ցուցակ, որոնց համար փորձում եք ստանալ վարկանիշ:

Առաջին բանը, որ դուք պետք է անեք, կազմել այս հիմնաբառերի ցուցակը և կատարել որոշ վերլուծություններ ՝ տեսնելու, թե որքանով են դրանք արդյունավետ:

Ավելի մեծ ծրագրերը վերլուծելու համար, հավանաբար, ձեզ հարկավոր է վճարովի գործիք:

Բայց ավելի պարզ կայքի համար առկա են անվճար վարկանիշի հետևման բազմաթիվ գործիքներ:

Եթե ձեր հիմնաբառերի ցուցակը համեմատաբար փոքր է, դուք, իհարկե, կարող եք որոնել Google- ում ՝ տեսնելու համար, թե որտեղ են ներկայումս դասակարգվում (չնայած դա ձեզ վարկանիշային որևէ պատմություն չի տա):

Դիտեք այդ հիմնաբառերի վարկանիշավորման պատմությունը և որոնման ծավալը ՝ օգտագործելով ձեր նախընտրած գործիքը:

Դրանից հետո օգտագործեք Google Search Console- ը `որոշելու, թե որ բառերի համար է ձեր կայքը արդեն դասում (եթե այդպիսիք կան):

Ձեր նպատակն է այստեղ հիմք ստեղծել հիմնաբառերի կատարման համար:

Կարող եք օգտագործել սա ՝ ձեր հիմնաբառերի տիեզերքն ընդլայնելու համար ստորև ներկայացված մյուս քայլերում:

Գոյություն ունեցող հիմնաբառերի համար օգտագործեք ձեր կողմից հավաքված չափանիշները: առանձնացնել բարձր կատարողական հիմնաբառերը թերակատարողներից:

Վատ, բայց պարկեշտ կատարողները հիմնաբառեր են, որոնք ունեն բավարար որոնման ծավալ և տպավորություններ, բայց ունեն ավելի ցածր դասակարգ և / կամ սեղմման մակարդակ:

Վատ, բայց արժանի հիմնաբառերը մի կողմ դրեք ՝ հաջորդ քայլերում ձեր ստեղծած ցուցակին ավելացնելու համար:

Նոր հիմնաբառերի հետ միասին, որոնք դուք հայտնաբերում եք հիմնաբառերի հետազոտության միջոցով,  կուղղորդեն ձեր հետագա SEO աշխատանքը (գոնե այնպիսի բաների համար, ինչպիսիք են բովանդակության օպտիմիզացումը և հղումների ստեղծումը):

Ձեր նպատակն այստեղր հիմնաբառերի կատարման մակարդակ հաստատելն է, որը կարող եք օգտագործել ստորև նշված մյուս քայլերում ձեր հիմնաբառերի ֆոնդը ընդլայնելու համար:

Քայլ 2. Ձևակերպեք ձեր նպատակները

Կարող եք մտածել, որ պատրաստ եք սկսել հիմնաբառերի իրական հետազոտություն:

Այնուամենայնիվ, առանց ուշադիր մտածված նպատակների, դա անօգուտ կլինի:

Նպատակներ ասելով ՝ ես նկատի ունեմ այստեղ բիզնեսի և ապրանքանիշի այն հատուկ կարիքները, որոնց համար ցանկանում եք օրգանական թրաֆիկ ստանալ:

Ինչու՞ է դա կարևոր

Քանի որ այս նպատակները ձեզ պատկերացում կտան ձեր հետազոտության ուղղության մասին:

Շատ դեպքերում, հիմնաբառերի հետազոտությունը բացահայտում է հիմնաբառեր, որոնց վրա  կարող եք հիմնվել, բայց եթե դրանք հիմնաբառեր չեն, որոնք այցելուներ կգրավեն, որոնք կարող են լուծումներ լինել ձեր նպատակներում նշված կարիքների համար, ապա  արժանի չեն ձեր ջանքերին որոնք դուք  ծախսելու եք փորձելով իրենց տեղը զբաղեցնել:Իմ կարծիքով, սա տիպիկ հիմնաբառերի հետազոտության ամենաանտեսված քայլն է:

Նպատակներ ունենալը կօգնի մեծացնել SEO- ի հաջողության հասնելու հնարավորությունները:

Բացի այդ, դուք կխնայեք ավելի շատ ժամանակ և ջանք, քան անհրաժեշտ է, և կխուսափեք անկարևոր տերմինների թիրախավորումից (անիմաստ բանալի բառեր) կամ հիմնաբառեր, որոնք ունեն ներդրման քիչ կամ առանց եկամտաբերություն (ROI):

Ահա որոշ հարցեր, որոնք պետք է տալ ձեր հիմնաբառերի հետազոտության նպատակները ձևակերպելիս.

  • Ո՞վ է մեր թիրախային լսարանը: Ո՞վ է գնում այն, ինչ մենք վաճառում ենք և ինչու:
  • Ի՞նչ ենք վաճառում և որո՞նք են մեր եզակի առավելությունները մեր շուկայում:
  • Որո՞նք են այն հիմնական կարիքները և / կամ ցանկությունները, ովքեր դառնում են մեր հաճախորդները:
  • Որո՞նք են նրանց երկրորդական, հարակից կարիքները:
  • Ի՞նչ պետք է իմանան մեր թիրախային սպառողները ՝ համոզվելու համար, թե ումից են ուզում գնել:

Այս հարցերի պատասխանների իմացությունը կօգնի ձեզ կենտրոնանալ հիմնաբառերի վրա, որոնք իսկապես կարևոր են ձեր բիզնեսի համար:

Քայլ 3. Կառուցեք հիմնաբառերի  «Ցանանկությունների ցուցակ»

Այս քայլն իսկապես ներքին ուսումնասիրություն է:

Այսինքն ՝ ամեն ինչ սկսվում է ձեր գլխից (կամ ձեր թիմի կոլեկտիվ ղեկավարներից, եթե ունեք):

Օգտագործելով Քայլ 2-ի հարցերի պատասխանները ՝ զուգորդված ձեր բիզնեսի կամ արդյունաբերության փորձի հետ, կազմեք այն հիմնաբառերի ցուցակը, որոնք, ձեր կարծիքով, լավագույնս նկարագրում են այն, ինչ փնտրում են ձեր հավանական հաճախորդները, երբ գնումների ճանապարհի տարբեր փուլերում են:

  • Ի՞նչ են փնտրելու, երբ նրանք պարզապես փորձում են տեղեկանալ ձեր վաճառածի մասին
  • Ի՞նչ են փնտրելու նրանք, երբ փորձում են տեղեկացված որոշում կայացնել այն մասին, թե ումից գնել:
  • Ի՞նչ են փնտրելու, երբ նրանք ցանկանում են գնել ձեր վաճառած կոնկրետ իրերը:

Այս մտքերի փորձնական ցուցակների նպատակը նման է Քայլ 2-ի նպատակի.Ձեր հետազոտության մեջ որոշակի ցուցումներ տրամադրելու համար `որոշելու, թե ինչն է կարևոր ձեր բիզնեսի համար:

Մի՛ կարծեք, որ այս զորավարժության արդյունքում բոլոր հիմնաբառերը իսկապես արժեքավոր են:

Քայլ 6-ը, ի թիվս այլ բաների, կօգնի ձեզ որոշել դա:

Քայլ 4. Գնահատեք մրցակցային լանդշաֆտը

Հիմնաբառեր գտնելու լավագույն աղբյուրներից մեկը, ճիշտ դասակարգումն է ձեր կողմից։

Եթե նրանք ձեզանից ավելի երկար են եղել խաղի մեջ, հավանաբար, շատ ավելի շատ հնարավորություններ են հայտնաբերել և օգտագործել, անկախ նրանից `նրանք այն գտել են մանրակրկիտ ուսումնասիրության միջոցով, թե պարզապես բախտի բերմամբ գտել։

SEO- ի շատ գործիքներ ցույց կտան ձեզ տվյալ տիրույթի լավագույն դասակարգված հիմնաբառերը, բայց ձեզ հարկավոր է ներդրումներ կատարել վճարովի գործիքներից մեկում ՝ խորանալու համար այն բոլոր մակարդակներում, որոնք ես քննարկում եմ ստորև:Եկեք նայենք մրցակցային հիմնաբառերի հետազոտության մի քանի տարբեր մոտեցումներ:

Օգտագործելով Google- ը

Մենք կսկսենք մրցակցային հիմնաբառեր գտնելու ամենապարզ անվճար  որոնման եղանակով՝ դա կլինի հենց  Google- ը:

Այս մեթոդը կարող է շատ հնարավորություններ բացել, բայց քանի որ դա կախված է ձեր կողմից որոշակի քանակությամբ ենթադրություններից, դա չի տա ամբողջական պատկերը:

Այնուամենայնիվ, դա կարող է լավ սկիզբ լինել, եթե ձեր ձեռքում վրա լավ գործիքներ չունեք:

Google- ն առավել օգտակար է ձեր  գլխավոր առցանց- մրցակիցներին բացահայտելու հարցում:

Հիշեք, որ դրանք միշտ չէ, որ կարող են համապատասխանել ձեր մրցակիցներին «իրական աշխարհում» (օրինակ, եթե դուք և մյուսները ձեր ապրանքները վաճառում եք սովորական

Սկսեք փնտրելով ձեր վաճառած ապրանքները կամ ծառայությունները և տեսեք, թե ովքեր են հետեւողականորեն գալիս առաջին մի քանի արդյունքներում:

Օրինակ, ասենք, որ ձեր իրերից մեկը ավտոտնակի դռների բացիչներն են.

Վճարովի գովազդը բաց թողնելուց հետո ակնհայտ է դառնում, որ Home Depot- ը և Lowes- ը ձեր հիմնական մրցակիցներն են այս ապրանքի որոնման արդյունքներում:

Եթե դուք վաճառում եք բազմաթիվ ապրանքներ կամ ծառայություններ, և այդ երկուսը կրկին ու կրկին հայտնվում են որոնման արդյունքներում, ավելացրեք դրանք ձեր լավագույն մրցակիցների ցուցակում:

Չմոռանաք  որոնել նաև այլընտրանքային անուններ, որոնք որոնիչները կարող են օգտագործել ձեր ապրանքների կամ ծառայությունների համար:

Ապա ստեղծեք Google կայք. Գտեք յուրաքանչյուր ապրանք և դրա այլընտրանքային անունները յուրաքանչյուր մրցակցի տիրույթի համար:

Դա անելու համար մուտքագրեք Google որոնման տերմին, այնուհետև կայք ՝ domainname.com (օգտագործելով մրցակցի տիրույթը):

Վերը նշված օրինակում տեսնում ենք,որ այլընտրանքային հիմնաբառեր, որոնք մրցակիցը գնահատում է այս ապրանքը Google- ում:

Վերոնշյալ օրինակում մենք կարող ենք տեսնել, որ Google- ը կարող է Home Depot- ի ավտոտնակի դռները ցուցադրեկլ  մարդկանց, ովքեր փնտրում են գոտիով շարժիչով ավտոտնակի դռներ, շղթայական շարժիչով ավտոտնակի դռներ և չորս ավտոտնակի դռներ:

Այս ամենը ավելացրեք ձեր հիմնաբառերի ցուցակում

Օգտագործելով հիմնաբառերի գործիքներ

Մրցակցության ավելի բարդ հետազոտությունների համար ձեզ հարկավոր է երրորդ կողմի գործիք:

Որոշ անվճար գործիքներ կարող են ձեզ սահմանափակ հասանելիություն հաղորդել այս տեղեկատվությանը, մինչդեռ գրեթե բոլոր վճարովի գործիքները կարող են ձեզ ցույց տալ մրցակցության շատ ավելի ամբողջական պատկերացում:

Բազմաթիվ գործիքներ թույլ են տալիս մուտք գործել մրցակցի տիրույթ գտնելու  այն հիմնաբառերը, որոնց շնորհիվ բարձր վարկանիշ ունեն։:

Ահա թե ինչպես է այն նայում, օրինակ, seoClarity- ում:

 (Հրաժարում. Ես աշխատում եմ seoClarity- ում, բայց շատ վճարովի հիմնաբառերի գործիքներ ձեզ կտան նման արդյունք):

Ձեր ցանկում ավելացրեք ցանկացած համապատասխան հիմնաբառեր և փոփոխություններ:

Այս գործիքների միջոցով դուք սովորաբար կարող եք անցնել մեկ այլ մակարդակ, որտեղ կարող եք բացահայտել.

  • Հիմնաբառեր, որոնցով զբաղվում եք  դուք և ձեր մրցակիցը (եթե անում եք ներքևում, ի՞նչ պետք է անեք դրանցից վեր բարձրանալու համար):
  • Հիմնաբառերը, որոնցով նրանք դասակարգում են, իսկ դուք ՝ ոչ (ժամանակն է կառուցել կամ կատարելագործել որոշ էջեր ՝ այս խաղի մեջ մտնելու համար):

Քայլ 5. Ընդարձակեք ձեր հիմնաբառերի հորիզոնները

Նախորդ քայլերը թույլ էին տալիս կազմել այն հիմնաբառերի ցուցակ, որոնց արդեն կարող եք վստահել, և ինչպես վերև ասացի, դրանք այժմ հիմք կդառնան, ձեզ գտնել հիմնաբառեր, որոնց մասին դուք դեռ  չգիտեք … բայց պետք է:

Չնայած հիմնաբառերը դեռևս հիմնարար են լավ SEO- ի համար, բայց միայն նրանց համար արված  օպտիմիզացումը ձեզ հեռու կտանի:

Տարիներ շարունակ Google- ը մեծապես բարելավել է թեմաները և հարակից բոլոր տերմինները ճանաչելու իր կարողությունը, այնպես որ այժմ յուրաքանչյուր հիմնաբառ իսկապես դարպաս է դեպի թեմատիկ տիեզերք:

Գոյություն ունեն մի շարք անվճար գործիքներ, որոնք նախատեսված են հատուկ տվյալ բառի համար հարակից թեմաներ առաջարկելու համար:

Առավել հայտնիներից մի քանիսը ներառում են.

* Պատասխանել հասարակությանը

* Բառը Explorer

* Հիմնաբառեր ամենուր-

*Այլ անվճար գործիքների այս ցուցակի վերաբերյալ ավելի մանրամասն տեղեկություններ կարելի է գտնել այստեղ `Search Engine Journal- ում:

Այս գործիքներից շատերն աշխատում են ՝ սկանավորելով Google- ի որոնման արդյունքները (և երբեմն այնտեղ ամենաբարձր վարկանիշ ունեցող կայքերը) , որպեսզի հայտնաբերեն որոնման տերմիններն ու հարցերը, որոնք որոնիչներն առավելապես օգտագործում են տվյալ թեմայի կամ հիմնաբառի համար:

Ինչպես միշտ, որոշ վճարովի գործիքներ ձեզ ավելի շատ տեղեկատվություն կտան, ներառյալ տերմինները, որոնք իմաստային առումով կապված են ձեր հիմնաբառերի հետ:

Որպես վերջին քայլ ՝ թերթեք ձեր այժմ ընդլայնված հիմնաբառերի ցուցակը ՝ բարձր մակարդակի թեմաներ ընտրելու համար, ապա խմբավորեք մնացած հիմնաբառերը ՝ համապատասխանության հիման վրա:

Այս կազմակերպված ցուցակը կարող եք օգտագործել ավելի ուշ ՝ օգնելու ձեզ ստեղծել հարակից բովանդակություն, որը կապահովի ձեզ ավելի մեծ որոնողական արդիականություն:

Քայլ 6. Առաջնահերթությունները ըստ հնարավորությունների և ներդրումների

Այս վերջին քայլը իրականում հետազոտություն չէ, բայց կարևոր կամուրջ է ձեր ուսումնասիրության միջոցով հասնել նրան որպեսզի ստանաք արդյունք։

Այս գործընթացում ձեր գերխնդիրը պետք է լինի լավագույն հնարավորությունները, բայց դրանք միշտ պետք է կշռադատվեն այդ հնարավորությունների իրականացման գնի համեմատ:

Այլ կերպ ասած, որոշակի հիմնաբառ կարող է թրաֆիկի  մեծ ներուժ ունենալ, բայց եթե դուք ստիպված եք չափազանց շատ ժամանակ ծախսել դրա համար լավ վարկանիշ ստանալու վրա, կամ չեք կարող այդ թրաֆիկը վերածել ձեր բիզնեսի նպատակներից մեկի, ապա դրա  չարժե գնալ ռիսկի:

Հավաքեք չափորոշիչները և տեսակավորեք

Տեղադրեք աղյուսակում ձեր կուտակած բոլոր հիմնաբառերը և ստեղծեք հիմնական արժեքի և ծախսերի չափումների սյուններ, ինչպիսիք են.

  • Որոնման միջին ծավալը:
  • Տպավորություններ:
  • Կտտացնում
  • CPC bid price.:

Չնայած CPC- ն օրգանական որոնումների չափանիշ չէ, այն կարող է ծառայել որպես հիմնաբառի մրցունակության լավ ցուցիչ:

Որքան բարձր է CPC- ն, այնքան ավելի մրցունակ է այն, և նրա համար ավելի դժվար է ստանալ լավ օրգանական դիրք:

Մեկ այլ չափանիշ, որը դուք կցանկանաք դիտել, միտումներն են:

  • Ինչպե՞ս է աշխատել այս հիմնաբառը ժամանակի ընթացքում:
  • Ձեր որոնման ծավալն աճո՞ւմ է:
  • CPC- ն ավելացե՞լ է, թե՞ նվազել:

Եթե նման միտումներին հետևող  գործիք չունեք, Google Trends- ը կարող է գոնե ժամանակի ընթացքում ձեզ գաղափար տալ որոնման հետաքրքրության մասին, չնայած այնտեղ չեք գտնի բոլոր հիմնաբառերը:

Այնուամենայնիվ, չպետք է առաջնահերթություն տալ միայն այս ցուցանիշներին:

Վերադարձեք 2-րդ քայլին դրված նպատակներին:

Ո՞ր հիմնաբառերը ամենայն հավանականությամբ կօգնեն ձեզ հասնել ձեր բիզնեսի- նպատակներին գնման ճանապարհորդության յուրաքանչյուր փուլում:

Համապատասխանեցեք ձեր առկա բովանդակությանը

Որոշեք, թե ձեր ցուցակից որ հիմնաբառերն են վերաբերվում ձեր ունեցած բովանդակությանը:

Նայելով, թե ինչ է դասվում SERP- ում հիմնաբառի համար, որոշեք դրա հիմնական որոնման նպատակը, երբ Google- ը տեսնում է այն: Դա

  • Գործարքային (ի՞նչ են փնտրում մարդիկ, երբ ուզում են գնել):
  • Տեղեկատվական (ի՞նչ մարդիկ փնտրում, երբ ուզում են ավելին իմանալ):
  • Տեղական (որտե՞ղ են փնտրում, երբ ուզում են գտնել մոտակա խանութը կամ հաստատությունը):
  • Նավիգացիոն (մի բան, որի մեջ մարդիկ մտնում են, երբ նրանք հստակ գիտեն, թե ինչ են ուզում և ումից են ուզում ստանալ):

Այժմ գնահատեք, արդյոք բովանդակության յուրաքանչյուր կտոր լավ օպտիմիզացված է իր համար համապատասխան հիմնաբառերի համար, և արդյոք այդ բովանդակությունը համընկնում է հիմնաբառի որոնման նպատակների հետ:

Եթե ոչ, ապա պլանավորեք կա՛մ բարելավել այս բովանդակության կտորը, կա՛մ նոր բան ստեղծել ՝ աշխատանքն ավելի լավ կատարելու համար:

Սկսեք ձեր բանալի բառի փորձարկումը

Ինչպես ավելի վաղ ասացի , չնայած դուք կայքի մշակման սկզբում, հավանաբար, ամենաշատ ժամանակը կծախսեք հիմնաբառերի հետազոտության վրա այնուամենայնիվ, դա գործընթաց է, որը երբեք չպետք է ավարտվի:

Շուկայի տատանումները, նոր մրցակիցները, Google- ի փոփոխությունները, ձեր բիզնեսի փոփոխությունները, այս ամենը և ավելին կարող է պահանջել հետագա հետազոտություն և հիմնաբառերի առաջնահերթություն:

Մշտական հիմնաբառերի ուսումնասիրությունը լավագույն միջոցներից մեկն է, որպեսզի երբեք չկորցնեք ձեր մրցակցային առավելությունը:

Կառուցեք մկանը հիմա, պարբերաբար մարզեք  և այն ձեզ օգուտ կբերի տարեցտարի:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ. Փոստի հասցեն չի հրապարակվելու: Պահանջվող դաշտերը նշվում են *- ով